פלאשנט צרכנות יום רביעי,
23 ביוני 2021, 17:44 ממומן
מערך המשלוחים בעסק הופך לחשוב במיוחד דווקא בתקופה הזאת, וכיום מרבית העסקים חייבים מערך שמצד אחד ישנע את המוצרים באופן מהיר אך לא פחות חשוב, גם ישמור על המוצר במצבו המיטב
יש לכם מסעדה או חנות מקוונת? רוצים לייעל ולהוזיל את מערך המשלוחים שלכם? הגעתם למקום הנכון. קבלו את כל הטיפים שיסייעו לכם לעשות זאת.
הפכו את המשלוח שלכם למיוחד
כיום יש כל כך הרבה חברות שעובדות עם משלוחים, מה שאומר שאתם חייבים לבדל את עצמכם על מנת ליצור ערך מוסף בפני הלקוחות. אנחנו ממליצים לכם לעבוד עם חברה לייצור קרטונים שתוכל לשדרג עבורכם את הארגזים עצמם ולהדפיס עליהם איזה שהוא אלמנט שיעביר את המסר של המותג שלכם.
כמו כן ייצור קרטון מותאם יכול לסייע לכם לשמור על פריטים מיוחדים, לשדר יוקרה ולעתים אפילו להוזיל את המשלוח!
בסופו של דבר, לקוח חוזר זה לקוח שמרגיש מחובר לעשייה שלכם וזה עשוי להגדיל את ההכנסות שלכם בעסק.
עבדו עם ממשק לקוח
אם אתם חושבים שאתם יכולים לנהל את מערך המשלוחים בעסק בעצמכם ובמקביל להתייעל, זה הזמן לעשות חישוב מחדש.
ניהול מערך משלוחים זה לא משחק ילדים ואם תנהלו אותו לא נכון, לא רק שהוא יגזול מכם לא מעט זמן ואנרגיה, הוא גם יפגע לכם בהכנסות. לכן, ההמלצה שלנו היא שתיעזרו בחברות שמציעות פתרונות של ממשק לקוח לניהול מערך המשלוחים בעסק.
כיום יש מגוון רחב של חברות שמציעות לחברות שלהם ממשק, ממס תוכנה לעסק, שבעזרתה תבנו את מערך המשלוחים שלכם ותנהלו אותו במהירות וביעילות. באמצעות הממשק הזה תוכלו לטפל בכמות גדולה מאד של הזמנות במקביל וגם לוודא שהמשלוחים מגיעים ליעד שלהם בזמן, מה שכמובן יגדיל את ההכנסות שלכם ביג טיים.
הקשיבו ללקוחות שלכם
זה לא נעים לשמוע ביקורת ובטח לא ביקורת שלילית על העסק שלכם. אבל, וזה אבל גדול, במידה ואתם מקבלים ביקורות שליליות על רמת המשלוחים בעסק, אתם צריכים להתייחס לביקורת הזו כביקורת בונה.
אחרי הכל, הביקורת של הלקוחות שלכם היא הביקורת הכי אמינה שיש ובמידה ויש לכם לקוחות שלא קיבלו את המשלוח בזמן או שהאוכל הגיע קר, אתם חייבים להפיק את הלקחים.
שקפו ללקוחות את המצב
לאורך כל הדרך, אתם חייבים לשקף ללקוחות שלכם מה הסטטוס של המשלוח שהם הזמינו. הדבר שאתם הכי רוצים להימנע ממנו זה לקוח כעוס שנמצא בחוסר ודאות ולא מבין מה קורה עם המשלוח שלו.
לכן, מומלץ להיעזר בשירות מעקב אחרי המשלוחים, בין אם באמצעות אפליקציה מיוחדת ובין אם בשירות סמס שיעדכן כל הזמן את הלקוחות שלכם איפה המשלוח שלהם נמצא ומה הסטטוס שלו.
שדרגו את המשלוחים שלכם
האמינו לנו, לקוח מרוצה זה לקוח שמרגיש שאתם משקיעים בו ונותנים לו עוד איזה בונוס קטן על הדרך, סתם בגלל שהוא בחר להזמין מכם ולא מהמתחרים שלכם.
לכן מומלץ להוסיף ללקוחות שלכם דוגמיות של מוצרים חדשים כדי לאפשר להם להתנסות בהם בחינם. בסופו של דבר, לקוח מרוצה זה לקוח שיחזור וישתמש בשירות שלכם ובסופו של דבר זו מטרת העל שלכם.
