המועצה המקומית פרדס חנה כרכור פותחת את דלתות המסחר המקומי ומשיקה זירת מסחר חדשה לקידום העסקים המקומיים ומגוון הטבות לתושבים
WIN WIN לעסקים ולתושבים! המועצה המקומית פרדס חנה כרכור, בשיתוף עם מחלקת רישוי וקידום עסקים, משיקה בימים אלו זירת מסחר חדשנית בשיתוף פעולה עם MYSHOPS. הזירה נועדה לקדם את העסקים המקומיים ולספק לתושבים הזדמנות ליהנות מהטבות והנחות ברחבי המושבה. הצטרפות למערכת היא חינמית ובעלת פוטנציאל להגדיל את החשיפה וההכנסות של בעלי העסקים המקומיים ויחד עם זאת לספק מגוון הטבות והנחות לתושבי המושבה. השבוע התקיימה פגישת הנעה עם ראש המועצה יוני חכימי בנוכחות סגן ראש המועצה, עו"ד אביעד סיני, מנהלת מחלקת רישוי וקידום עסקים, לילאן נעמה ומנכ"ל MYSHOPS ינון שילד.
ראש המועצה המקומית פרדס חנה כרכור, יוני חכימי, ציין כי: "אני רואה בזירת המסחר כלי חשוב ומועיל להעצמת העסקים המקומיים שלנו. המטרה שלנו היא להעניק לעסקים במושבה את הכלים שיאפשרו להם להתרחב ולגייס לקוחות חדשים, כל זאת תוך שמירה על התמיכה הקהילתית והסביבה העסקית המשותפת. אנחנו שמחים להציע לתושבים לא רק גישה נוחה ומרוכזת לעסקים המובילים במושבה, אלא גם הטבות מיוחדות ומעודדות קנייה מקומית".
סגן ראש המועצה, עו"ד אביעד סיני, הוסיף: "ההשקה של זירת המסחר היא צעד נוסף בשאיפה שלנו להמשיך לקדם את פרדס חנה כרכור כמרכז עסקים חזק ופעיל, שבו כל עסק יכול למצוא את מקומו ולזכות לחשיפה משמעותית. הקמפיין הקרוב בשיתוף עם האפליקציה ייתן לתושבים גם את האפשרות ליהנות מההטבות הייחודיות של העסקים המקומיים".
ליליאן נעמה, מנהלת רישוי וקידום עסקים במועצה: "בעלי/בעלות עסקים בפרדס חנה כרכור דואגים לפיתוח העסקים המקומיים והתושבים נהנים בהטבות והנחות אטרקטיביות. אני פונה אליכם, הצטרפו עוד היום למועדון השווה מיי שופ, בדקה אחת של הורדת האפליקצייה כולנו נרוויח..!!
בעלי העסקים בזירת המסחר, יקבלו חשיפה בחינם וללא עלות: https://api.myshops.town/l/49n".
ינון שילד, מנכ"ל MYSHOPS: "פשוט מרגש לראות את הקהילה הנהדרת של פרכו״ר מתגבשת סביב היוזמה של המועצה. החזון שלנו של לסייע לעצמאים לשגשג ולכלכלה המקומית לפרוח קורם עור וגידים".
בעלי העסקים יקבלו בפלטפורמה: דף עסקי ייחודי - כל עסק יקבל דף עסקי מותאם אישית, בו יוכל להציג את שירותיו, את המוצרים השונים שלו והטבות בלעדיות ללקוחותיו. כלים לניהול וביצוע קמפיינים - הפלטפורמה כוללת מערכת לניהול קמפיינים והפצת מסרים פרסומיים ממומנים וממוקדים ללקוחות. שת"פים מניבים לעסקים - הפלטפורמה מציעה הטבות שונות ומבצעים לחברים/ות בקהילה העסקית, כולל שת"פים פרסומיים/מכירתיים עם עסקים אחרים ועוד.
נכון להיום, מעל 100 עסקים כבר הצטרפו לזירה ויום-יום מצטרפים נוספים. תושבי המושבה מוזמנים להוריד את האפליקציה וליהנות מהנחות והטבות רבות בעסקים מקומיים. בהמשך, ובמהלך חודש אפריל, תצא המועצה בקמפיין רחב היקף להזמנת תושבים נוספים להצטרף ולהינות מההטבות הייחודיות.
תושבים מוזמנים להצטרף ולהוריד את האפליקציה בלינק >>>
בעלי עסקים המעוניינים להצטרף לזירת המסחר, רשמו בווטצאפ "להצטרף"wa.me/972585144343 <<<
לפרטים נוספים, ליליאן טולדנו, מנהלת מחלקת קידום ורישוי עסקים052-7028858: .
מה הכוונה בכלי רכב ממונעים לילדים?
כלי רכב ממונעים יכולים לעלות את הביטחון העצמי של הילדים שלנו ולאפשר להם להרגיש בטוחים יותר בעצמם וביכולות האישיות שלהם...
פלאשנט צרכנות | 31.1.2022| ממומן
גן אירועים בחדרה
מחפשים גן אירועים בחדרה? הגעתם בדיוק למקום הנכון! במדריך הקצר הבא נציג בפניכם את מה שצריך לדעת לפני שבוחרים גן אירועים בחדרה...
