ראש העיר אירח בלשכתו את ספורטאי קלוב התעופה חדרה, התרשם מהישגיהם באליפות העולם ואליפות אירופה, ושיבחם על הכבוד שהם מביאים לעיר
השתתפו במפגש זיו רשף, מדליסט בטיסנים חופשיים לנוער, שהגיע עם אביו; מרק סטרלצין, חבר נבחרת ישראל בטיסני דיסקוס; יובל בן סעדון, חבר הנסחרת בטיסני רדיו דאון; שגיא ברודני, מדליסט באליפות העולם לנוער במקדוניה, שהגיע עם אמו; גלעד מרק, סגן אלוף העולם בטיסנים חופשיים לבוגרים; שירה רשף, טיסנאית צעירה; בנצי ראובני, נציג טיסני מנוע רדיו, ונדב ליפשין, מנהל המועדון.
ראש העיר התעניין היכן לומדים בני הנוער, כמה זמן לוקח לבנות את כלי הטיס, החומרים המרכיבים אותם, וכמה זמן משקיעים בני הנוער בתחביב היפה הזה. כמו כן שאל על סוגי הטיסנים הנחלקים לקטגוריות שונות, והתפעל מאוד מהמקצועיות שהנוער הפגין, מהטכנולוגיה של כלי הטיס הזעירים, והיכולת של הספורטאים לבנות טיסנים משולבי טכנולוגיה מתקדמת תוך בקיאות בחוקי הפיזיקה והאווירודינמיקה.
כבוד רב. עם המדליות והפרסים (צילום: באדיבות דוברות העירייה)
מנהל המועדון החדרתי מזה 32 שנים, נדב ליפשין, מי שמאמן את הספורטאים, שצוות גדול מאוד של מאמנים ועוזרים, פועלים בעבודת צוות ובתיאום מושלם כדי להביא בסופו של דבר את הספורטאי לריכוז ומיצוי היכולות שלו להעפיל לראש הטבלה.
קלוב התעופה בחדרה נוסד בשנת 1944 והוא אחד המועדונים הוותיקים בארץ שפועל רצוף כבר 73 שנים בעיר. בין בוגריו נמנים עשרות טייסים, פקחי טיסה, מהנדסי אווירונאוטיקה וחלל, מהנדסי מכונות, חשמל וחומרים, קצינים בכירים בתעשיות הביטחוניות ובעיקר התעופתיות, אלופי עולם ואירופה ושלל תפקידים, את חלקם לא ניתן לפרסם.
המועדון עוסק בספורט הטיסנאות, וכל הדגמים הנבנים במועדון מתחרים בתחרויות השונות. ליפשין, המזוהה עם קלוב התעופה, אומר כי המועדון הוא שילוב מנצח של מועדון טכני מדעי לצד ספורט שחלקו אתגרי. ליפשין: "כל אחד יכול למצוא את מקומו בעולם התעופה, שכן קיימות מחלקות טיסנים כל כך רבות שבוודאי אחת מהן תגרום לכם להידבק בחיידק".
ליפשין מסביר כי, יש טיסנים עם מנוע ושלט כפי שרובנו מכירים, אך ישנם גם טיסני דאון ללא מנוע וללא שליטה מרחוק, אלה נקראים הטיסנים החופשיים, כשמם כן הם חופשיים באוויר. ישנם טיסנים עם מנוע גומי, טיסנים עם מנוע חשמלי ומנוע בנזין, עם שליטה מרחוק או ללא שלט. יש מחלקת מסוקים, מחלקת טיסני דיסקוס המשוגרים לאוויר באמצעות זריקה בסיבוב בדומה לדיסקוס באולימפיאדה, יש את הרחפנים, ויש גם טיסן עם מנוע גומי ששוקל גרם אחד.
לכל מחלקה יש את הנהלים שלה. בטיסנים החופשיים וללא השליטה, המטרה היא לשהות כמה שיותר זמן באוויר. בטיסני המנוע נדרשים לבצע סדרה של תרגילים ונבחנים על רמת הדיוק בביצועם.המועדון מקבל לשורותיו ילדים החל מכיתות ד' שכן נדרשת קואורדינציה, וגם ידע שלומדים אותו לא לפני גיל 9.
ראש העיר הודה לליפשין על התמדתו לאורך שנים בניהול מועדון קלוב התעופה חדרה ועל גידול דורות של טיסנאים חדרתיים בקלוב התעופה. בנוסף שיבח גנדלמן את הספורטאי על הישגיהם המרשימים ועל הכבוד שהביאו לעיר.