פלאשנט עסקים יום רביעי,
27 באוקטובר 2021, 09:30 ממומן
ההבדל בין להבין ללא להבין, ההבדל בין לדעת ולא לדעת, הוא הבדל משמעותי במיוחד בכל הנוגע לעסקים. לעיתים זה ההבדל בין להיות או לחדול, ההבדל בין שורת רווח הגיונית או מינוס גדול בבנק. קידום אתרים בגוגל זה תחום שאם אתם מבינים בו, לפחות מספיק בכדי לשוחח בצורה ברורה עם מקדם האתר שלכם ולהבין את המהלכים החיוניים לעסק שלכם כעת, רוב הסיכויים שהעסק שלכם עומד לנסוק, ובצורה משמעותית.
להיות עם נוכחות גבוהה בגוגל זה להיות עסק מצליח. מרבית העסקים המצליחים כיום ממנפים את היכולת לקדם את האתר שלהם בגוגל, ואלו שלא עושים זאת, נשארים מאחור. את זה אתם בוודאי כבר מבינים, אבל מה לגבי הפרטים הטכניים – איך עושים את זה?
בסקירה קצרה ותמציתית זו נביא בפניכם את הפרטים העיקריים, זיקוק מדויק של הידע שאתם פשוט חייבים לדעת כבעלי עסקים שמחפשים להצליח ולמנף את רשת האינטרנט, שכיום המילה "גוגל" כמעט חופפת לה.
קידום אתרים בגוגל – מהשורש עד לפירות יש תוצאות מיידיות – אם אתם מחפשים תוצאות מיידיות, כלומר זרם של לידים, טלפונים או רכישות באתר למשל, זה אפשרי. זה יעלה קצת יותר, אבל אם עושים את זה נכון, זה חד משמעית שווה את זה. דברו עם מקדם האתרים שלכם ותבקשו קידום ממומן לעסק שלכם.
מחשבה לטווח ארוך – יש אפשרות לקדם אתר בגוגל לאורך זמן, בהוצאה כלכלית נמוכה יותר (לרוב), ולראות את התוצאות עולות בצורה אורגנית, צמיחה שהיא לרוב איטית אך יציבה, ונותנת לעסק לצמוח בקצב בריא. אם אתם לא חייבים זרם מיידי של לקוחות או אין לכם סכום ראשוני גבוהה יחסית להשקיע במודעות בתשלום, כדאי אולי להתחיל עם קידום אורגני מסוג זה.
שילוב – לרוב הדבר הנכון, שילוב בריא עם מחשבה קדימה על התקציב וההתנהלות שלכם יכלול, במרבית מהלכי הקידום בגוגל, גם מודעות בתשלום וגם קידום אורגני. השילוב הזה יוצר מצב בוא אתם מקבלים זרם יציב של לקוחות מהפרסום בתשלום, לקוחות אלו מממנים את העסק אך גם את המשך הקידום, ועם הזמן הקידום האורגני תופס את הנתח הראוי מהשוק ואתם יכולים להוריד תקציב מהמודעות בתשלום וליהנות מזרם לקוחות מהעבודה שנעשתה לטווח ארוך.
רגע לפני שמתחילים
כל עסק מגיע עם ז’רגון, ומעבר לקידום אורגני או קידום ממומן בגוגל, צריך לדעת עוד כמה מילים כדי לתקשר קצת יותר טוב עם המקדם שלכם. אגב, בוודאי שמתם לב כי אנו לוקחים כמובן מאליו שיש לכם מקדם אתרים, וכי אתם לא מנסים לעשות קידום אתרים בגוגל בעצמכם. אם אתם לא מומחים, אל תעשו את זה לבד. זה לרוב כמו זריקת כסף לפח (או יותר נכון לחשבון הבנק של גוגל), ועדיף ללכת עם מקצוענים בתחום.
בכל אופן, אתם צריכים לדעת מהם לינקים או קישורים, מהם לידים, ובעיקר מה אתם מנסים להשיג. איזה סוג פעולה אתם רוצים לקבל מהלקוח הפוטנציאלי שלכם. אולי זה אימייל, אולי הצטרפות לרשימת תפוצה. אולי זה בכלל שיחת טלפון או פשוט שירכוש משהו באתר. דבר זה נקרא "קריאה לפעולה", ובכל מהלך של קידום אתרים בגוגל חשוב שהקריאה תהיה ברורה וממוקדת.
מה הכוונה בכלי רכב ממונעים לילדים?
כלי רכב ממונעים יכולים לעלות את הביטחון העצמי של הילדים שלנו ולאפשר להם להרגיש בטוחים יותר בעצמם וביכולות האישיות שלהם...
פלאשנט צרכנות | 31.1.2022| ממומן
גן אירועים בחדרה
מחפשים גן אירועים בחדרה? הגעתם בדיוק למקום הנכון! במדריך הקצר הבא נציג בפניכם את מה שצריך לדעת לפני שבוחרים גן אירועים בחדרה...
