מידות לא מתאימות, שימוש לא נכון ואיכות נמוכה הן הסיבות העיקריות לדליפה של מוצרי ספיגה למבוגרים. מה עושים כדי למנוע את חוסר הנעימות? הנה המדריך המלא
לפי הערכות שונות, כ-15%-30% מבני גיל הזהב ברחבי העולם סובלים מבריחת שתן בדרגת חומרה כזו או אחרת, ושיעור הנשים שמתמודדות עם התופעה גדול פי שניים משיעור הגברים. בריחת שתן עלולה להופיע כתופעת לוואי של מחלות זקנה רבות, אך ניתן לטפל בה באמצעות תרגילים לחיזוק שרירי רצפת האגן, טכניקות של ביו-פידבק, גירוי חשמלי, תרופות או ניתוחים.
החיסרון של רוב שיטות הטיפול הקיימות בדליפת שתן הוא שחולף זמן עד שניתן לראות תוצאות. בינתיים, גברים ונשים שסובלים ממנה יכולים למצוא מוצרי ספיגה למבוגרים וליהנות מהיתרונות שלהם. הבעיה מתחילה כאשר גם במוצרי הספיגה יש דליפות ולכן כדאי לדעת מדוע הן קיימות וכיצד מתמודדים איתן:
1. מידה לא מתאימה
המידה של חיתולים למבוגרים קריטית עבור היכולת שלהם לספוג את השתן. החיתולים נחלקים באופן עקרוני ל-4 מידות, שמיוצגות על ידי האותיות S (קטן), M (בינוני), L (גדול) או XL (גדול מאוד). במקביל, אמור להופיע על החיתולים רמת ספיגה והיא מצוינת במספר הטיפות המלאות מתוך 6.
חיתולים למבוגרים ללילה למשל מתאפיינים בספיגה מוגברת, לעומת חיתולים ליום שבהם רמת הספיגה בינונית. עם זאת, המידות משתנות בין חברה לחברה ובין נשים לגברים ומומלץ לקרוא מה כתוב על האריזה כדי לבדוק התאמה של החיתולים להיקף המותניים או מידת המכנסיים.
2. שימוש לא נכון
חיתול שלא סגור או מהודק היטב לא יצליח לספוג את דליפת השתן גם אם המידה שלו מתאימה למבנה הגוף והיקף המותניים. שימוש לא נכון מאפיין בעיקר גברים ונשים שמשתמשים במוצרי ספיגה למבוגרים בפעמים הראשונות, כי עם הזמן קל להתרגל אליהם והדבר הופך לחלק בלתי נפרד מהשגרה.
הדרך להתמודד כבר בהתחלה עם קשיי התפעול של מוצרי ספיגה למבוגרים היא לנסות אותם בשעות הבוקר והצהריים. במקביל, יש לעקוב אחר תדירות מתן השתן ולהחליף את החיתולים לעיתים קרובות יותר מהרגיל. לאחר מכן כבר ניתן לאמץ הרגלי שימוש נכונים ולהדק היטב את החיתולים לגוף על מנת למנוע דליפות וחוסר נעימות.
3. איכות נמוכה
כמו בכל דבר, גם בתחום של מוצרי ספיגה למבוגרים יש פערי איכות בין המותגים, החברות והמוצרים. אף על פי כן, אין סיבה להתבייש על רקע התמודדות עם תופעות של בריחת שתן ותמיד אפשר למצוא לפחות קרוב משפחה אחד שאתנו אפשר להתייעץ.
ההוצאות על מוצרי ספיגה למבוגרים מגיעות בארצות הברית למיליארדי דולרים בשנה, אך הן שוות את ההשקעה. מוצר איכות מסייע בשמירה על איכות החיים של בני גיל הזהב ומשפר עבורם את תחושת הביטחון והדימוי העצמי.
מה הכוונה בכלי רכב ממונעים לילדים?
