מה זה סושיאל מדיה ואיך אתם יכולים להיעזר בה בשביל העסק שלכם? את כל התשובות תמצאו בהמשך מאמרנו זה!
מה זה סושיאל מדיה?
בעברית – מדיה חברתית. הכוונה היא לכל מה שקורה ברשתות החברתיות השונות כדוגמת פייסבוק, אינסטאגרם, לינקד – אין וכך הלאה. רשתות חברתיות אלה, שהוקמו כדי ליצור קשרים חברתיים בין אנשים פרטיים, הפכו מהר מאוד לכלי שיווקי נהדר לעסקים ועל כך נרחיב מיד.
המדיה החברתית ככלי שיווקי
כאמור, כבר מתחילת הדרך של הרשתות החברתיות השונות הן הפכו לכלי שיווק לעסקים. זאת, מפני שעסקים רבים כבר הבינו, שכל אדם פרטי מבקר בכל יום לפחות ברשת חברתית אחת וכך ניתן להגיע בקלות אל קהל היעד ולבצע עבודה שיווקית פשוטה ויעילה.
מה הופך את זה לפשוט ויעיל?
אם אמרנו, שהשיווק באמצעות סושיאל מדיה הוא פשוט ויעיל, חשוב להבין למה זה כך. אם כן, כפי שציינו לעיל, בעזרת המדיה החברתית ניתן למעשה להגיע לכולם ובאופן רציף. בנוסף, המדיה החברתית מאפשרת לאנשי השיווק העסקיים לבצע את העבודה שלהם בכל זמן ומכל מקום וכך יוצא, שיש זמינות מלאה לשני הצדדים – העסק המשווק וקהל היעד, המקבל את המסרים השיווקיים.
סושיאל מדיה (צילום: יח"צ)
למה לא בדרך הישנה?
עד שהרשתות החברתיות פרצו לחיינו, עסקים פרסמו את עצמם. פשוט, מפני שאם קהל היעד לא יידע שהעסק קיים, לא יהיו לעסק לקוחות ואז הוא לא יוכל להמשיך להתקיים. אם כך, אז למה להתמקד בשיווק באמצעות סושיאל מדיה ולא באמצעות פרסומות בטלוויזיה למשל?
אחת התשובות הברורות לשאלה זו היא העלויות. אם נערוך השוואה בין העלויות של הפקת סרטון פרסומת אחד והשידור שלו בטלוויזיה, גם אם לא בזמנים המבוקשים ביותר לבין פרסום ושיווק ברשתות החברתיות, הרי שהפרסום במדיה החברתית זול משמעותית! וכאילו זה לא מספיק, באמצעות השיווק ברשתות החברתיות ניתן להגיע ליותר אנשים ובאופן ממוקד יותר - אל קהל היעד של העסק. כל זה, בזכות הזמינות המלאה שלהן.
כיצד תעשו זאת נכון?
אמנם הרשתות החברתיות מאפשרות לכל אחד ואחת מאתנו לבצע עבודת שיווק, אבל זה לא מוריד מהצורך לעשות עבודת שיווק נכונה ונבונה! אם כן, כדי שעבודת השיווק תיעשה באופן נכון ונבון, חשוב להכיר הן את הרשתות החברתיות שאתם רוצים לשווק באמצעותן והן את קהל היעד שלכם ולבצע את ההתאמה הדרושה.
שילוב בין רשת לקהל
ההתאמה הבסיסית ביותר בין רשת חברתית לבין קהל היעד בכל הנוגע לשיווק באמצעות סושיאל מדיה היא התאמה בין קהל הגולשים באותה רשת חברתית לבין קהל היעד שלכם. לדוגמה, אם העסק שלכם עוסק במוצר שניתן לצלם ולהראות, מומלץ להשתמש ברשת כמו אינסטארגם ואילו אם קהל היעד שלכם הוא עסקים אחרים, מומלץ לשווק באמצעות הלינקד אין וכך הלאה.
מה הכוונה בכלי רכב ממונעים לילדים?
כלי רכב ממונעים יכולים לעלות את הביטחון העצמי של הילדים שלנו ולאפשר להם להרגיש בטוחים יותר בעצמם וביכולות האישיות שלהם...
פלאשנט צרכנות | 31.1.2022| ממומן
גן אירועים בחדרה
מחפשים גן אירועים בחדרה? הגעתם בדיוק למקום הנכון! במדריך הקצר הבא נציג בפניכם את מה שצריך לדעת לפני שבוחרים גן אירועים בחדרה...
פלאשנט צרכנות | 9.5.2021
יתרונות הבישול על כיריים אינדוקציה
יש הרבה יתרונות לבישול על כיריים אינדוקציה, ואם אתם מתכננים לרכוש כיריים חדשות אבל תוהים אם כדאי לכם לעבור למכשיר זה או לא, הגעתם למקום הנכון...
