מגי אזרזר תוביל את הקמפיין הישראלי של COLOR NATURALS והיא אף הסכימה לצבוע את שיערה, במיוחד עבור קמפיין הטלוויזיה שצולם בצ'כיה והיא תוביל את מסע השיווק של GARNIER מותג הקוסמטיקה הבינלאומי ששייך לקונצרן "לוריאל" שמוצריה משווקים גם בחנויות הכלבו השונות בחדרה והסביבה.
השחקנית מגי אזרזר נבחרה על ידי מותג הקוסמטיקה הבינלאומי גרנייה להיות שגרירת יופי מקומית ולהוביל את הקמפיין הישראלי לקולור נטורלס – סדרת צבעי השיער הביתיים של המותג. אזרזר נבחרה בתום תהליך מיון קפדני בישראל ובאמצעות סקרי שוק מעמיקים אשר העידו כי בחירתה עולה בקנה אחד עם רוח המותג וערכיו.
בחיפוש אחר שגרירת יופי מקומית הציב המותג גרנייה פרופיל אישיותי בינלאומי אשר היווה מודל לבחירת השגרירה המקומית בלמעלה מ- 70 מדינות ברחבי העולם, בהן משווק צבע השיער קולור נטורלס של גרנייה.
בגרנייה חיפשו אישיות מפורסמת ורב גונית, אישה עם עולמות תוכן רבים ומגוונים, שאינה דוגמנית, אהודה ומוערכת על ידי שכבות נרחבות באוכלוסייה, ה"מדברת" ומתנהלת בגובה העיניים אל ציבור הנשים בישראל, ומהווה מודל להזדהות של נשים רבות. למגי יופי טבעי וקורן העולה בקנה אחד עם הערך הבסיסי של המותג, המבוסס בכל מגוון מוצריו על מרכיבים טבעיים.
לאורך כל סקרי השוק שערך מותג גרנייה בישראל, בלטה מגי אזרזר והובילה באופן ברור על פני מועמדות מפורסמות אחרות בכל הפרמטרים שהועלו בסקרים. תהליך הבחירה של מגי היה כרוך, כמובן, בביטוי של הזדהותה עם המותג והמוצר. מגי אזרזר הסכימה לצבוע בפעם הראשונה את שיערה, והגוון הנבחר- חום טבעי, ולרגל צילומי הקמפיין מגי הסכימה לצבוע בפעם הראשונה את שיערה, במיוחד עבור קמפיין הטלוויזיה שצולם בצ'כיה על ידי הבמאי Toby TREMLETT. הקמפיין שיעלה במהלך פברואר יכלול סרטון טלוויזיה, קמפיין דיגיטלי, סרטוני how to, הפקות ויחסי ציבור.
מגי אזרזר, בת 29, שחקנית שלמדה בסטודיו למשחק של ניסן נתיב, כיכבה בסדרות ישראליות רבות כמו "ניו יורק", "בתולות", "חברות" ו"כפולים". מגי גם שחקנית בתיאטרון "בית לסין" ומשחקת בהצגות "לחנך את ריטה" ו-"על אהבה וחברות". לאחרונה מגי הוציאה סינגל לרדיו יחד עם הזמר רותם כהן, וכעת כאמור היא זו שתשמש כפרזנטורית המובילה של גרנייה ברחבי הארץ.
מגי אזרז שגרירת היופי של המותג גרנייה צילום: ג'ון קוויטי