פלאשנט עסקים יום ראשון,
27 באוגוסט 2023, 07:46 ממומן
עבור בעלי עסקים, קידום אתרים היא אחת המשימות החשובות ביותר בשביל שיוכלו לחשוף את האתר שלהם ליותר משתמשים ברחבי הרשת. מספר גדול יותר של משתמשים אשר נחשפים לאתר מביא בסופו של התהליך למספר גדול יותר של אנשים אשר רוכשים את השירותים של בעלי העסק. לכן רבים תוהים איך מתבצע תהליך קידום האתרים, מה זה בכלל קידום אורגני, וכיצד תהליך הקידום מתבצע באופן ספציפי במנוע החיפוש של גוגל. על כלל השאלות הללו נענה ממש כאן.
מה זה קידום אורגני
קידום אורגני הוא קידום שאיננו ממומן. אין זה אומר שבעל העסק לא שילם כלל עבור הקידום (שכן בעלי עסקים רבים משלמים לחברות אשר מתמחות בקידום אתרים באופן אורגני), אלא שבעל העסק לא שילם למנוע החיפוש עצמו בכדי שיקדם את תכניו.
היתרונות של קידום אורגני הם שלא יופיע ליד התוצאה במנוע החיפוש "ממומן" (דבר אשר עלול לעיתים להרחיק חלק מהלקוחות מלהיכנס), ובנוסף הוא עולה הרבה פחות מאשר קידום ממומן. לעומת זאת החיסרון של קידום אורגני זה שהוא יופיע רק לאחר התוצאות שבקידום ממומן (במידה ויש כאלו).
איך מתבצע תהליך קידום אורגני
תהליך הקידום האורגני אשר מכונה גם SEO (Search Engine Optimization) הוא למעשה תהליך של שיפור התוכן המופיע באתר על מנת שיתאם את האלגוריתם של מנוע החיפוש. במילים אחרות לכל מנוע חיפוש יש פרמטרים לפיהם הוא בוחן את האופי של האתרים המופיעים בו, ובעזרת הפרמטרים הללו מנוע החיפוש מנסה להביא למשתמש את התוצאה הטובה ביותר כתוצאה הראשונה. לכן באמצעות שימוש בידע מתקדם אודות הפרמטרים של כל מנוע חיפוש ניתן יהיה להתאים את האתר למה שמנוע החיפוש מגדיר כאתר איכותי.
הדרך שבה התהליך הזה מתבצע עשוי להשתנות ממנוע חיפוש אחד למשנהו, ומעסק אחד למשנהו. האלגוריתם של מנועי החיפוש מראש נועד להיות מורכב מספיק על מנת שלא ניתן יהיה לנצלו בקלות, ולכן בכדי לבצע קידום אורגני איכותי דרושה הבנה מתקדמת באופן התפקוד של מנוע החיפוש.
מה הייחודיות של גוגל בעולם הקידום האורגני
חלק ניכר מבעלי העסק מעוניינים לדעת איך עושים קידום אורגני בגוגל באופן ספציפי. הסיבה לכך היא שגוגל נתפסת כמנוע החיפוש המוביל בעולם וברירת המחדל עבור מרבית האנשים. חברת גוגל מודעת לכך ומנהלת מערך גדול של קידום ממומן אשר בו היא מתמקדת, ולכן האלגוריתם של מנוע החיפוש גוגל הוא בין המתוחכמים והמורכבים ביותר.
האלגוריתם של גוגל כולל סדר גודל של מאות פרמטרים אשר קובעים איזה תוצאה תופיע לפניי תוצאות אחרות. לכן, בכדי לבצע קידום אתרים אורגני במנוע החיפוש של גוגל עדיף להיעזר בגורם מקצועי. גורם מקצועי שכזה ברוב המקרים יהיה חברה אשר מתעסקת בקידום אתרים באופן אורגני, ומתמחת בSEO.
מה הכוונה בכלי רכב ממונעים לילדים?
