פלאשנט טכנולוגיה יום שישי,
19 בינואר 2024, 09:08 ממומן
קידום אתרים הפך להיות למונח פופולארי אשר רלוונטי כמעט לכל עסק עם אתר אינטרנט. אך לפני שאתם מתחילים לבצע קידום כזה או אחר, חשוב שתבינו את החשיבות שלו. אחרי שמכירים את הסיבות לבצע קידום אורגני לאתרים, סימני השאלה נותרים מאחור. זה לא בכדי שכמעט כל בעל עסק מבין בסופה של הדרך כי הוא מוכרח לקדם את האתר שברשותו. מן הסתם הם רואים את היתרונות הרבים אל מול החסרונות המועטים שהופכים להיות שוליים. אז מה אתם צריכים לדעת טרם ביצוע הקידום לאתרכם? החלטנו להציג בפניכם את ארבע הסיבות שחובה עליכם להכיר. כך לא תמצאו את עצמכם נשרכים מאחור או מוותרים על האפשרות החשובה הזו.
תנועת לקוחות פוטנציאליים לאתר
המשימה הכי חשובה שלכם תהיה למשוך לקוחות פוטנציאליים אל תוך האתר. הקושי מגיע כאשר האתר מדשדש במיקומים נמוכים בתוצאות החיפוש האורגניות. איך לקוחות חדשים מגיעים לאתרים רלוונטיים? הם פשוט מחפשים מילות חיפוש שונות ומגוונות במנועי החיפוש. על ידי קידום אתרים תוכלו להיות בטוחים כי אתם תהיו במקום הנכון ובזמן המתאים. לא תמצאו את עצמכם מפספסים את האפשרות הזו, אפשרות שתביא תנועה ערה של לקוחות פוטנציאליים.
הגדלת היקף ההכנסה בעסק
בהמשך לסיבה הראשונה, אי אפשר שלא לדבר על היקפי ההכנסה שילכו ויעלו. אם עד היום התרגלתם להיקפי הכנסה מסוימים, אחרי שתתחילו קידום אתרים תראו איך המצב משתנה. כל הזמן ייכנסו להם עוד לקוחות פוטנציאליים לאתר, וההכנסה תגדיל את עצמה באופן מהותי. זוהי הזדמנות מצוינת להפוך את העסק הקטן לעסק גדול יותר שמכניס בהתאם. נציין כי ההשקעה שתשקיעו על קידום אורגני של אתרים תהיה השקעה שתחזיר את עצמה בהמשך.
הגברת המודעות למותג
לא סתם אומרים שמי שלא נמצא בתוצאות החיפוש הראשונות בגוגל אינו קיים לדעת רבים. ברגע שאנשים לא מוצאים את אתרכם בתוצאות החיפוש, מבחינתם אינכם קיימים. זה לא משנה איזה שירות אתם נותנים או מה איכות המוצרים שאתם מוכרים. על ידי קידום אתרים תוכלו להגביר את המודעות למותג שאותו אתם מייצגים. בין רגע תוכלו לראות עד כמה המודעות גדלה וההיכרות מעמיקה. אל תביאו את עצמכם למצב בו אתם נמצאים מתחת לרדאר לאורך זמן רב.
קידום אורגני רלוונטי זמן רב
בשונה מקידום ממומן שיהיה רלוונטי כל עוד תמשיכו לשלם, קידום אתרים אורגני שונה בתכלית. הוא מאפשר לאתרכם להימצא בתוצאות החיפוש הראשונות לאורך זמן רב, לעיתים שנים ארוכות. כל זמן שאתרכם נמצא בראש תוצאות החיפוש, האפקטיביות של הקידום תמשיך לתת אותותיה. גם אם הפסקתם את הפעולות עצמן, תראו עד כמה הקידום שביצעתם היה חזק ועוצמתי. יש כאלה שמעידים כי הם אינם צריכים לעבוד קשה מאוד על מנת למשוך לקוחות חדשים מרגע תחילת הקידום.
מה הכוונה בכלי רכב ממונעים לילדים?
