עם אפליקציה חדשנית בתחום ההנצחה הם מכוונים כעת לשוק האמריקאי
האחים מנילוב – ארטיום, איליה, איוון ורומן – מכוונים כעת לשוק האמריקאי עם אפליקציה חדשה בשם TENDING, שתושק בקרוב.
האחים, שכבר הצליחו לשנות את פני תחום ההנצחה והמצבות בארץ, פיתחו את "בזיכרון", יישומון המספק שירותי תחזוקה, ניקיון, הנצחה דיגיטלית, מיפוי מצבות ואפילו משלוחי פרחים בימי אזכרה. לאחר אירועי 7 באוקטובר, הם בחרו להנציח נרצחים מפסטיבל נובה בהתנדבות, על ידי יצירת קיר זיכרון וירטואלי עם סיפורים, תמונות והספדים. בנוסף, הקימו אנדרטה לזכרו של זיו פפה שפירא ז"ל בשטח הפסטיבל, בעקבות קשר מיוחד עם משפחתו.
כעת, הם מתמקדים בשוק האמריקאי עם אפליקציית TENDING, שתציע פתרונות מהירים לתהליכי קבורה, כולל רכישת חלקות קבר, טיפול בהליכים ביורוקרטיים כמו הוצאת תעודות פטירה, ותיאום לקבורה בשריפה (קרמטוריום).
לדברי ארטיום מנילוב, מנכ"ל החברה, האפליקציה החדשה תהווה סינרגיה עם מיזם נוסף שלהם, ALL FUNERAL SERVICES, שמייעל תהליכים בבתי קברות ובמשרפות. "השילוב הזה יאפשר לבתי קברות להרחיב את השירותים המוצעים למשפחות, להגדיל את קהל הלקוחות וליצור חוויית משתמש חלקה באמצעות כלים דיגיטליים מתקדמים," הוא מסביר.
לדבריו, החברה השקיעה עד כה כ-4 מיליון דולר בישראל ובארצות הברית ונמצאת כעת בעיצומו של סבב גיוס נוסף כדי להתרחב בשוק האמריקאי. "האפליקציה היא רק השכבה החיצונית," מוסיף מנילוב. "מאחוריה עומדת מערכת מתקדמת שמנהלת את ההזמנות, בקרת ביצוע, מיפוי ועוד. בנוסף, פיתחנו אפליקציות ייעודיות לספקים ולקבלנים שמאפשרות להם לנהל את עבודתם בצורה יעילה."
למה דווקא ארצות הברית?
"מדובר בשוק גדול במדינה ענקית. יש לנו שם כבר בסיס טוב לעבודה עם בתי קברות, ואנחנו מבינים את הרגולציות המקומיות, מה שמאפשר לנו להתאים את המודל שלנו לשוק האמריקאי."
אחרי חמש שנים בארץ, איך אתם מרגישים כלפי המדינה, במיוחד אחרי אירועי 7 באוקטובר?
"החיבור שלנו לישראל התעצם מאוד. ביקרנו כאן בעבר לעיתים קרובות, אך זו הייתה הפעם הראשונה שחווינו מלחמה. זה גרם לנו להבין לעומק את המצב ואת האנשים."
ולגבי פעולות הנצחה בעתיד?
"בהחלט. נמשיך לעזור בהתנדבות למשפחות, ואנחנו כבר מתכננים פרויקטים נוספים, כמו שיקום אנדרטאות קיימות. המטרה שלנו היא להקל על אנשים ולעזור להם להנציח את זכר יקיריהם בצורה מכובדת ומרגשת."
מה הכוונה בכלי רכב ממונעים לילדים?
כלי רכב ממונעים יכולים לעלות את הביטחון העצמי של הילדים שלנו ולאפשר להם להרגיש בטוחים יותר בעצמם וביכולות האישיות שלהם...
פלאשנט צרכנות | 31.1.2022| ממומן
גן אירועים בחדרה
מחפשים גן אירועים בחדרה? הגעתם בדיוק למקום הנכון! במדריך הקצר הבא נציג בפניכם את מה שצריך לדעת לפני שבוחרים גן אירועים בחדרה...
פלאשנט צרכנות | 9.5.2021
יתרונות הבישול על כיריים אינדוקציה
יש הרבה יתרונות לבישול על כיריים אינדוקציה, ואם אתם מתכננים לרכוש כיריים חדשות אבל תוהים אם כדאי לכם לעבור למכשיר זה או לא, הגעתם למקום הנכון...
פלאשנט צרכנות | 31.3.2021| ממומן
כך תוכלו להימנע מהצורך בביצוע הסרת כתמים ממזרון
זכרו שאתם לא רוצים לקום בבוקר שיש לכם אוכל על המיטה, ואתם לא רוצים להגיע למצב שבו תצטרכו לבצע הסרת כתמים ממזרון...
פלאשנט צרכנות | 10.3.2021| ממומן
תפוחי – מדוע אנשים בוחרים לקנות פירות וירקות במשקים פרטיים
לפני שנסביר מדוע יותר ויותר צרכנים בוחרים לרכוש מוצרים כמו פירות וירקות, דרך משקים פרטיים, חשוב להדגיש, שיש לאינטרנט תפקיד חשוב בכך...
השבוע התקיים במתחם הרוביז באצטדיון נתניה, ערב הוקרה לכל המתנדבים מהעמותות השונות. סגן ראש העיר, ים מאיר קרן, הממונה על תיק הרווחה הגיע לכבד ולומר דברי ברכה ושבח לכל העוסקים במלאכה. יישר כוח.
תערוכה חדשה: "וגר זאב עם כבש" –תערוכת יחיד לאמן איתן ארנון, במוזיאון היכל שלמה בירושלים. אוצרת התערוכה:מיכל סדן. ייעוץ אמנותי והפקה: לב קיפרמן. פתוחה עד לתאריך: 5.5.25. הצייר איתן ארנון, יליד ותושב קיבוץ בית זרע, מציג יצירה ריאליסטית-פואטית המתכתבת עם תולדות ההתיישבות, הזיכרון הקולקטיבי והאדמה הישראלית. בציוריו המונוכרומטיים הוא מתעד ברגישות את חיי החלוצים ונופי התקופה, תוך שילוב חפצים יומיומיים ליצירת קומפוזיציות מורכבות. ארנון בוחן את המציאות דרך עדשת הנוסטלגיה, ויוצר דיאלוג עשיר בין עבר להווה, בין חומר לדמיון. חפשו בפייסבוק:
Eitan Arnon Art.
סדרת רשת חדשה תעלה עם הזמרת ויוצרת התוכן פרידה עוזיאל שתארח זמרים ויוצרים. הסדרה עולה על ידי מותג האיפור מייבלין ניו יורק, והיא מצולמת תוך כדי נסיעה במונית צהובה, המעוצבת בסגנון המוניות בעיר ניו יורק. בשלב הראשון תעלה סדרה של ארבע פרקים, כשבכל פרק תארח עוזיאל זמר/יוצר מוביל, ביניהם: נועם קליינשטיין, ליהי טולדנו ושחר טבוך. איתם תיצור שיח פתוח ומרענן, שיעסוק בנושאים כמו: זוגיות, אהבות, אכזבות, קריירה, הצלחות, אופנה, איפור ומה שבניהם, לצד קטעי שירה ומוזיקה קצבית. מיני-סדרת הרשת החדשה שצפויה לעלות כבר במהלך חודשי אפריל- מאי, תשודר אחת לשבועיים בזירות הדיגיטל השונות והפרקים המלאים ניתנים לצפייה ביוטיוב.