פלאשנט צרכנות | 31.3.2021| ממומן
כך תוכלו להימנע מהצורך בביצוע הסרת כתמים ממזרון
זכרו שאתם לא רוצים לקום בבוקר שיש לכם אוכל על המיטה, ואתם לא רוצים להגיע למצב שבו תצטרכו לבצע הסרת כתמים ממזרון...
פלאשנט צרכנות | 10.3.2021| ממומן
תפוחי – מדוע אנשים בוחרים לקנות פירות וירקות במשקים פרטיים
לפני שנסביר מדוע יותר ויותר צרכנים בוחרים לרכוש מוצרים כמו פירות וירקות, דרך משקים פרטיים, חשוב להדגיש, שיש לאינטרנט תפקיד חשוב בכך...
חגיגת סיום שנת הלימודים בצהרוני “רגעים” נערכה במתחם “מובילנד”: השבוע ציינו צהרוני הגנים ובתי‑הספר של עמותת “רגעים – לחינוך בלתי‑פורמלי” את סיום שנת הלימודים באירוע חגיגי במיוחד במתחם “מובילנד”. מאות ילדים והוריהם מילאו את האולם, נהנו מהקרנת הבכורה של הסרט החדש “הדרדסים” וקיבלו שלל פינוקים מתוקים ומלוחים שהוסיפו לאווירה החגיגית. במהלך האירוע הודה מנכ"ל העמותה לצוותי הצהרונים על עבודתם לאורך השנה: מסירות יומיומית, חום, אכפתיות ומקצועיות, שלדברי מר משה קייזלר, הם שמאפשרים לכל ילד וילדה לפרוח גם אחרי שעות הלימודים. “הערב הוא שיאו של מסע חינוכי שלם”, אומרת מנהלת הצהרונים בעמותה, ינה נימני. “מאות ילדות וילדים חזרו השנה הביתה עם ניצוץ בעיניים ועם ידע, ערכים וחוויות חד‑פעמיות. אני מודה מעומק הלב לצוותים שמקדישים את ליבם מדי יום, ולהורים שנותנים בנו אמון. יחד נמשיך לגדול, ללמוד ולשמוח גם בשנה הבאה”. כך ננעלה שנה גדושה בעשייה, למידה, צמיחה וחוויות- בדרך הכי מהנה שאפשר.
אחרי שכבש את ניו יורק: מבוך הבלונים הגדול מגיע לישראל: אחרי שכבש את ניו יורק והפך לאטרקציה בינלאומית, מבוך הבלונים הגדול נוחת בישראל וייפתח למבקרים מה-20 ביולי ועד ה-1 באוגוסט. מדובר במתחם בגודל של כ300 מ"ר המחולק לשמונה חללים מעוצבים, המורכבים מאלפי בלונים בעבודת יד ויוצרים עולם פנטזיה צבעוני ומעורר חושים. המבוך, שעוצב בהשראת עולמות דמיון ואומנות מודרנית, כולל שמונה חללים: חדר מולקולות הענק, חדר "הקיפודים", חדר הג'ונגל, חדר הניאון, חדר ה"אלמוגים", בריכת המשאלות וקיר הצילומים, דלתות מסתובבות והחדר האוריינטלי. המבקרים יוכלו לעבור בין החללים השונים, להתרשם מצבעים עזים, צורות ייחודיות ואווירה סוחפת, שתהפוך כל ביקור לחוויה בלתי נשכחת. מיקום: שער הצפון, קריית אתא- הכניסה חופשית!
הדוגמן ושחקן בר ברימר, מהשמות הבולטים של עולם התרבות הישראל, נכנס בימים אלה לתחום האופנה ומשיק מותג חדש לגברים, תחת השם: CABO. המותג מתמחה בבגדי ים, חוף וקז'ואל, ומתאפיין בסטייל אורבני עם השפעות והשראות מעולמות הים, החוף והספורט, בדיוק כמו האיש שמאחוריו. מותג האופנה החדש של ברימר צפוי להיחשף לראשונה בקמפיין השקה רחב, בקמפיין יככב ברימר והוא כולל תכנים מקוריים שיבליטו את סגנון המותג ויחברו אותו לקהל היעד הצעיר והאופנתי.
תתחדשו: הבוקר של 'מקס ברנר' בסניף נתניה מתחדש עם מגוון מנות מרעננות לפתוח איתן את היום. בין מגוון המנות ניתן למצוא ארוחת בוקר עשירה החל מביצים לבחירה עם שדרוגים מיוחדים כמו אומלט מקסיקני, צרפתי וירקות גינה, מגוון טאפאסים של בוקר, לצד סלסלת לחמים חמים, שקשוקה של סלסת עגבניות, סלטים עשירים וכריכים טריים וצבעוניים. טעים. בתאבון!