בחירת חנות מותגים לגברים – כיצד נוהגים גברים לרכוש באינטרנט
פלאשנט סטיילינג יום ראשון,
31 באוקטובר 2021, 06:02 ממומן
בימינו ניתן לקנות מותגים ללא חשש בחנויות און ליין. אתרי המסחר משתמשים בממשק חדשני המאפשר בחירה מדוייקת של המידה המתאימה וקבלת אינפורציה מלאה על המוצר. גברים ונשים כאחד נוהגים לרכוש באינטרנט אך ישנם כמה הבדלים בסיסיים באופן הרכישה. ישנה דעה רוווחת שגברים נוטים לבצע פחות רכישות און ליין ובכלל ומסתבר שלא כך הדבר. עפ"י סקר שוק מבצעים הגברים לא פחות רכישות מהנשים. כשמדובר ברכישות פיזיות הנשים אולי מובילות אך ברכישות און ליין המצב שונה. על מנת להבין טוב יותר יש לעמוד על ההבדלים הבסיסים באופן הרכישה ולנפץ מספר מיתוסים נפוצים:
1. גברים מסתפקים במועט - לכולנו עולה לראש התמונה של ארון בגדים של גבר אל מול ארון בגדים של אישה והדימוי שמופיע לרוב הוא ארון עם מספר פריטים מצומצם עבור הגבר וארון גדוש ושופע פריטים עבור האישה. אומנם לא כך הדבר, הגבר הטיפוסי אומנם ישתמש בפחות פריטים אך אותם יבחר בקפידה רבה. בכל פריט ישקיע יותר מבחינה כלכלית ויעדיף איכות על פני כמות וכך גם מתבצעות הרכישות שלו און ליין, לעומת האישה שהארון שלה עלול להיות גדוש בפריטים רבים שבהם היא לא משתמשת או במקרים מסויימים לא מודעת לקיומם וכך גם מתבצע האופן בו היא רוכשת, לרוב היא תעדיף כמות על פני איכות.
2. גברים לא אוהבים את פעולת הקנייה - זהו מיתוס ידוע אך כשמדובר בקניות און ליין גברים אומנם לא יבצעו רכישות קטנות ורבות לאורך זמן אלה יתנהלו באופן פונקציונאלי יותר, הם יחכו לנקודת הזמן המתאימה בה יעלה צורך לחידוש המלתחה (פחות לשם ההנאה שבפעולת הקנייה) ובזמן הרכישה יהיו ממוקדים ויעילים וירכשו בכמות גדולה. לעיתים ירכשו את אותה חולצה בצבעים שונים, דבר שמראה על הפונקציונאליות שבפעולה. הנשים לעומת זאת יקנו גם לשם החוויה לכן יפזרו את פעולת הקנייה למספר פעולות קטנות בכל פעם ולא בהכרח כשעולה הצורך. ניתן לבחון זאת גם מקודת המבט של הצייד והמלקטת, הצייד הזכרי מכוון מטרה והמלקטת עסוקה בחוויה.
3. גברים לא מגוונים בלבוש - גברים אומנם פחות יגוונו בלבוש אבל יעשו זאת באופן אחר מנשים. לנשים חשוב מאוד להחליף פרטי לבוש ולא להשתמש באותו הפריט בשני אירועים שונים והן ישימו יותר לב לפרטים הקטנים, לכן הן גם ירכשו יותר אביזרי אקססוריז. גברים לעומת זאת לא ישימו דגש מיוחד על נושא זה ויעדיפו להחליף רק פריט אחד בכל פעם כמו חגורה או עניבה.
בחירת חנות מותגים לגברים - סוגי מותגים שונים למטרות שונות:
ישנם שיקולים שונים בבחירת מותגים מסויימים, בגדול רוב הגברים יעדיפו לרכוש מותגים
המטרות יכולות להיות שונות כמו: מותגי ספורט ואימון כמו: שוז פקטורי חנות מותגים, אופנה יומיומית לעבודה ולבילוי כמו חולצות פולו מכופתרות או חליפות יוקרה לפגישות עסקים.
