פלאשנט עסקים יום שלישי,
14 בספטמבר 2021, 17:12 ממומן
ערוצי שיווק
בתחומים רבים של חיינו יש שינויים תכופים ומי שרוצה להיות מעודכן, צריך לצעוד עם הקדמה ועם הטרנדים החדשים, כדי להיות חלק ממערך העשייה הכללי. הראשונים שזיהו את מהפך הקניות המקוונות ברשת שכלל ערוצי שיווק חדשים, מיהרו להקים אתרי אינטרנט של מכירת המוצרים שלהם כי היה להם ברור שזה רק עניין של זמן עד שבישראלים יקלטו את האופציות החדשות ויקנו מהבוקר עד הלילה. בתחילת הדרך הדברים אכן הלכו בעצלתיים אך בעלי אתר האינטרנט דאגו לשדרג אותו כל הזמן, להוסיף פריטים למכירה וליהנות מהמכירות המינוריות שהתרחשו פה ושם.
אנשי עסקים אחרים חשבו שיש זמן ואין מה למהר ולבצע בניית אתרים עסקיים לעסקים שלהם כיוון שייקח להערכתם עוד המון זמן, עד שיגיע הבום הגדול. אך כל מה שקורה באמריקה ובעולם כולו מגיע תמיד גם לישראל. הישראלים לומדים מהר מאד מאנשי העולם הגדול את התנאים האופטימליים לרכישת מוצרים בזול דרך ערוצי שיווק מתוחכמים, לביצוע הזמנות מהירות אשר גם ההגעה של החבילה היא בזריזות ושאין צורך לנסוע תמיד לקניונים כי הרכישה דרך הon line היא הרבה יותר נוחה.
ערוצי שיווק חדשים לקהל הלקוחות
אתרי האינטרנט בחו"ל קסמו לישראלים, הם מצאו שם מציאות במחירים מצחיקים בתחומים רבים, החל באביזרים לטלפון הסלולרי, בגדים והנעלה עבורם ועבור הילדים, מחשבים ואין ספור פריטים נוספים. כל ההתעסקות עם ההזמנות ועם המשלוחים, הייתה לטרנד משמעותי ורק אז אנשי עסקים נוספים הבינו שמדובר באופציה של ערוצי שיווק בעלי פוטנציאל אדיר ולכן הם חייבים להצטרף לגל ההצלחה.
הזמנות באתרי האינטרנט
אנשי העסקים אומנם דאגו להקים אתר אינטרנט בעל היצע נבחר של הסחורות שלהם, הכינו סחורות במחסנים הלוגיסטיים שלהם ונערכו לכל אופציות התשלומים על פי כללי התקינה הבין לאומיים. עם זאת רובם היו עדיין ספקנים וקו החשיבה שלהם היה שאם אכן תהיה פריצה גדולה והישראלים יעברו לקנות באינטרנט, הדבר יפתיע אותם מאד.
אך למרבה הפלא, האופציה החדשה סחפה ישראלים רבים שנהנו מאד מהנוחות של העברת הזמנות לסופרמרקט, למוקדים למכירת ירקות ופירות טריים, ביגוד, צעצועים, אופניים, חלפים ועוד ועוד. בדרך זו הם חסכו זמן יקר של נסיעה וחיפוש אחר חנייה. שעות של חיפוש אחר מוצרים ספציפיים בסופרמרקט והמון זמן בקופה.
שירות לוגיסטי מעולה
ערוצי שיווק הם נהדרים להזמנה, אך התנאי ההכרחי להמשך הקשר עם כל לקוח הוא מענה לוגיסטי מהיר וניהול אינטראקציה עם הלקוח. מחלקות התפעול של העסקים הבינו זאת מהר מאד לאחר שכמה לקוחות נטשו אותם ולכן הקימו מערך לוגיסטי ממוקד ויצירתי שמאפשר ללקוחות לקבל את המשלוחים אשר נקנו באופציה של ערוצי שיווק ישירים, במהירות לביתם.
הנסיקה העצומה נראתה מיד עם פרוץ מגפת הקורונה. חוסר הוודאות השאירה את כולם בבית וכמות ההזמנות הייתה גבוהה פי כמה ושירותי המשלוחים עבדו לאורך שעות רבות, כדי לספק את המשלוחים.