פלאשנט צרכנות | 9.5.2021
יתרונות הבישול על כיריים אינדוקציה
יש הרבה יתרונות לבישול על כיריים אינדוקציה, ואם אתם מתכננים לרכוש כיריים חדשות אבל תוהים אם כדאי לכם לעבור למכשיר זה או לא, הגעתם למקום הנכון...
פלאשנט צרכנות | 31.3.2021| ממומן
כך תוכלו להימנע מהצורך בביצוע הסרת כתמים ממזרון
זכרו שאתם לא רוצים לקום בבוקר שיש לכם אוכל על המיטה, ואתם לא רוצים להגיע למצב שבו תצטרכו לבצע הסרת כתמים ממזרון...
פלאשנט צרכנות | 10.3.2021| ממומן
תפוחי – מדוע אנשים בוחרים לקנות פירות וירקות במשקים פרטיים
לפני שנסביר מדוע יותר ויותר צרכנים בוחרים לרכוש מוצרים כמו פירות וירקות, דרך משקים פרטיים, חשוב להדגיש, שיש לאינטרנט תפקיד חשוב בכך...
חגיגת סיום שנת הלימודים בצהרוני “רגעים” נערכה במתחם “מובילנד”: השבוע ציינו צהרוני הגנים ובתי‑הספר של עמותת “רגעים – לחינוך בלתי‑פורמלי” את סיום שנת הלימודים באירוע חגיגי במיוחד במתחם “מובילנד”. מאות ילדים והוריהם מילאו את האולם, נהנו מהקרנת הבכורה של הסרט החדש “הדרדסים” וקיבלו שלל פינוקים מתוקים ומלוחים שהוסיפו לאווירה החגיגית. במהלך האירוע הודה מנכ"ל העמותה לצוותי הצהרונים על עבודתם לאורך השנה: מסירות יומיומית, חום, אכפתיות ומקצועיות, שלדברי מר משה קייזלר, הם שמאפשרים לכל ילד וילדה לפרוח גם אחרי שעות הלימודים. “הערב הוא שיאו של מסע חינוכי שלם”, אומרת מנהלת הצהרונים בעמותה, ינה נימני. “מאות ילדות וילדים חזרו השנה הביתה עם ניצוץ בעיניים ועם ידע, ערכים וחוויות חד‑פעמיות. אני מודה מעומק הלב לצוותים שמקדישים את ליבם מדי יום, ולהורים שנותנים בנו אמון. יחד נמשיך לגדול, ללמוד ולשמוח גם בשנה הבאה”. כך ננעלה שנה גדושה בעשייה, למידה, צמיחה וחוויות- בדרך הכי מהנה שאפשר.
אחרי שכבש את ניו יורק: מבוך הבלונים הגדול מגיע לישראל: אחרי שכבש את ניו יורק והפך לאטרקציה בינלאומית, מבוך הבלונים הגדול נוחת בישראל וייפתח למבקרים מה-20 ביולי ועד ה-1 באוגוסט. מדובר במתחם בגודל של כ300 מ"ר המחולק לשמונה חללים מעוצבים, המורכבים מאלפי בלונים בעבודת יד ויוצרים עולם פנטזיה צבעוני ומעורר חושים. המבוך, שעוצב בהשראת עולמות דמיון ואומנות מודרנית, כולל שמונה חללים: חדר מולקולות הענק, חדר "הקיפודים", חדר הג'ונגל, חדר הניאון, חדר ה"אלמוגים", בריכת המשאלות וקיר הצילומים, דלתות מסתובבות והחדר האוריינטלי. המבקרים יוכלו לעבור בין החללים השונים, להתרשם מצבעים עזים, צורות ייחודיות ואווירה סוחפת, שתהפוך כל ביקור לחוויה בלתי נשכחת. מיקום: שער הצפון, קריית אתא- הכניסה חופשית!
הדוגמן ושחקן בר ברימר, מהשמות הבולטים של עולם התרבות הישראל, נכנס בימים אלה לתחום האופנה ומשיק מותג חדש לגברים, תחת השם: CABO. המותג מתמחה בבגדי ים, חוף וקז'ואל, ומתאפיין בסטייל אורבני עם השפעות והשראות מעולמות הים, החוף והספורט, בדיוק כמו האיש שמאחוריו. מותג האופנה החדש של ברימר צפוי להיחשף לראשונה בקמפיין השקה רחב, בקמפיין יככב ברימר והוא כולל תכנים מקוריים שיבליטו את סגנון המותג ויחברו אותו לקהל היעד הצעיר והאופנתי.
תתחדשו: הבוקר של 'מקס ברנר' בסניף נתניה מתחדש עם מגוון מנות מרעננות לפתוח איתן את היום. בין מגוון המנות ניתן למצוא ארוחת בוקר עשירה החל מביצים לבחירה עם שדרוגים מיוחדים כמו אומלט מקסיקני, צרפתי וירקות גינה, מגוון טאפאסים של בוקר, לצד סלסלת לחמים חמים, שקשוקה של סלסת עגבניות, סלטים עשירים וכריכים טריים וצבעוניים. טעים. בתאבון!