קמפיין חדש של רשת "קפה גרג" שבבעלותה גם סניף מצליח בקניון עופר לב חדרה יצא לדרך תחת הסלוגן: "ארוחת בוקר VIP בקפה גרג"! וזאת בהשתתפותם של : מיכל אמדורסקי, ג'קי מנחם, יעל ארד, אלי גוטמן ויוסי אלפי שנבחרו לככב בקמפיין החדש.
רשת קפה גרג, הנמצאת בבעלות יאיר מלכה, גלעד אלמוג וניר אדרי, יצאה, בקמפיין חדש בהשתתפות מפורסמים ממגוון תחומים שונים, ספורט, שירה, כתיבה, הגשה וריאליטי כמו: מיכל אמדורסקי - זמרת, ג'קי מנחם – כוכב האח הגדול, יעל ארד – ספורטאית אולימפית, יוסי אלפי – שחקן תיאטרון, אלי גוטמן - מאמן נבחרת ישראל.
הקמפיין החדש עלה תחת הסלוגן: "ארוחת בוקר VIP בקפה גרג", בהשקעה כוללת של כ- מיליון וחצי שקל, הקמפיין נערך ע"י משרד הפרסום ברזני- לוי, הוא מלווה בפרסום בטלוויזיה, אתרי אינטרנט מובילים ובפעילות תומכת בפייסבוק של הרשת.
לדברי יאיר מלכה –מבעלי גרג קפה: "מטרת הקמפיין ליצור אינטראקציה של הקהל עם הרשת ולגרום לו להכיר מקרוב את ארוחת הבוקר על כל מרכיביה. הערך המוסף בארוחות הבוקר שלנו באות לידי ביטוי בהתחדשות המתמדת ובמגוון העשיר והאיכותי ביותר". לדבריו: "החלטנו להתמקד בקמפיין ארוחות הבוקר מאחר והן נחשבות לארוחות המובילות כפי שפורסם לאחרונה בסקר שבוצע ע"י מכון גיאוקרטוגרפיה, במסגרתו נבחרו ארוחות הבוקר של הרשת כארוחות הבוקר הטובות בישראל".
עוד ציין מלכה: "הרעיון שעומד אחרי הקמפיין, הנו להמחיש באמצעות מפורסמים מתחומים שונים ומגוונים, את ארוחות הבוקר אותה אנו מציעים לקהל הרחב כVIP ".
בסרטוני הקמפיין ניתן יהיה לראות את כל אחד מהמפורסמים שיצטלם בסניף של גרג קפה ואומר: "רוצים לשבת איתי לארוחת בוקר טובה? היכנסו לעמוד הפייסבוק של קפה גרג". ובמקביל לקמפיין, תקיים רשת קפה גרג פעילות בפייסבוק שתפנה לקהל הרחב, במסגרתה יצטרכו הגולשים להסביר למה מגיע להם להיות אלו שיזכו להיפגש עם המפורסמים לארוחת בוקר, אחד מהם יזכה בארוחת הבוקר עם המפורסמים. הזוכים והמפורסמים יפגשו לארוחת בוקר מפנקת ולשיחה, על כל נושא שיבחרו...המפגש צולם ע"י צוות הפקה מקצועי והועלה לעמוד היוטיוב והפייסבוק של הרשת ובאתרים שונים.
יוסי אלפי בקמפיין לרשת גרג קפה. צילום: תיאטרון העם