עדי כהן מנכ"ל קבוצת טיב טעם, סיפר לאורחים שהגיעו לאירוע השקת מותג איטלקי SURGITAL (סורג'יטל), שהוא סוגר מעגל קולינארי..... שכן לפני כ- 4 חודשים נסע לחופשה למילאנו עם רעייתו, שהפתיעה אותו ביום הולדתו בארוחת ערב רומנטית במסעדת השף הידוע SADLER (סדלר) – בעלת 2 כוכבי משלן.
הארוחה התבססה על פסטות פרמיום וכהן שהבין את הפוטנציאל בפסטות המיוחדות, שאל את השף עליהם והוא עדכן שמדובר במותג הפסטות המוביל באיטליה - SURGITAL. יומיים לאחר מכן, נפגש עדי כהן עם בני משפחת באצ'יני במילאנו וסגר איתם עסקה לייבוא ושיווק בלעדי של המותג בישראל.
רמי לוי מנכ"ל חברת ישרקו, מקבוצת טיב טעם, פתח את האירוע והציג את האורחים שהגיעו מאיטליה לרגל ההשקה בישראל: BRANCATO IGNAZIO (בראנקטו איגנאזיו) - השף הראשי של המותג ואנטוניו טורלי – סמנכ"ל השיווק והמכירות של החברה.
השקת הפסטות לוותה במוסיקה איטלקית, קוקטייל חגיגי וארוחת טעימות של מגוון הפסטות שהכיף השף במקום.
רמי לוי מנכ"ל חברת ישרקו עדכן את אורחי האירוע שבמהלך השבוע הקרוב השף הראשי של המותג ידריך שפים בכירים במספר מסעדות בישראל, לגבי אופן השימוש במוצרים. כמו כן יערכו בסניפי רשת טיב טעם סדנאות שף לבישול פסטה וטעימות.....
מימין השף הראשי של מותג הפסטה סורג'יטל - בראנקטו איגנאזיו, עם רמי לוי-מנכ''ל ישרקו ועדי כהן-מנכ''ל טיב טעם. צילום: אלעד גוטמן