צעד נוסף בדרך לשדרוג מתקני הספורט בעיר: ראש עיריית אור עקיבא שמחה יוסיפוב הדליק הערב לראשונה את מערכת התאורה החדשה באצטדיון העירוני, והמחזה המרשים לא הותיר מקום לספק אחד מפרויקטי השדרוג המשמעותיים של השנים האחרונות מתקרב לסיומו. לפני כשבועיים הוצבו באצטדיון ארבעה עמודי תאורה ענקיים, הנושאים לא פחות מ־60 גופי תאורה מתקדמים. המערכת החדשה תוכננה בהתאם לדרישות התקן של פיפ"א ומספקת עוצמת הארה ממוצעת של כ־700 לוקס בכל נקודה במגרש נתון המאפשר קיום משחקים ואימונים בתנאים מקצועיים ובאיכות גבוהה. עבור שחקני הקבוצות המקומיות, מחלקות הנוער, המאמנים וחובבי הספורט בעיר, מדובר בבשורה של ממש. התאורה החדשה צפויה לשפר משמעותית את חוויית המשחק והאימון בשעות הערב, להרחיב את שעות הפעילות במגרש ולהעניק לאצטדיון מראה מודרני ומרשים.
מנכ"ל הקבוצה ערן לוי לראש העיר: "אתי מהליגות הגבוהות כידוע ובהחלט זאת תאורה אדירה שעומדת בסטנדרטים הגבוהים".
גורמים בעירייה ציינו כי מדובר בחלק מתהליך רחב יותר של שדרוג ופיתוח תשתיות הספורט בעיר, במטרה להעניק לתושבים מתקנים איכותיים ומתקדמים התואמים את צרכיה של עיר מתפתחת וצומחת.
בעירייה ציינו: "עם הדלקת התאורה החדשה ניתן כבר לראות את השינוי בשטח, וכעת נותרו העבודות האחרונות בדרך להשלמת הפרויקט. יש רגעים שבהם ההיסטוריה המקומית נכתבת לנגד עינינו, והרגע זכינו לרגע מכונן שכזה באצטדיון העירוני.
האירוע נערך במעמד המרגש נכחו סגן ומ"מ ראש העיר, עו"ד נוח שמאילוב, ומנכ"ל ומנהל המועדון, ערן לוי, שהתרגשו לראות את המגרש הביתי לובש סוף סוף מראה חגיגי ומקצועי. השדרוג הזה, לצד הניהול והרוח החדשה במועדון, מצעידים את מ.כ. אור עקיבא קדימה.
באור עקיבא הודו: "תודה מיוחדת שלוחה לחבר מועצת העיר ומחזיק תיק הספורט, גולן מסיקה, שנעדר מהאירוע מסיבות אישיות. גולן עמל, דחף ותרם רבות מאחורי הקלעים לקידומו ולהצלחתו של פרויקט התאורה הענק הזה לרווחת הספורטאים בעיר. לא עוד אימונים בחושך או בתנאים מגבילים. מהערב, מחלקות הנוער, קבוצת הבוגרים והקהילה מקבלים מתקן ראוי ובסטנדרטים הגבוהים ביותר (FIFA). זוהי זריקת מרץ אדירה לתרבות הספורט המקומית, והוכחה לפיתוח שנעשה בעיר. תודה לכל העוסקים במלאכה שהביאונו לרגע הזה, ותודה לכם, תושבי ואוהדי אור עקיבא, על הסבלנות לאורך השנים".