פלאשנט צרכנות יום רביעי,
19 בינואר 2022, 06:06 ממומן
קצב החיים במאה ה-21 תזזיתי למדי, ולכן אנשים רבים מעדיפים מקלחות זריזות על פני אמבטיות מפנקות. יחד עם זאת עדיין יש ביקוש נרחב גם לרחצה ממושכת ונינוחה, כזו שמספקת גם לגוף וגם לנפש מרגוע אמיתי ובאופן כללי מייצרת זמן איכות ושקט חיוני כל כך. כדי ליהנות באמת מרחצה שכזו חשוב לבחור נכון את האמבטיה, ולכן כדאי להקדיש תשומת לב לבחירת חברת האמבטיות שממנה רוכשים את המוצר. הפרמטרים העיקריים לבחירה מושכלת מפורטים בכתבה זו וכדאי להיעזר בהם על-מנת להגיע למקסימום תועלת.
ניסיון
גם בעידן תזזיתי, וכשמדי יום צצות חברות חדשות בכל התחומים, ולמעשה יש גם חידושים רבים בכל תחום, יש חשיבות רבה לוותק. הניסיון של חברת אמבטיות מקנה לה שתי יכולות קריטיות: יכולת אחת היא לבנות קטלוג עשיר באפשרויות איכותיות ובפרט ליצור מגוון רחב כדי שכל אחד וכל אחת יוכלו למצוא מוצר שמתאים באופן מושלם להעדפות שלהם. היכולת השנייה היא הסיוע למתלבטים – ייעוץ מקצועי שמוביל לבחירה נכונה מתוך כל האפשרויות הנ"ל.
מבחר
הפרמטר השני לבחירת חברת אמבטיות הוא מבחר הדגמים שמציעה כל חברה. המשוואה פשוטה: כשהקטלוג גדוש בשלל דגמים, חופש הבחירה לא מוגבל, ובהתאם ההנאה מכל רחצה תהיה מקסימלית. בהקשר של אמבטיות חברה איכותית באמת תציע חופש בחירה מלא מבחינת צורת המתקן – מלבני, מרובע או אליפטי; מבחינת המידות – שיכולות לנוע בטווח רחב למדי: האורך יכול להיות 140 ס"מ וגם 200 ס"מ, וכמובן גם בתוך טווח זה, וגם הרוחב משתרע על סקאלה רחבה; מבחינת העיצוב – כדי שחדר הרחצה יהיה נאה לעין ומזמין; וגם מבחינת המיקום – ובפרט להציע גם אמבטיות stand alone שמשדרגות מאוד את החלל והפכו לפופולריות בשנים האחרונות.
קשב
חברת אמבטיות, כמו כל עסק שמספק שירות לבני אדם, חייבת להתנהל מתוך קשב אמיתי. רק כנשות ואנשי הצוות מקפידים להקשיב בסבלנות לכל הלקוחות, הם יכולים להבין את הרצונות שלהם, את המאפיינים של חדר הרחצה וגם את החששות הטבעיים לקראת הקנייה – וכך למצוא את הפתרון המתאים ביותר עבורם.
מחיר
לאחר שמסננים חברות אמבטיות לא מקצועיות מספיק, אפשר לשקלל בהחלטה גם את המחיר. חשוב להדגיש שסקר שוק, שהוא כמובן התנהגות צרכנית נבונה בכל מקרה ובוודאי כשמדובר על קנייה שמשפיעה על איכות החיים למשך שנים רבות כמו קניית אמבטיה, מבוסס לא רק על תג המחיר – אלא על היחס שבין העלות לתועלת, כלומר בין התשלום לתמורה.
חברת אמבטיות שמספקת אחריות מלאה על כל מוצר
כדי שתוכלו להתרחץ בראש שקט באמת כדאי מאוד להעדיף חברת אמבטיות שמעניקה אחריות מלאה על כל רכישה. עוד המלצה היא לקרוא את האותיות הקטנות ולוודא אילו מצבים מכסה האחריות ואילו לא. הקפדה על כך עוד לפני קניית האמבטיה מחברה ספציפית מובילה לרכישה מדויקת ולמקסימום נחת לטווח הארוך.
