אתר הר הכסף – הדרך הנכונה להתנהל כלכלית בצורה חכמה
פלאשנט פיננסים יום שני,
24 באוקטובר 2022, 12:55 ממומן
אחת הבעיות שעמדו לפתחנו במשך השנים, היא חוסר היכולת שלנו לקבל מידע אמין ומדויק על מצבנו הכלכלי, באופן שיכול לשרת אותנו ובאופן שנוכל להשתמש במידע בשביל להתנהל בצורה חכמה. גם כשהחזקנו חשבונות בנק, פוליסות ביטוח, מוצרים פיננסיים שונים, לא תמיד עמד לרשותנו כל המידע הנדרש בשביל לדעת כיצד להתנהל עם מוצרים אלו בצורה נכונה וכיצד עלינו להתנהל באופן כללי בשביל לייצר לעצמנו ולילדינו ביטחון כלכלי.
חוסר היכולת להחזיק במידע הרלוונטי נבע מסיבות רבות, בראש ובראשונה, בעבר לא היתה קיימת הטכנולוגיה המתאימה לכך, וכן הגורמים השונים לא מיהרו לתת לנו מידע או לא חשבו שאנחנו צריכים להחזיק בו. עם השנים חל שינוי בגישה, גם נוצרו כלים שונים שמאפשרים לנו לקבל את כל המידע הרלוונטי, וכן יש הכרה שזכותו של הלקוח להחזיק בו, וחובתם של הגופים השונים לספק לו אותו.
דוגמא טובה לכך הוא אתר הר הכסף. מדובר על אתר שבמקור נוצר על ידי הממשלה מתוך כוונה לעזור לאזרחים לדעת בדיוק מה מצבם הכלכלי, ויתרה מזו, לקבל מידע על חשבונות בנק שהם פתחו בעבר ושכחו מהם, לקבל מידע על חשבונות שהם משלמים עבורם ועוד. עם השנים נוצרו מערכות של חברות פרטיות שמספקות מידע דומה, הרבה יותר מגוון, הרבה מפורט, אשר יכול לעזור לכל משתמש להתנהל נכון מבחינה כלכלית ולייצר לעצמו ביטחון כלכלי טוב יותר.
איך זה עובד וכיצד זה משרת אותנו?
הרעיון הוא מאוד פשוט. כל מה שאנחנו צריכים לעשות, זה להיכנס לאתר, למלא את הפרטים האישיים שלנו, ואז אנחנו יכולים לקבל דוח מלא ומפורט אודות כל המוצרים המקושרים אלינו. למשל, חשבונות בנק שלא סגרנו, פוליסות ביטוח, חיובים שונים ועוד. כל דבר שאי אפשר פתחנו, רכשנו או חשבון ששילמנו עבורו, נקבל עליו מידע.
כך אנחנו יכולים לדעת אם יש ברשותנו חשבונות בנק שאנו לא משתמשים בהם ועדיין פעילים. זה אומר שאנחנו כן משלמים עמלות, או שיש בחשבון כסף שאנו לא נוגעים בו. אלו דברים שיכולים להשפיע עלינו מבחינה כלכלית ומבחינות אחרות.
זה משרת אותנו בצורה מאוד פשוטה. כך אנחנו מקבלים תמונה מלאה אודות מצבנו הכלכלי, ואנחנו יכולים להחליט עם אילו מוצרים להמשיך ולעבוד ואילו מוצרים לסגור או לוותר עליהם.
איך זה תורם להתנהלות כלכלית נכונה?
כשאנחנו אוחזים בידינו את כל המידע הרלוונטי אודות מצבנו הכלכלי, קל לנו יותר לדעת באיזה מצב אנחנו נמצאים, כיצד להתנהל, ובאופן טבעי, קל לנו הרבה יותר לחסוך ולהימנע מהוצאות מיותרות.
הרבה אנשים לא מודעים לעובדה, שחשבונות פתוחים, מוצרים פיננסים שאינם בשימוש, יכולים לעלות להם הרבה כסף, וגם ייתכן ומונעים מהם את האפשרות לרכוש מוצרים הרבה יותר יעילים ואטרקטיביים.