מה הכוונה בכלי רכב ממונעים לילדים?
כלי רכב ממונעים יכולים לעלות את הביטחון העצמי של הילדים שלנו ולאפשר להם להרגיש בטוחים יותר בעצמם וביכולות האישיות שלהם...
פלאשנט צרכנות | 31.1.2022| ממומן
גן אירועים בחדרה
מחפשים גן אירועים בחדרה? הגעתם בדיוק למקום הנכון! במדריך הקצר הבא נציג בפניכם את מה שצריך לדעת לפני שבוחרים גן אירועים בחדרה...
פלאשנט צרכנות | 9.5.2021
יתרונות הבישול על כיריים אינדוקציה
יש הרבה יתרונות לבישול על כיריים אינדוקציה, ואם אתם מתכננים לרכוש כיריים חדשות אבל תוהים אם כדאי לכם לעבור למכשיר זה או לא, הגעתם למקום הנכון...
פלאשנט צרכנות | 31.3.2021| ממומן
כך תוכלו להימנע מהצורך בביצוע הסרת כתמים ממזרון
זכרו שאתם לא רוצים לקום בבוקר שיש לכם אוכל על המיטה, ואתם לא רוצים להגיע למצב שבו תצטרכו לבצע הסרת כתמים ממזרון...
פלאשנט צרכנות | 10.3.2021| ממומן
תפוחי – מדוע אנשים בוחרים לקנות פירות וירקות במשקים פרטיים
לפני שנסביר מדוע יותר ויותר צרכנים בוחרים לרכוש מוצרים כמו פירות וירקות, דרך משקים פרטיים, חשוב להדגיש, שיש לאינטרנט תפקיד חשוב בכך...
השבוע התקיים במתחם הרוביז באצטדיון נתניה, ערב הוקרה לכל המתנדבים מהעמותות השונות. סגן ראש העיר, ים מאיר קרן, הממונה על תיק הרווחה הגיע לכבד ולומר דברי ברכה ושבח לכל העוסקים במלאכה. יישר כוח.
תערוכה חדשה: "וגר זאב עם כבש" –תערוכת יחיד לאמן איתן ארנון, במוזיאון היכל שלמה בירושלים. אוצרת התערוכה:מיכל סדן. ייעוץ אמנותי והפקה: לב קיפרמן. פתוחה עד לתאריך: 5.5.25. הצייר איתן ארנון, יליד ותושב קיבוץ בית זרע, מציג יצירה ריאליסטית-פואטית המתכתבת עם תולדות ההתיישבות, הזיכרון הקולקטיבי והאדמה הישראלית. בציוריו המונוכרומטיים הוא מתעד ברגישות את חיי החלוצים ונופי התקופה, תוך שילוב חפצים יומיומיים ליצירת קומפוזיציות מורכבות. ארנון בוחן את המציאות דרך עדשת הנוסטלגיה, ויוצר דיאלוג עשיר בין עבר להווה, בין חומר לדמיון. חפשו בפייסבוק:
Eitan Arnon Art.
סדרת רשת חדשה תעלה עם הזמרת ויוצרת התוכן פרידה עוזיאל שתארח זמרים ויוצרים. הסדרה עולה על ידי מותג האיפור מייבלין ניו יורק, והיא מצולמת תוך כדי נסיעה במונית צהובה, המעוצבת בסגנון המוניות בעיר ניו יורק. בשלב הראשון תעלה סדרה של ארבע פרקים, כשבכל פרק תארח עוזיאל זמר/יוצר מוביל, ביניהם: נועם קליינשטיין, ליהי טולדנו ושחר טבוך. איתם תיצור שיח פתוח ומרענן, שיעסוק בנושאים כמו: זוגיות, אהבות, אכזבות, קריירה, הצלחות, אופנה, איפור ומה שבניהם, לצד קטעי שירה ומוזיקה קצבית. מיני-סדרת הרשת החדשה שצפויה לעלות כבר במהלך חודשי אפריל- מאי, תשודר אחת לשבועיים בזירות הדיגיטל השונות והפרקים המלאים ניתנים לצפייה ביוטיוב.