כלי רכב ממונעים יכולים לעלות את הביטחון העצמי של הילדים שלנו ולאפשר להם להרגיש בטוחים יותר בעצמם וביכולות האישיות שלהם...
פלאשנט צרכנות | 31.1.2022| ממומן
גן אירועים בחדרה
מחפשים גן אירועים בחדרה? הגעתם בדיוק למקום הנכון! במדריך הקצר הבא נציג בפניכם את מה שצריך לדעת לפני שבוחרים גן אירועים בחדרה...
פלאשנט צרכנות | 9.5.2021
יתרונות הבישול על כיריים אינדוקציה
יש הרבה יתרונות לבישול על כיריים אינדוקציה, ואם אתם מתכננים לרכוש כיריים חדשות אבל תוהים אם כדאי לכם לעבור למכשיר זה או לא, הגעתם למקום הנכון...
פלאשנט צרכנות | 31.3.2021| ממומן
כך תוכלו להימנע מהצורך בביצוע הסרת כתמים ממזרון
זכרו שאתם לא רוצים לקום בבוקר שיש לכם אוכל על המיטה, ואתם לא רוצים להגיע למצב שבו תצטרכו לבצע הסרת כתמים ממזרון...
פלאשנט צרכנות | 10.3.2021| ממומן
תפוחי – מדוע אנשים בוחרים לקנות פירות וירקות במשקים פרטיים
לפני שנסביר מדוע יותר ויותר צרכנים בוחרים לרכוש מוצרים כמו פירות וירקות, דרך משקים פרטיים, חשוב להדגיש, שיש לאינטרנט תפקיד חשוב בכך...
השבוע התקיים במתחם הרוביז באצטדיון נתניה, ערב הוקרה לכל המתנדבים מהעמותות השונות. סגן ראש העיר, ים מאיר קרן, הממונה על תיק הרווחה הגיע לכבד ולומר דברי ברכה ושבח לכל העוסקים במלאכה. יישר כוח.
תערוכה חדשה: "וגר זאב עם כבש" –תערוכת יחיד לאמן איתן ארנון, במוזיאון היכל שלמה בירושלים. אוצרת התערוכה:מיכל סדן. ייעוץ אמנותי והפקה: לב קיפרמן. פתוחה עד לתאריך: 5.5.25. הצייר איתן ארנון, יליד ותושב קיבוץ בית זרע, מציג יצירה ריאליסטית-פואטית המתכתבת עם תולדות ההתיישבות, הזיכרון הקולקטיבי והאדמה הישראלית. בציוריו המונוכרומטיים הוא מתעד ברגישות את חיי החלוצים ונופי התקופה, תוך שילוב חפצים יומיומיים ליצירת קומפוזיציות מורכבות. ארנון בוחן את המציאות דרך עדשת הנוסטלגיה, ויוצר דיאלוג עשיר בין עבר להווה, בין חומר לדמיון. חפשו בפייסבוק:
Eitan Arnon Art.
סדרת רשת חדשה תעלה עם הזמרת ויוצרת התוכן פרידה עוזיאל שתארח זמרים ויוצרים. הסדרה עולה על ידי מותג האיפור מייבלין ניו יורק, והיא מצולמת תוך כדי נסיעה במונית צהובה, המעוצבת בסגנון המוניות בעיר ניו יורק. בשלב הראשון תעלה סדרה של ארבע פרקים, כשבכל פרק תארח עוזיאל זמר/יוצר מוביל, ביניהם: נועם קליינשטיין, ליהי טולדנו ושחר טבוך. איתם תיצור שיח פתוח ומרענן, שיעסוק בנושאים כמו: זוגיות, אהבות, אכזבות, קריירה, הצלחות, אופנה, איפור ומה שבניהם, לצד קטעי שירה ומוזיקה קצבית. מיני-סדרת הרשת החדשה שצפויה לעלות כבר במהלך חודשי אפריל- מאי, תשודר אחת לשבועיים בזירות הדיגיטל השונות והפרקים המלאים ניתנים לצפייה ביוטיוב.