כלי רכב ממונעים יכולים לעלות את הביטחון העצמי של הילדים שלנו ולאפשר להם להרגיש בטוחים יותר בעצמם וביכולות האישיות שלהם...
פלאשנט צרכנות | 31.1.2022| ממומן
גן אירועים בחדרה
מחפשים גן אירועים בחדרה? הגעתם בדיוק למקום הנכון! במדריך הקצר הבא נציג בפניכם את מה שצריך לדעת לפני שבוחרים גן אירועים בחדרה...
פלאשנט צרכנות | 9.5.2021
יתרונות הבישול על כיריים אינדוקציה
יש הרבה יתרונות לבישול על כיריים אינדוקציה, ואם אתם מתכננים לרכוש כיריים חדשות אבל תוהים אם כדאי לכם לעבור למכשיר זה או לא, הגעתם למקום הנכון...
פלאשנט צרכנות | 31.3.2021| ממומן
כך תוכלו להימנע מהצורך בביצוע הסרת כתמים ממזרון
זכרו שאתם לא רוצים לקום בבוקר שיש לכם אוכל על המיטה, ואתם לא רוצים להגיע למצב שבו תצטרכו לבצע הסרת כתמים ממזרון...
פלאשנט צרכנות | 10.3.2021| ממומן
תפוחי – מדוע אנשים בוחרים לקנות פירות וירקות במשקים פרטיים
לפני שנסביר מדוע יותר ויותר צרכנים בוחרים לרכוש מוצרים כמו פירות וירקות, דרך משקים פרטיים, חשוב להדגיש, שיש לאינטרנט תפקיד חשוב בכך...
השבוע התקיים במתחם הרוביז באצטדיון נתניה, ערב הוקרה לכל המתנדבים מהעמותות השונות. סגן ראש העיר, ים מאיר קרן, הממונה על תיק הרווחה הגיע לכבד ולומר דברי ברכה ושבח לכל העוסקים במלאכה. יישר כוח.
תערוכה חדשה: "וגר זאב עם כבש" –תערוכת יחיד לאמן איתן ארנון, במוזיאון היכל שלמה בירושלים. אוצרת התערוכה:מיכל סדן. ייעוץ אמנותי והפקה: לב קיפרמן. פתוחה עד לתאריך: 5.5.25. הצייר איתן ארנון, יליד ותושב קיבוץ בית זרע, מציג יצירה ריאליסטית-פואטית המתכתבת עם תולדות ההתיישבות, הזיכרון הקולקטיבי והאדמה הישראלית. בציוריו המונוכרומטיים הוא מתעד ברגישות את חיי החלוצים ונופי התקופה, תוך שילוב חפצים יומיומיים ליצירת קומפוזיציות מורכבות. ארנון בוחן את המציאות דרך עדשת הנוסטלגיה, ויוצר דיאלוג עשיר בין עבר להווה, בין חומר לדמיון. חפשו בפייסבוק:
Eitan Arnon Art.
סדרת רשת חדשה תעלה עם הזמרת ויוצרת התוכן פרידה עוזיאל שתארח זמרים ויוצרים. הסדרה עולה על ידי מותג האיפור מייבלין ניו יורק, והיא מצולמת תוך כדי נסיעה במונית צהובה, המעוצבת בסגנון המוניות בעיר ניו יורק. בשלב הראשון תעלה סדרה של ארבע פרקים, כשבכל פרק תארח עוזיאל זמר/יוצר מוביל, ביניהם: נועם קליינשטיין, ליהי טולדנו ושחר טבוך. איתם תיצור שיח פתוח ומרענן, שיעסוק בנושאים כמו: זוגיות, אהבות, אכזבות, קריירה, הצלחות, אופנה, איפור ומה שבניהם, לצד קטעי שירה ומוזיקה קצבית. מיני-סדרת הרשת החדשה שצפויה לעלות כבר במהלך חודשי אפריל- מאי, תשודר אחת לשבועיים בזירות הדיגיטל השונות והפרקים המלאים ניתנים לצפייה ביוטיוב.