ידע הוא הדבר החשוב ביותר בחיים והוא המפתח להצלחה אישית ואת זאת כולם מבינים ולכן אנשים לומדים שנים ארוכות להיות רופאים או כל דבר אחר. אך לא רבים מודעים לכך כי ידע הוא גם הכרחי בעולם העסקים. מנהל אשר יודע יותר הוא מנהל אשר יצליח יותר ויגיע להישגים גדולים יותר. הידע יכול להיות בכל דבר ואנו רוצים להתמקד בידע בנושא הפרסום.
אחד הדברים החשובים ביותר בעולם הפרסום הוא להבין האם קידום בפייסבוק שונה מקידום בגוגל? אם כן אנו חייבים לציין כי קידום בעולם הפייסבוק שונה לחלוטין מקידום בגוגל. מדובר על שני מנגנונים שונים לחלוטין אשר מופעלים בצורה אחרת לגמרי. לכן אתם יכולים למצוא חברה המומחית בפרסום בגוגל אך שאינה יודעת כיצד לפרסם בפייסבוק וההפך יכול להיות גם כן.
מדוע בעת פרסום בפייסבוק יש לבצע בדיקת A/B?
עליכם להבין כי קידום בפייסבוק מחייב התמחות עצומה וידע רב הדורש מאתנו לבצע המון דברים בשביל קמפיין מוצלח. כך אנו צריכים לבחור תמונה מוצלחת למודעה, לנסח אותה בצורה חכמה ולא פחות חשוב לבצע בדיקת A/B.
מהי הבדיקה הזאת? ומדוע היא כה חשובה לקידום בפייסבוק? אם כן הבדיקה הזאת היא למעשה שני נוסחים של מודעה אשר שונים זה מזה. אנו נפרסם בשתי השיטות הללו ואז נדע איזה מודעה מוצלחת יותר וכך נוכל לבחור את המודעה הטובה ביותר שיש. זו שיטה מעולה לפרסום בפייסבוק וכיום רוב החברות נוקטות בשיטה הזאת ולכן כדאי לכם להכיר אותה אם אתם מנהלים של חברה הרוצה לפרסם בפייסבוק.
האם אני יכול ללמוד קידום בפייסבוק לבד?
עליכם להבין ולדעת כי קידום בפייסבוק דורש ידע רב והבנה עמוקה. עליכם להבין כי אם תנסו לקדם בפייסבוק את החברה שלכם ללא ידע אתם יכולים לגרום לחברה שלכם נזק רב. על רקע זה עולה השאלה האם אנו יכולים ללמוד לבד כיצד לקדם את החברה שלנו בפייסבוק?
אם כן אנו חייבים לציין כי זה מאוד קשה ללמוד את הנושא לבד מכיוון שאין ספר לימוד או בית ספר שבו אפשר ללמוד את הנושא. אז מה אנו יכולים לעשות וכיצד אנו יכולים לפרסם בצורה נאותה את החברה שלנו? אם כן הצעד החכם ביותר הוא לפנות אל חברת פרסום המתמחה בפייסבוק וכך לישון בשקט בלילה.
אל תבחרו חברת פרסום בפייסבוק מבלי לבצע את הדבר הבא
כאשר אתם בוחרים חברת פרסום בשביל קידום בפייסבוק כדאי לכם לבחון קודם כל את אנשי המקצוע של החברה. לקדם בפייסבוק זה לא משחק ילדים ואתם חייבים להבטיח כי החברה שאתם בוחרים בה היא מומחית אמיתית. כל חברה נופלת וקמה על העובדים שלה ולכן אתם חייבים לראות מי העובדים שיהיו אחראיים על הקמפיין שלכם.
מה הכוונה בכלי רכב ממונעים לילדים?
כלי רכב ממונעים יכולים לעלות את הביטחון העצמי של הילדים שלנו ולאפשר להם להרגיש בטוחים יותר בעצמם וביכולות האישיות שלהם...
פלאשנט צרכנות | 31.1.2022| ממומן
גן אירועים בחדרה
מחפשים גן אירועים בחדרה? הגעתם בדיוק למקום הנכון! במדריך הקצר הבא נציג בפניכם את מה שצריך לדעת לפני שבוחרים גן אירועים בחדרה...
פלאשנט צרכנות | 9.5.2021
יתרונות הבישול על כיריים אינדוקציה
יש הרבה יתרונות לבישול על כיריים אינדוקציה, ואם אתם מתכננים לרכוש כיריים חדשות אבל תוהים אם כדאי לכם לעבור למכשיר זה או לא, הגעתם למקום הנכון...