פלאשנט צרכנות | 9.5.2021
יתרונות הבישול על כיריים אינדוקציה
יש הרבה יתרונות לבישול על כיריים אינדוקציה, ואם אתם מתכננים לרכוש כיריים חדשות אבל תוהים אם כדאי לכם לעבור למכשיר זה או לא, הגעתם למקום הנכון...
פלאשנט צרכנות | 31.3.2021| ממומן
כך תוכלו להימנע מהצורך בביצוע הסרת כתמים ממזרון
זכרו שאתם לא רוצים לקום בבוקר שיש לכם אוכל על המיטה, ואתם לא רוצים להגיע למצב שבו תצטרכו לבצע הסרת כתמים ממזרון...
פלאשנט צרכנות | 10.3.2021| ממומן
תפוחי – מדוע אנשים בוחרים לקנות פירות וירקות במשקים פרטיים
לפני שנסביר מדוע יותר ויותר צרכנים בוחרים לרכוש מוצרים כמו פירות וירקות, דרך משקים פרטיים, חשוב להדגיש, שיש לאינטרנט תפקיד חשוב בכך...
חגיגת סיום שנת הלימודים בצהרוני “רגעים” נערכה במתחם “מובילנד”: השבוע ציינו צהרוני הגנים ובתי‑הספר של עמותת “רגעים – לחינוך בלתי‑פורמלי” את סיום שנת הלימודים באירוע חגיגי במיוחד במתחם “מובילנד”. מאות ילדים והוריהם מילאו את האולם, נהנו מהקרנת הבכורה של הסרט החדש “הדרדסים” וקיבלו שלל פינוקים מתוקים ומלוחים שהוסיפו לאווירה החגיגית. במהלך האירוע הודה מנכ"ל העמותה לצוותי הצהרונים על עבודתם לאורך השנה: מסירות יומיומית, חום, אכפתיות ומקצועיות, שלדברי מר משה קייזלר, הם שמאפשרים לכל ילד וילדה לפרוח גם אחרי שעות הלימודים. “הערב הוא שיאו של מסע חינוכי שלם”, אומרת מנהלת הצהרונים בעמותה, ינה נימני. “מאות ילדות וילדים חזרו השנה הביתה עם ניצוץ בעיניים ועם ידע, ערכים וחוויות חד‑פעמיות. אני מודה מעומק הלב לצוותים שמקדישים את ליבם מדי יום, ולהורים שנותנים בנו אמון. יחד נמשיך לגדול, ללמוד ולשמוח גם בשנה הבאה”. כך ננעלה שנה גדושה בעשייה, למידה, צמיחה וחוויות- בדרך הכי מהנה שאפשר.
אחרי שכבש את ניו יורק: מבוך הבלונים הגדול מגיע לישראל: אחרי שכבש את ניו יורק והפך לאטרקציה בינלאומית, מבוך הבלונים הגדול נוחת בישראל וייפתח למבקרים מה-20 ביולי ועד ה-1 באוגוסט. מדובר במתחם בגודל של כ300 מ"ר המחולק לשמונה חללים מעוצבים, המורכבים מאלפי בלונים בעבודת יד ויוצרים עולם פנטזיה צבעוני ומעורר חושים. המבוך, שעוצב בהשראת עולמות דמיון ואומנות מודרנית, כולל שמונה חללים: חדר מולקולות הענק, חדר "הקיפודים", חדר הג'ונגל, חדר הניאון, חדר ה"אלמוגים", בריכת המשאלות וקיר הצילומים, דלתות מסתובבות והחדר האוריינטלי. המבקרים יוכלו לעבור בין החללים השונים, להתרשם מצבעים עזים, צורות ייחודיות ואווירה סוחפת, שתהפוך כל ביקור לחוויה בלתי נשכחת. מיקום: שער הצפון, קריית אתא- הכניסה חופשית!
הדוגמן ושחקן בר ברימר, מהשמות הבולטים של עולם התרבות הישראל, נכנס בימים אלה לתחום האופנה ומשיק מותג חדש לגברים, תחת השם: CABO. המותג מתמחה בבגדי ים, חוף וקז'ואל, ומתאפיין בסטייל אורבני עם השפעות והשראות מעולמות הים, החוף והספורט, בדיוק כמו האיש שמאחוריו. מותג האופנה החדש של ברימר צפוי להיחשף לראשונה בקמפיין השקה רחב, בקמפיין יככב ברימר והוא כולל תכנים מקוריים שיבליטו את סגנון המותג ויחברו אותו לקהל היעד הצעיר והאופנתי.
תתחדשו: הבוקר של 'מקס ברנר' בסניף נתניה מתחדש עם מגוון מנות מרעננות לפתוח איתן את היום. בין מגוון המנות ניתן למצוא ארוחת בוקר עשירה החל מביצים לבחירה עם שדרוגים מיוחדים כמו אומלט מקסיקני, צרפתי וירקות גינה, מגוון טאפאסים של בוקר, לצד סלסלת לחמים חמים, שקשוקה של סלסת עגבניות, סלטים עשירים וכריכים טריים וצבעוניים. טעים. בתאבון!