מה הכוונה בכלי רכב ממונעים לילדים?
כלי רכב ממונעים יכולים לעלות את הביטחון העצמי של הילדים שלנו ולאפשר להם להרגיש בטוחים יותר בעצמם וביכולות האישיות שלהם...
פלאשנט צרכנות | 31.1.2022| ממומן
גן אירועים בחדרה
מחפשים גן אירועים בחדרה? הגעתם בדיוק למקום הנכון! במדריך הקצר הבא נציג בפניכם את מה שצריך לדעת לפני שבוחרים גן אירועים בחדרה...
פלאשנט צרכנות | 9.5.2021
יתרונות הבישול על כיריים אינדוקציה
יש הרבה יתרונות לבישול על כיריים אינדוקציה, ואם אתם מתכננים לרכוש כיריים חדשות אבל תוהים אם כדאי לכם לעבור למכשיר זה או לא, הגעתם למקום הנכון...
פלאשנט צרכנות | 31.3.2021| ממומן
כך תוכלו להימנע מהצורך בביצוע הסרת כתמים ממזרון
זכרו שאתם לא רוצים לקום בבוקר שיש לכם אוכל על המיטה, ואתם לא רוצים להגיע למצב שבו תצטרכו לבצע הסרת כתמים ממזרון...
פלאשנט צרכנות | 10.3.2021| ממומן
תפוחי – מדוע אנשים בוחרים לקנות פירות וירקות במשקים פרטיים
לפני שנסביר מדוע יותר ויותר צרכנים בוחרים לרכוש מוצרים כמו פירות וירקות, דרך משקים פרטיים, חשוב להדגיש, שיש לאינטרנט תפקיד חשוב בכך...
השבוע התקיים במתחם הרוביז באצטדיון נתניה, ערב הוקרה לכל המתנדבים מהעמותות השונות. סגן ראש העיר, ים מאיר קרן, הממונה על תיק הרווחה הגיע לכבד ולומר דברי ברכה ושבח לכל העוסקים במלאכה. יישר כוח.
תערוכה חדשה: "וגר זאב עם כבש" –תערוכת יחיד לאמן איתן ארנון, במוזיאון היכל שלמה בירושלים. אוצרת התערוכה:מיכל סדן. ייעוץ אמנותי והפקה: לב קיפרמן. פתוחה עד לתאריך: 5.5.25. הצייר איתן ארנון, יליד ותושב קיבוץ בית זרע, מציג יצירה ריאליסטית-פואטית המתכתבת עם תולדות ההתיישבות, הזיכרון הקולקטיבי והאדמה הישראלית. בציוריו המונוכרומטיים הוא מתעד ברגישות את חיי החלוצים ונופי התקופה, תוך שילוב חפצים יומיומיים ליצירת קומפוזיציות מורכבות. ארנון בוחן את המציאות דרך עדשת הנוסטלגיה, ויוצר דיאלוג עשיר בין עבר להווה, בין חומר לדמיון. חפשו בפייסבוק:
Eitan Arnon Art.
סדרת רשת חדשה תעלה עם הזמרת ויוצרת התוכן פרידה עוזיאל שתארח זמרים ויוצרים. הסדרה עולה על ידי מותג האיפור מייבלין ניו יורק, והיא מצולמת תוך כדי נסיעה במונית צהובה, המעוצבת בסגנון המוניות בעיר ניו יורק. בשלב הראשון תעלה סדרה של ארבע פרקים, כשבכל פרק תארח עוזיאל זמר/יוצר מוביל, ביניהם: נועם קליינשטיין, ליהי טולדנו ושחר טבוך. איתם תיצור שיח פתוח ומרענן, שיעסוק בנושאים כמו: זוגיות, אהבות, אכזבות, קריירה, הצלחות, אופנה, איפור ומה שבניהם, לצד קטעי שירה ומוזיקה קצבית. מיני-סדרת הרשת החדשה שצפויה לעלות כבר במהלך חודשי אפריל- מאי, תשודר אחת לשבועיים בזירות הדיגיטל השונות והפרקים המלאים ניתנים לצפייה ביוטיוב.