כלי רכב ממונעים יכולים לעלות את הביטחון העצמי של הילדים שלנו ולאפשר להם להרגיש בטוחים יותר בעצמם וביכולות האישיות שלהם...
פלאשנט צרכנות | 31.1.2022| ממומן
גן אירועים בחדרה
מחפשים גן אירועים בחדרה? הגעתם בדיוק למקום הנכון! במדריך הקצר הבא נציג בפניכם את מה שצריך לדעת לפני שבוחרים גן אירועים בחדרה...
פלאשנט צרכנות | 9.5.2021
יתרונות הבישול על כיריים אינדוקציה
יש הרבה יתרונות לבישול על כיריים אינדוקציה, ואם אתם מתכננים לרכוש כיריים חדשות אבל תוהים אם כדאי לכם לעבור למכשיר זה או לא, הגעתם למקום הנכון...
פלאשנט צרכנות | 31.3.2021| ממומן
כך תוכלו להימנע מהצורך בביצוע הסרת כתמים ממזרון
זכרו שאתם לא רוצים לקום בבוקר שיש לכם אוכל על המיטה, ואתם לא רוצים להגיע למצב שבו תצטרכו לבצע הסרת כתמים ממזרון...
פלאשנט צרכנות | 10.3.2021| ממומן
תפוחי – מדוע אנשים בוחרים לקנות פירות וירקות במשקים פרטיים
לפני שנסביר מדוע יותר ויותר צרכנים בוחרים לרכוש מוצרים כמו פירות וירקות, דרך משקים פרטיים, חשוב להדגיש, שיש לאינטרנט תפקיד חשוב בכך...
השבוע התקיים במתחם הרוביז באצטדיון נתניה, ערב הוקרה לכל המתנדבים מהעמותות השונות. סגן ראש העיר, ים מאיר קרן, הממונה על תיק הרווחה הגיע לכבד ולומר דברי ברכה ושבח לכל העוסקים במלאכה. יישר כוח.
תערוכה חדשה: "וגר זאב עם כבש" –תערוכת יחיד לאמן איתן ארנון, במוזיאון היכל שלמה בירושלים. אוצרת התערוכה:מיכל סדן. ייעוץ אמנותי והפקה: לב קיפרמן. פתוחה עד לתאריך: 5.5.25. הצייר איתן ארנון, יליד ותושב קיבוץ בית זרע, מציג יצירה ריאליסטית-פואטית המתכתבת עם תולדות ההתיישבות, הזיכרון הקולקטיבי והאדמה הישראלית. בציוריו המונוכרומטיים הוא מתעד ברגישות את חיי החלוצים ונופי התקופה, תוך שילוב חפצים יומיומיים ליצירת קומפוזיציות מורכבות. ארנון בוחן את המציאות דרך עדשת הנוסטלגיה, ויוצר דיאלוג עשיר בין עבר להווה, בין חומר לדמיון. חפשו בפייסבוק:
Eitan Arnon Art.
סדרת רשת חדשה תעלה עם הזמרת ויוצרת התוכן פרידה עוזיאל שתארח זמרים ויוצרים. הסדרה עולה על ידי מותג האיפור מייבלין ניו יורק, והיא מצולמת תוך כדי נסיעה במונית צהובה, המעוצבת בסגנון המוניות בעיר ניו יורק. בשלב הראשון תעלה סדרה של ארבע פרקים, כשבכל פרק תארח עוזיאל זמר/יוצר מוביל, ביניהם: נועם קליינשטיין, ליהי טולדנו ושחר טבוך. איתם תיצור שיח פתוח ומרענן, שיעסוק בנושאים כמו: זוגיות, אהבות, אכזבות, קריירה, הצלחות, אופנה, איפור ומה שבניהם, לצד קטעי שירה ומוזיקה קצבית. מיני-סדרת הרשת החדשה שצפויה לעלות כבר במהלך חודשי אפריל- מאי, תשודר אחת לשבועיים בזירות הדיגיטל השונות והפרקים המלאים ניתנים לצפייה ביוטיוב.