פלאשנט צרכנות | 31.3.2021| ממומן
כך תוכלו להימנע מהצורך בביצוע הסרת כתמים ממזרון
זכרו שאתם לא רוצים לקום בבוקר שיש לכם אוכל על המיטה, ואתם לא רוצים להגיע למצב שבו תצטרכו לבצע הסרת כתמים ממזרון...
פלאשנט צרכנות | 10.3.2021| ממומן
תפוחי – מדוע אנשים בוחרים לקנות פירות וירקות במשקים פרטיים
לפני שנסביר מדוע יותר ויותר צרכנים בוחרים לרכוש מוצרים כמו פירות וירקות, דרך משקים פרטיים, חשוב להדגיש, שיש לאינטרנט תפקיד חשוב בכך...
חגיגת סיום שנת הלימודים בצהרוני “רגעים” נערכה במתחם “מובילנד”: השבוע ציינו צהרוני הגנים ובתי‑הספר של עמותת “רגעים – לחינוך בלתי‑פורמלי” את סיום שנת הלימודים באירוע חגיגי במיוחד במתחם “מובילנד”. מאות ילדים והוריהם מילאו את האולם, נהנו מהקרנת הבכורה של הסרט החדש “הדרדסים” וקיבלו שלל פינוקים מתוקים ומלוחים שהוסיפו לאווירה החגיגית. במהלך האירוע הודה מנכ"ל העמותה לצוותי הצהרונים על עבודתם לאורך השנה: מסירות יומיומית, חום, אכפתיות ומקצועיות, שלדברי מר משה קייזלר, הם שמאפשרים לכל ילד וילדה לפרוח גם אחרי שעות הלימודים. “הערב הוא שיאו של מסע חינוכי שלם”, אומרת מנהלת הצהרונים בעמותה, ינה נימני. “מאות ילדות וילדים חזרו השנה הביתה עם ניצוץ בעיניים ועם ידע, ערכים וחוויות חד‑פעמיות. אני מודה מעומק הלב לצוותים שמקדישים את ליבם מדי יום, ולהורים שנותנים בנו אמון. יחד נמשיך לגדול, ללמוד ולשמוח גם בשנה הבאה”. כך ננעלה שנה גדושה בעשייה, למידה, צמיחה וחוויות- בדרך הכי מהנה שאפשר.
אחרי שכבש את ניו יורק: מבוך הבלונים הגדול מגיע לישראל: אחרי שכבש את ניו יורק והפך לאטרקציה בינלאומית, מבוך הבלונים הגדול נוחת בישראל וייפתח למבקרים מה-20 ביולי ועד ה-1 באוגוסט. מדובר במתחם בגודל של כ300 מ"ר המחולק לשמונה חללים מעוצבים, המורכבים מאלפי בלונים בעבודת יד ויוצרים עולם פנטזיה צבעוני ומעורר חושים. המבוך, שעוצב בהשראת עולמות דמיון ואומנות מודרנית, כולל שמונה חללים: חדר מולקולות הענק, חדר "הקיפודים", חדר הג'ונגל, חדר הניאון, חדר ה"אלמוגים", בריכת המשאלות וקיר הצילומים, דלתות מסתובבות והחדר האוריינטלי. המבקרים יוכלו לעבור בין החללים השונים, להתרשם מצבעים עזים, צורות ייחודיות ואווירה סוחפת, שתהפוך כל ביקור לחוויה בלתי נשכחת. מיקום: שער הצפון, קריית אתא- הכניסה חופשית!
הדוגמן ושחקן בר ברימר, מהשמות הבולטים של עולם התרבות הישראל, נכנס בימים אלה לתחום האופנה ומשיק מותג חדש לגברים, תחת השם: CABO. המותג מתמחה בבגדי ים, חוף וקז'ואל, ומתאפיין בסטייל אורבני עם השפעות והשראות מעולמות הים, החוף והספורט, בדיוק כמו האיש שמאחוריו. מותג האופנה החדש של ברימר צפוי להיחשף לראשונה בקמפיין השקה רחב, בקמפיין יככב ברימר והוא כולל תכנים מקוריים שיבליטו את סגנון המותג ויחברו אותו לקהל היעד הצעיר והאופנתי.
תתחדשו: הבוקר של 'מקס ברנר' בסניף נתניה מתחדש עם מגוון מנות מרעננות לפתוח איתן את היום. בין מגוון המנות ניתן למצוא ארוחת בוקר עשירה החל מביצים לבחירה עם שדרוגים מיוחדים כמו אומלט מקסיקני, צרפתי וירקות גינה, מגוון טאפאסים של בוקר, לצד סלסלת לחמים חמים, שקשוקה של סלסת עגבניות, סלטים עשירים וכריכים טריים וצבעוניים. טעים. בתאבון!