מה הכוונה בכלי רכב ממונעים לילדים?
כלי רכב ממונעים יכולים לעלות את הביטחון העצמי של הילדים שלנו ולאפשר להם להרגיש בטוחים יותר בעצמם וביכולות האישיות שלהם...
פלאשנט צרכנות | 31.1.2022| ממומן
גן אירועים בחדרה
מחפשים גן אירועים בחדרה? הגעתם בדיוק למקום הנכון! במדריך הקצר הבא נציג בפניכם את מה שצריך לדעת לפני שבוחרים גן אירועים בחדרה...
פלאשנט צרכנות | 9.5.2021
יתרונות הבישול על כיריים אינדוקציה
יש הרבה יתרונות לבישול על כיריים אינדוקציה, ואם אתם מתכננים לרכוש כיריים חדשות אבל תוהים אם כדאי לכם לעבור למכשיר זה או לא, הגעתם למקום הנכון...
פלאשנט צרכנות | 31.3.2021| ממומן
כך תוכלו להימנע מהצורך בביצוע הסרת כתמים ממזרון
זכרו שאתם לא רוצים לקום בבוקר שיש לכם אוכל על המיטה, ואתם לא רוצים להגיע למצב שבו תצטרכו לבצע הסרת כתמים ממזרון...
פלאשנט צרכנות | 10.3.2021| ממומן
תפוחי – מדוע אנשים בוחרים לקנות פירות וירקות במשקים פרטיים
לפני שנסביר מדוע יותר ויותר צרכנים בוחרים לרכוש מוצרים כמו פירות וירקות, דרך משקים פרטיים, חשוב להדגיש, שיש לאינטרנט תפקיד חשוב בכך...
השבוע התקיים במתחם הרוביז באצטדיון נתניה, ערב הוקרה לכל המתנדבים מהעמותות השונות. סגן ראש העיר, ים מאיר קרן, הממונה על תיק הרווחה הגיע לכבד ולומר דברי ברכה ושבח לכל העוסקים במלאכה. יישר כוח.
תערוכה חדשה: "וגר זאב עם כבש" –תערוכת יחיד לאמן איתן ארנון, במוזיאון היכל שלמה בירושלים. אוצרת התערוכה:מיכל סדן. ייעוץ אמנותי והפקה: לב קיפרמן. פתוחה עד לתאריך: 5.5.25. הצייר איתן ארנון, יליד ותושב קיבוץ בית זרע, מציג יצירה ריאליסטית-פואטית המתכתבת עם תולדות ההתיישבות, הזיכרון הקולקטיבי והאדמה הישראלית. בציוריו המונוכרומטיים הוא מתעד ברגישות את חיי החלוצים ונופי התקופה, תוך שילוב חפצים יומיומיים ליצירת קומפוזיציות מורכבות. ארנון בוחן את המציאות דרך עדשת הנוסטלגיה, ויוצר דיאלוג עשיר בין עבר להווה, בין חומר לדמיון. חפשו בפייסבוק:
Eitan Arnon Art.
סדרת רשת חדשה תעלה עם הזמרת ויוצרת התוכן פרידה עוזיאל שתארח זמרים ויוצרים. הסדרה עולה על ידי מותג האיפור מייבלין ניו יורק, והיא מצולמת תוך כדי נסיעה במונית צהובה, המעוצבת בסגנון המוניות בעיר ניו יורק. בשלב הראשון תעלה סדרה של ארבע פרקים, כשבכל פרק תארח עוזיאל זמר/יוצר מוביל, ביניהם: נועם קליינשטיין, ליהי טולדנו ושחר טבוך. איתם תיצור שיח פתוח ומרענן, שיעסוק בנושאים כמו: זוגיות, אהבות, אכזבות, קריירה, הצלחות, אופנה, איפור ומה שבניהם, לצד קטעי שירה ומוזיקה קצבית. מיני-סדרת הרשת החדשה שצפויה לעלות כבר במהלך חודשי אפריל- מאי, תשודר אחת לשבועיים בזירות הדיגיטל השונות והפרקים המלאים ניתנים לצפייה ביוטיוב.