מה הכוונה בכלי רכב ממונעים לילדים?
כלי רכב ממונעים יכולים לעלות את הביטחון העצמי של הילדים שלנו ולאפשר להם להרגיש בטוחים יותר בעצמם וביכולות האישיות שלהם...
פלאשנט צרכנות | 31.1.2022| ממומן
גן אירועים בחדרה
מחפשים גן אירועים בחדרה? הגעתם בדיוק למקום הנכון! במדריך הקצר הבא נציג בפניכם את מה שצריך לדעת לפני שבוחרים גן אירועים בחדרה...
פלאשנט צרכנות | 9.5.2021
יתרונות הבישול על כיריים אינדוקציה
יש הרבה יתרונות לבישול על כיריים אינדוקציה, ואם אתם מתכננים לרכוש כיריים חדשות אבל תוהים אם כדאי לכם לעבור למכשיר זה או לא, הגעתם למקום הנכון...
פלאשנט צרכנות | 31.3.2021| ממומן
כך תוכלו להימנע מהצורך בביצוע הסרת כתמים ממזרון
זכרו שאתם לא רוצים לקום בבוקר שיש לכם אוכל על המיטה, ואתם לא רוצים להגיע למצב שבו תצטרכו לבצע הסרת כתמים ממזרון...
פלאשנט צרכנות | 10.3.2021| ממומן
תפוחי – מדוע אנשים בוחרים לקנות פירות וירקות במשקים פרטיים
לפני שנסביר מדוע יותר ויותר צרכנים בוחרים לרכוש מוצרים כמו פירות וירקות, דרך משקים פרטיים, חשוב להדגיש, שיש לאינטרנט תפקיד חשוב בכך...
השבוע התקיים במתחם הרוביז באצטדיון נתניה, ערב הוקרה לכל המתנדבים מהעמותות השונות. סגן ראש העיר, ים מאיר קרן, הממונה על תיק הרווחה הגיע לכבד ולומר דברי ברכה ושבח לכל העוסקים במלאכה. יישר כוח.
תערוכה חדשה: "וגר זאב עם כבש" –תערוכת יחיד לאמן איתן ארנון, במוזיאון היכל שלמה בירושלים. אוצרת התערוכה:מיכל סדן. ייעוץ אמנותי והפקה: לב קיפרמן. פתוחה עד לתאריך: 5.5.25. הצייר איתן ארנון, יליד ותושב קיבוץ בית זרע, מציג יצירה ריאליסטית-פואטית המתכתבת עם תולדות ההתיישבות, הזיכרון הקולקטיבי והאדמה הישראלית. בציוריו המונוכרומטיים הוא מתעד ברגישות את חיי החלוצים ונופי התקופה, תוך שילוב חפצים יומיומיים ליצירת קומפוזיציות מורכבות. ארנון בוחן את המציאות דרך עדשת הנוסטלגיה, ויוצר דיאלוג עשיר בין עבר להווה, בין חומר לדמיון. חפשו בפייסבוק:
Eitan Arnon Art.
סדרת רשת חדשה תעלה עם הזמרת ויוצרת התוכן פרידה עוזיאל שתארח זמרים ויוצרים. הסדרה עולה על ידי מותג האיפור מייבלין ניו יורק, והיא מצולמת תוך כדי נסיעה במונית צהובה, המעוצבת בסגנון המוניות בעיר ניו יורק. בשלב הראשון תעלה סדרה של ארבע פרקים, כשבכל פרק תארח עוזיאל זמר/יוצר מוביל, ביניהם: נועם קליינשטיין, ליהי טולדנו ושחר טבוך. איתם תיצור שיח פתוח ומרענן, שיעסוק בנושאים כמו: זוגיות, אהבות, אכזבות, קריירה, הצלחות, אופנה, איפור ומה שבניהם, לצד קטעי שירה ומוזיקה קצבית. מיני-סדרת הרשת החדשה שצפויה לעלות כבר במהלך חודשי אפריל- מאי, תשודר אחת לשבועיים בזירות הדיגיטל השונות והפרקים המלאים ניתנים לצפייה ביוטיוב.