המועצה המקומית פרדס חנה כרכור פותחת את דלתות המסחר המקומי ומשיקה זירת מסחר חדשה לקידום העסקים המקומיים ומגוון הטבות לתושבים
WIN WIN לעסקים ולתושבים! המועצה המקומית פרדס חנה כרכור, בשיתוף עם מחלקת רישוי וקידום עסקים, משיקה בימים אלו זירת מסחר חדשנית בשיתוף פעולה עם MYSHOPS. הזירה נועדה לקדם את העסקים המקומיים ולספק לתושבים הזדמנות ליהנות מהטבות והנחות ברחבי המושבה. הצטרפות למערכת היא חינמית ובעלת פוטנציאל להגדיל את החשיפה וההכנסות של בעלי העסקים המקומיים ויחד עם זאת לספק מגוון הטבות והנחות לתושבי המושבה. השבוע התקיימה פגישת הנעה עם ראש המועצה יוני חכימי בנוכחות סגן ראש המועצה, עו"ד אביעד סיני, מנהלת מחלקת רישוי וקידום עסקים, לילאן נעמה ומנכ"ל MYSHOPS ינון שילד.
ראש המועצה המקומית פרדס חנה כרכור, יוני חכימי, ציין כי: "אני רואה בזירת המסחר כלי חשוב ומועיל להעצמת העסקים המקומיים שלנו. המטרה שלנו היא להעניק לעסקים במושבה את הכלים שיאפשרו להם להתרחב ולגייס לקוחות חדשים, כל זאת תוך שמירה על התמיכה הקהילתית והסביבה העסקית המשותפת. אנחנו שמחים להציע לתושבים לא רק גישה נוחה ומרוכזת לעסקים המובילים במושבה, אלא גם הטבות מיוחדות ומעודדות קנייה מקומית".
סגן ראש המועצה, עו"ד אביעד סיני, הוסיף: "ההשקה של זירת המסחר היא צעד נוסף בשאיפה שלנו להמשיך לקדם את פרדס חנה כרכור כמרכז עסקים חזק ופעיל, שבו כל עסק יכול למצוא את מקומו ולזכות לחשיפה משמעותית. הקמפיין הקרוב בשיתוף עם האפליקציה ייתן לתושבים גם את האפשרות ליהנות מההטבות הייחודיות של העסקים המקומיים".
ליליאן נעמה, מנהלת רישוי וקידום עסקים במועצה: "בעלי/בעלות עסקים בפרדס חנה כרכור דואגים לפיתוח העסקים המקומיים והתושבים נהנים בהטבות והנחות אטרקטיביות. אני פונה אליכם, הצטרפו עוד היום למועדון השווה מיי שופ, בדקה אחת של הורדת האפליקצייה כולנו נרוויח..!!
בעלי העסקים בזירת המסחר, יקבלו חשיפה בחינם וללא עלות: https://api.myshops.town/l/49n".
ינון שילד, מנכ"ל MYSHOPS: "פשוט מרגש לראות את הקהילה הנהדרת של פרכו״ר מתגבשת סביב היוזמה של המועצה. החזון שלנו של לסייע לעצמאים לשגשג ולכלכלה המקומית לפרוח קורם עור וגידים".
בעלי העסקים יקבלו בפלטפורמה: דף עסקי ייחודי - כל עסק יקבל דף עסקי מותאם אישית, בו יוכל להציג את שירותיו, את המוצרים השונים שלו והטבות בלעדיות ללקוחותיו. כלים לניהול וביצוע קמפיינים - הפלטפורמה כוללת מערכת לניהול קמפיינים והפצת מסרים פרסומיים ממומנים וממוקדים ללקוחות. שת"פים מניבים לעסקים - הפלטפורמה מציעה הטבות שונות ומבצעים לחברים/ות בקהילה העסקית, כולל שת"פים פרסומיים/מכירתיים עם עסקים אחרים ועוד.
נכון להיום, מעל 100 עסקים כבר הצטרפו לזירה ויום-יום מצטרפים נוספים. תושבי המושבה מוזמנים להוריד את האפליקציה וליהנות מהנחות והטבות רבות בעסקים מקומיים. בהמשך, ובמהלך חודש אפריל, תצא המועצה בקמפיין רחב היקף להזמנת תושבים נוספים להצטרף ולהינות מההטבות הייחודיות.
תושבים מוזמנים להצטרף ולהוריד את האפליקציה בלינק >>>
בעלי עסקים המעוניינים להצטרף לזירת המסחר, רשמו בווטצאפ "להצטרף"wa.me/972585144343 <<<
לפרטים נוספים, ליליאן טולדנו, מנהלת מחלקת קידום ורישוי עסקים052-7028858: .
