לכל מי שתהה במה עסוק השחקן והקומיקאי טל פרידמן בימים אלו, מצפה הפתעה צבעונית במיוחד...פרידמן שנבחר לאחרונה כפרזנטור חברת הצבעים נירלט, היה עסוק לאחרונה בצביעה על סט צילומים...
על סט הצילומים של הקמפיין "למה סתם לצבוע כשאפשר לנרלט?!", שהוקם במרכז נירלט בדיזיין סנטר, סיפר פרידמן בין טייק לטייק, כי הדמות אותה הוא מגלם בשם ניר קרובה מאוד לליבו ולמעשה זוהי דמות שתמיד "ישבה אצלו בלב" וכל מה שנותר לו זה להוציא אותה החוצה והוא יכול להמשיך ולעשות אותה עוד שנים בכיף!
פרידמן יגלם בקמפיין את דמותו הקומית של ניר מנירלט, מומחה לצבע, שהפך לגורו בנושא הצבע ולכן רבים "עולים אליו לרגל", מתייעצים איתו בכל שאלה ועניין והוא עונה באהבה ומתוך ידע רב.
נחשוף פה כי מדובר בדמות קומית, ג'ינג'ית, מלאת אופי וטמפרמנט חם שמדברת בצ' ו-ס' שורקות. ניר שירותי, סבלני, אדיב אבל מאוד רגיש בנושא אחד: מטבע הלשון המדויקת והייחודית שהמציא לעולם הצבע – כל פועל בשורש צ.ב.ע הופך לפועל בשורש נ.ר.ל.ט.! למשל כל מי שצובע נדרש לומר שהוא מְנָרְלֶט - כל בלבול או טעות לשונית בשפה זו מוציאה אותו מדעתו!
בנירלט בחרו לעלות בקמפיין תחת הסלוגן "מי שצובע יודע" בכדי להעצים את ערך המומחיות והמקצועיות של נירלט המתמקדת בתחום צביעת הבית והאיטום. טל פרידמן הינו מקצוען אמיתי, שחקן – קומיקאי בעל רבדים רבים והוא הצליח, במהלך הקריירה שלו להגיע לכל שכבות האוכלוסייה ולכן ראו בו כבחירה הטבעית להוביל את הקמפיין של נירלט ולשמש כפרזנטור של החברה. בנירלט מאמינים כי, המהלך יחזק את ערכי המותג המבוססים מקצועיות, מומחיות, איכותיות, רעננות וישראליות.
פרידמן סיפר כי בזמן שירותו הצבאי בחיל הים "נִרְלֶט" (צָבַע) סיפוני ספינות בלי סוף וכיום בביתו הפרטי, האישה אחראית על כל התהליך החל מבחירת הצבע ועד לביצוע.
בסיום יום הצילומים, בעודו מסיר את הפאה והאיפור, סיפר פרידמן כי מפה הוא נוסע למופע סטנד אפ חדש, שהוא מעלה בימים אלה בכל רחבי הארץ בשם: "ברגוע" ובו הוא חושף את כל הדברים הקטנים והגדולים שמכעיסים אותו. "אני מראה לקהל איך להתמודד עם כעסים והאמינו לי- זה תהליך..."