חברת הצבעים נירלט, עולה בקמפיין פרסומי חדש שאותו יוביל השחקן, סטנדאפיסט ומגיש הטלוויזיה, טל פרידמן וישמש כפרזנטור החברה. לראשונה בתחום הצבע, ממנה חברה פרזנטור, שיוביל את מסע הפרסום שלה. פרידמן יקבל עבור הקמפיין 450 אלף ₪, לשנת 2015.
הקמפיין בהשתתפות פרידמן, יעלה לקראת עונת הקיץ, באמצעות משרד הפרסום "גליקמן נטלר סמסונוב" ויכלול תשדירי טלוויזיה, קמפיין דיגיטל, יח"צ, תשדירי רדיו ופרסום בנקודות המכירה.
לדברי שיר זכאי סמנכ"ל השיווק והפיתוח העסקי של חברת נירלט: "טל פרידמן הינו שחקן – קומיקאי בעל רבדים רבים והוא הצליח, במהלך הקריירה שלו להגיע לכל שכבות האוכלוסייה ולכן ראינו בו כבחירה הטבעית להוביל את הקמפיין של נירלט, כחברה מובילה בתחום הצבעים והאיטום, ולשמש כפרזנטור של החברה".
פרידמן החל דרכו בשנת 1988 כשהעלה ביחד עם משה פרסטר את המופע המצליח "עלילות משה בעיר הגדולה", במקביל הופיע במספר הצגות מחזות, סרטים ואף עסק בקריינות. הפריצה הגדולה שלו, הייתה בשנת 1999, בתוכנית הלילה "חלומות בהקיציס" שם הופיע עם איל קיציס בערוץ 2 ושיחק דמויות מוכרות מההיסטוריה האנושית שהתארחו בתוכנית (ובהמשך גם בתפקיד בעלי חיים שונים), בצורה הזויה ומשעשעת.
ב-2003 הצטרף לצוות התוכנית "ארץ נהדרת", שם חיקה מספר דמויות שנכנסו לקלאסיקה המקומית. לדוגמא: דמותה של "לובה", קופאית ממוצא רוסי, "חלי גונזאלס" (פרודיה על העיתונאית ולימים הפוליטיקאית שלי יחימוביץ'), "אומלטה" (פרודיה על אודטה שוורץ), הרמטכ"ל בוגי יעלון (בעונה 11 גם בתור שר הביטחון), חיים יבין ,"חיזקי", מדריך הטיולים (החוזר על המשפט "דבר חלש") ועוד, וזאת בנוסף לחיקויים של פוליטיקאים כגון אריאל שרון וטומי לפיד.
בשנת 2014 (בסיומה של העונה ה-11 של ארץ נהדרת) עזב את התוכנית והחל להשתתף בתוכנית "הכל הולך" לצד מולי שולמן, אליאנה תדהר, קרן מור ועוד.
נירלט הינה קבוצה תעשייתית מהגדולות והמובילות בתחום הצבעים בישראל. היא מובילה בחדשנות, באיכות ובשירות ומתמחה בפיתוח, ייצור ושיווק מגוון רחב של צבעים וציפויים המותאמים לפנים וחוץ הבית, לעץ ולמתכת, מוצרי תשתית לצביעה ומוצרי איטום. המוצרים משווקים בעיקר לשוק הישראלי וגם למדינות ברחבי העולם.
נירלט פועלת מול קהלים רחבים ומעניקה פתרונות מתקדמים ואיכותיים ללקוחותיה בשוק הפרטי, המקצועי, המוסדי והתעשייתי.