עבדו עם כוח אדם איכותי
זה לא משנה אם יש לכם מסעדה או חנות מקוונת, בסופו של דבר אתם יכולים לעשות אחלה עבודה והשליח שידבר בשפה לא נעימה או ידרוש טיפ בגסות יהרוס לכם את הכל.
לכן, אל תקלו ראש באיכות כוח האדם שאתם מעסיקים במערך המשלוחים ותבינו שהשליחים הם הפנים של העסק. אנחנו ממליצים לכם אפילו לשלם יותר כסף ולעבוד עם כוח אדם איכותי, כזה שמבין משהו בשירות ושם את הלקוח במרכז.
זהו, כעת כשיש לכם את כל הטיפים לייעול והוזלת מערך המשלוחים שלכם בעסק, זה הזמן להתחיל להוציא הזמנות.
בהצלחה!
מה הכוונה בכלי רכב ממונעים לילדים?
כלי רכב ממונעים יכולים לעלות את הביטחון העצמי של הילדים שלנו ולאפשר להם להרגיש בטוחים יותר בעצמם וביכולות האישיות שלהם...
פלאשנט צרכנות | 31.1.2022| ממומן
גן אירועים בחדרה
מחפשים גן אירועים בחדרה? הגעתם בדיוק למקום הנכון! במדריך הקצר הבא נציג בפניכם את מה שצריך לדעת לפני שבוחרים גן אירועים בחדרה...
פלאשנט צרכנות | 9.5.2021
יתרונות הבישול על כיריים אינדוקציה
יש הרבה יתרונות לבישול על כיריים אינדוקציה, ואם אתם מתכננים לרכוש כיריים חדשות אבל תוהים אם כדאי לכם לעבור למכשיר זה או לא, הגעתם למקום הנכון...
פלאשנט צרכנות | 31.3.2021| ממומן
כך תוכלו להימנע מהצורך בביצוע הסרת כתמים ממזרון
זכרו שאתם לא רוצים לקום בבוקר שיש לכם אוכל על המיטה, ואתם לא רוצים להגיע למצב שבו תצטרכו לבצע הסרת כתמים ממזרון...
פלאשנט צרכנות | 10.3.2021| ממומן
תפוחי – מדוע אנשים בוחרים לקנות פירות וירקות במשקים פרטיים
לפני שנסביר מדוע יותר ויותר צרכנים בוחרים לרכוש מוצרים כמו פירות וירקות, דרך משקים פרטיים, חשוב להדגיש, שיש לאינטרנט תפקיד חשוב בכך...
חבר הכנסת אלי דלל ממשיך לחזק את הקשרים מעבר לים. השבוע נפגש עם נשיא טאיוואן ושוחח עמו על שיתופי פעולה בתחומי הבריאות, ההיי־טק והשבבים, החקלאות, התיירות וגם התפלת המים בהמשך הגיע לביקור בחברה לייצור שבבים, ולא שכח לתעד את הרגעים. שנה טובה.
הרמת כוסית לעובדי רגעים - העמותה לחינוך בלתי פורמלי, התקיימה בנוכחות סגן ראש העיר הרב אורן גבגי, הרב משה לחובר, מנכ״ל העמותה משה קייזלר, המשנה לראש העיר ליאורה לוי, נטלי שטיין ודורון גלאם. חג שמח ושנה טובה.
בועז כספי משתף: ״אני מקבל אות מצטיין ראש העיר, הגיעו חברים רבים. ריגש אותי במיוחד יו"ר סיעת העבודה וסגן יו"ר ההסתדרות פיני קבלו, שהגיע לאחר ניתוח קשה וחייב להישאר בבית, אבל עזב הכל, נהג מבית שאן כדי להיות בטקס שלי. באמת, למרות שאנחנו בפוליטיקה, מתברר שיש בינינו חברות אמת. תודה לך אוהב אותך".
בוריס צירולניק משתף: "אני חוזר לארץ אחרי מסע עבודה והרפתקאות בארה"ב וקנדה. במיניאפוליס, שיקגו, וושינגטון וטורונטו התרשמתי מניקיון מופתי ברחובות ומהנוכחות המתמדת של דגלי המדינה בכל מקום. שמתי לב גם לפער מעניין: בשכונות מבוססות, ספורט הוא דרך חיים ואילו בשכונות חלשות – מקדונלד'ס בכל פינה. חזרתי עם רעיונות וכוחות חדשים, ועם ההבנה כמה החיים אצלנו שונים וסוערים. למרות הג'ט לג אני מחייך ואומר - שבת שלום, בריאות וחדשות טובות לכולם".