מה הכוונה בכלי רכב ממונעים לילדים?
כלי רכב ממונעים יכולים לעלות את הביטחון העצמי של הילדים שלנו ולאפשר להם להרגיש בטוחים יותר בעצמם וביכולות האישיות שלהם...
פלאשנט צרכנות | 31.1.2022| ממומן
גן אירועים בחדרה
מחפשים גן אירועים בחדרה? הגעתם בדיוק למקום הנכון! במדריך הקצר הבא נציג בפניכם את מה שצריך לדעת לפני שבוחרים גן אירועים בחדרה...
פלאשנט צרכנות | 9.5.2021
יתרונות הבישול על כיריים אינדוקציה
יש הרבה יתרונות לבישול על כיריים אינדוקציה, ואם אתם מתכננים לרכוש כיריים חדשות אבל תוהים אם כדאי לכם לעבור למכשיר זה או לא, הגעתם למקום הנכון...
פלאשנט צרכנות | 31.3.2021| ממומן
כך תוכלו להימנע מהצורך בביצוע הסרת כתמים ממזרון
זכרו שאתם לא רוצים לקום בבוקר שיש לכם אוכל על המיטה, ואתם לא רוצים להגיע למצב שבו תצטרכו לבצע הסרת כתמים ממזרון...
פלאשנט צרכנות | 10.3.2021| ממומן
תפוחי – מדוע אנשים בוחרים לקנות פירות וירקות במשקים פרטיים
לפני שנסביר מדוע יותר ויותר צרכנים בוחרים לרכוש מוצרים כמו פירות וירקות, דרך משקים פרטיים, חשוב להדגיש, שיש לאינטרנט תפקיד חשוב בכך...
סדרת רשת חדשה תעלה עם הזמרת ויוצרת התוכן פרידה עוזיאל שתארח זמרים ויוצרים. הסדרה עולה על ידי מותג האיפור מייבלין ניו יורק, והיא מצולמת תוך כדי נסיעה במונית צהובה, המעוצבת בסגנון המוניות בעיר ניו יורק. בשלב הראשון תעלה סדרה של ארבע פרקים, כשבכל פרק תארח עוזיאל זמר/יוצר מוביל, ביניהם: נועם קליינשטיין, ליהי טולדנו ושחר טבוך. איתם תיצור שיח פתוח ומרענן, שיעסוק בנושאים כמו: זוגיות, אהבות, אכזבות, קריירה, הצלחות, אופנה, איפור ומה שבניהם, לצד קטעי שירה ומוזיקה קצבית. מיני-סדרת הרשת החדשה שצפויה לעלות כבר במהלך חודשי אפריל- מאי, תשודר אחת לשבועיים בזירות הדיגיטל השונות והפרקים המלאים ניתנים לצפייה ביוטיוב.
הישר מאיטליה: בלב הרצליה פיתוח נערכה מסיבת השקה של אולם התצוגה החדש של חברת אומגה דור, למותג ILVE בבעלות אנשי העסקים אשר ומירב בן הרוש, יבואני מוצרי חשמל מובילים מאיטליה. אולם התצוגה נפתח לציבור הרחב, עם תצוגה מרהיבה של מותגים איטלקיים ובראשם מותג ILVE. לאירוע הוזמנו 300 אדריכלים, מעצבי פנים, אנשי עסקים וגולת הכותרת היתה מתחם אירועים שהוקם במיוחד לאירוע , שכלל גם הפקת תצוגת אופנה של המותג האיטלקי Pinko על שטיח אדום שנפרס באמצע הרחבה ובו צעדו זו אחר זו 20 אדריכליות ומעצבות מובילות, עם בגדי המותג איטליה. מאות האורחים נהנו מאוכל איטלקי, קוקטיילים משובחים, וזרי פרחים אישיים לכל אורח. חן דנינו מיכאלו ומזי מיכאל מקדימה, נבחרו להופיע בתצוגת האופנה כאחת המעצבות המובילות.
שירי חגואל סיידון משתפת: ״פרלמנט הילדים העירוני: דור העתיד צומח כאן - נהניתי לשמוע את הילדים ואת הצעותיהם הבוגרות. ילדים מכל העיר נפגשים, חולקים דעות, משכנעים, מתעדפים וגם מוציאים לפועל יוזמות בתחומי איכות הסביבה וקיימות, ספורט, חדשנות ומדע. תודה לממונה על החינוך, חברתי למועצת העיר, ורד פטל, לנורית גבאי מנהלת אגף היסודי ולגלעד עזר מנהל מחלקת מיזמים חינוכיים על הובלת הפרויקט הנהדר״.