דוגמנית העל לשעבר ואשת עסקים בהווה, מיכאלה ברקו היא הפרזנטורית הישראלית הראשונה של "לוריאל" שתככב בקמפיין החברה בארץ והיא תתחיל לתור את הארץ לעבר הסניפים השונים אשר משווקים את מוצרי החברה ותגיע גם לחדרה.
באירוע חגיגי שנערך השבוע, לרגל השקת סדרת טיפוח חדשה לעור הפנים: רוויטליפט פילר - מבית לוריאל פריז, התקבצו בכירי לוריאל פריז להשיק גם את הקמפיין הדיגיטאלי שיעלה השבוע בכיכובה של מיכאלה ברקו שללא ספק הפכה ל"מסמר" האירוע.
מיכאלה ברקו, דוגמנית על לשעבר ואשת עסקים בהווה, היא הפרזנטורית הראשונה של המותג הבינלאומי אשר לראשונה מגייס דוגמנית ישראלית שתככב בקמפיין בארץ וזאת באירוע שכלל קוקטייל, ארוחת צהריים מפנקת בסגנון צרפתי, בר משקאות, שמפניה צרפתית משובחת מצרפת ומסכי ענק עליהם שודרו מוצרי הסדרה והקמפיין.
מיכאלה סיפרה לבאי האירוע כי "הפרויקט עם המותג לוריאל פריז הייתה מבחינתה חוויה בלתי נשכחת: לשחזר תמונה משנות ה 20 שלי, מתקופת הדוגמנות, ולהראות את השינוי עם השנים על עור הפנים יכול להיות מאתגר אך התוצאה הייתה מאוד מרגשת".
גדית עמר מלכי, מנהלת חטיבת מוצרי הצריכה של לוריאל פריז פתחה את האירוע וסיפרה כי: "לראשונה בלוריאל ישראל גייסו דוגמנית ישראלית מיכאלה ברקו, שתככב בקמפיין הדיגיטאלי לסדרת מוצרי הטיפוח החדשה רויטליפט פילר. ללא ספק האישה הישראלית תשמח לגלות שמעבדות לוריאל פריז מגישות חדשנות בלתי פוסקת ומעניקות להן מענה בכל הנוגע לטיפוח עור הפנים".
מיכאלה ברקו עוד סיפרה "כשפנו אליה מלוריאל היא כ"כ התרגשה כי זה מה שבאמת מעניין כל אישה, למצוא את ה"שומר ראש" הפרטי שלה לעור הפנים.
בתום האירוע, נהנו האורחות מחוויית התנסות של מוצרים החדשים של לוריאל פריז והסבר מדעי של ד"ר אופיר ארצי כיצד לשפר את מראה עור הפנים בגילאי 30 פלוס.
"לוריאל פריז" מותג הקוסמטיקה והטיפוח הבינלאומי משווק בישראל שנים רבות ונחשב לאחד מהמובילים בענף אם לא המוביל שבהם ומשווק ברשתות הצרכנות השונות ברחבי הארץ ביניהם בסניפי : סופר פארם, המשביר לצרכן, שופרסל, ועוד חברות גדולות ובקרוב תתחיל למיכאלה ברקו לבקר בסניפים השונים בכדי לקדם את מותגי העל של החברה ותגיע גם לחדרה.