רויאל ג׳יפסי בע"מ – קיסריה, מזמינה אתכן להתלבש בבגדים נוחים ומלאי שיק ולנסות את ג'אדו – שמיכת מסע שהיא המסטר פיס שעשתה עד היום
מיכל מונקה: "העסק שלי בתחום האופנה, הרוח והקיימות. קיים 13 שנה. הרעיון נולד כשטיילתי בעולם בעקבות עבודתי כמפיקת אופנה והגיע מתוך צורך ללבוש פריטים נוחים ומלאי סטייל שיכולים להשתנות ביחד איתי. מכאן גם השם: רויאל ג׳יפסי.
אותה שמלה יכולה להילבש בבוקר להליכה בים ועם קצת אקססוריס - היא מושלמת לערב גאלה אלגנטי. הרעיון הוא שנוכל לעבור בין קצוות, רדיקליים ככל שיהיו - רויאל וג׳יפסי ולהישאר בבלאנס שלנו. מתאים במיוחד לעכשיו!
ההתמחות שלי היא להזכיר לנשים מלכות, היצירות שלי מזכירות לנשים תדר המלכות והן גורמות להן להרגיש יפות וראויות בבגדים נוחים ומלאי שיק - הרגשה קטנה אך גורלית שיכולה לשנות מציאות.
הסמלים המקודשים הרקומים ומודפסים על הבגדים משפיעים על הלובשים אותם. כל פריט מגיע עם תעודה שמסבירה את הסמל ואת משמעות הבחירה בו".
מה הלהיט שלך?
"ג׳אדו, שמיכת המסע המקודשת שלי - היא המסטר פיס של כל מה שעשיתי עד היום.
ג׳אדו היא כמו כיפת ברזל אנרגטית במציאות המטורפת בה אנו חיים והיא מהווה עוגן בתוך עולם כאוטי. ההשראה להדפסים מגיעה מתרבויות רחוקות ונשכחות. מלבד היותה פריט מגנטי יפיפיה וחיוני שמשתנה יחד איתך (שמיכת מסע, צעיף, מגבת לים, שמיכת יוגה, לונגי, שמיכה לטקסים ועוד), היא גם מעין טלית אוניברסלית המוצפנים בה סמלים אנרגטיים חזקים כגון: מגן דוד, מרכבה, מזוזה, זרע החיים, 12 צירופים קבליים מתוך 72 שמות האל. ההתעטפות בשמיכה משרה תחושה של בטחון והגנה. כמו בית שזז ביחד איתך לכל מקום ובו דלת סתרים המאפשרת לך להיכנס פנימה ולהתחבר למקור האינסופי. ג׳אדו נוצרה בדיוק לזמן הזה".
איך מתנהלים בזמן מלחמה?
"אני החלטתי לסגור את הסטודיו הפיזי ולהתמקד בדיגיטל. לקדם את האתרים שלי בארץ ובעולם".
מהם הקשיים כעת?
"אנשים פחות קונים אופנה. אין מצב רוח והמצב הכלכלי מדאיג. אבל השמיכה, שנוצרה בדיוק לתקופה כזאת דווקא מאוד עוזרת לאנשים להרגיש בטוחים ולכן היא ממשיכה להימכר".
האם לקוחות מגיעים?
"כרגע לא כי עברתי לאון ליין, אבל העסק שלי עובד חזק מפה לאוזן וכל מי שרואה אישה עם שמלה שלי, קימונו או שמיכה - מיד לוקחת טלפון ויוצרת איתי קשר. זה מטורף אבל ככה זה מתפשט, אורגני".
מה יעזור לך לעבור את תקופת המלחמה?
"יעזור לי לקדם את האתר של השמיכות לקהילות יהודיות בעולם. בגלל האור והסודות שטמונים בהן שלקוחים מעולם היהדות יש חשיבות גדולה ללובשים אותם.
אנחנו חיים בעולם שגם לבגדים שאנחנו בוחרים ללבוש יש משמעות עמוקה על התדר והמצב רוח שלנו".
מי יכול לסייע?
"בעניין שמיכת המסע - כל מי שמכיר קהילות יהודיות בעולם. אפשר להפיץ את הבשורה שרויאל ג׳יפסי עכשיו און ליין ושיש הנחות עד 70%".
על איזה פרוייקט את חולמת?
"בתחילת המלחמה תרמתי שמיכות מסע לילדים שניצלו מהטבח. הילדים האלו לא מורידים את השמיכות, הן הפכו לבית ולמקום הבטוח שלהם. הייתי שמחה להתחבר לחברה/משקיע שירצו לעזור לי בפרוייקט מיוחד ליצר ולתרום שמיכות לנפגעי המלחמה. זה משמעותי מאוד עבור כל מי שמתעטף בה".
מה תאחלי לעצמך לימים שאחרי המלחמה?
"חיים של שקט ובטחון. שפע ושמחה".
העסק עכשיו דיגיטלי בלבד: ניתן להזמין באתר או לשאול אותי בטלפון/בווצאפ כל דבר ואעזור להתאים ולבחור כל דגם מרחוק. מיכל 054-4335513.
לקראת מעבר העסק לאון ליין ובעקבות המלחמה - האתר מעודכן בהנחות של עד 70% על כל הדגמים.
השבוע התקיים במתחם הרוביז באצטדיון נתניה, ערב הוקרה לכל המתנדבים מהעמותות השונות. סגן ראש העיר, ים מאיר קרן, הממונה על תיק הרווחה הגיע לכבד ולומר דברי ברכה ושבח לכל העוסקים במלאכה. יישר כוח.
תערוכה חדשה: "וגר זאב עם כבש" –תערוכת יחיד לאמן איתן ארנון, במוזיאון היכל שלמה בירושלים. אוצרת התערוכה:מיכל סדן. ייעוץ אמנותי והפקה: לב קיפרמן. פתוחה עד לתאריך: 5.5.25. הצייר איתן ארנון, יליד ותושב קיבוץ בית זרע, מציג יצירה ריאליסטית-פואטית המתכתבת עם תולדות ההתיישבות, הזיכרון הקולקטיבי והאדמה הישראלית. בציוריו המונוכרומטיים הוא מתעד ברגישות את חיי החלוצים ונופי התקופה, תוך שילוב חפצים יומיומיים ליצירת קומפוזיציות מורכבות. ארנון בוחן את המציאות דרך עדשת הנוסטלגיה, ויוצר דיאלוג עשיר בין עבר להווה, בין חומר לדמיון. חפשו בפייסבוק:
Eitan Arnon Art.
סדרת רשת חדשה תעלה עם הזמרת ויוצרת התוכן פרידה עוזיאל שתארח זמרים ויוצרים. הסדרה עולה על ידי מותג האיפור מייבלין ניו יורק, והיא מצולמת תוך כדי נסיעה במונית צהובה, המעוצבת בסגנון המוניות בעיר ניו יורק. בשלב הראשון תעלה סדרה של ארבע פרקים, כשבכל פרק תארח עוזיאל זמר/יוצר מוביל, ביניהם: נועם קליינשטיין, ליהי טולדנו ושחר טבוך. איתם תיצור שיח פתוח ומרענן, שיעסוק בנושאים כמו: זוגיות, אהבות, אכזבות, קריירה, הצלחות, אופנה, איפור ומה שבניהם, לצד קטעי שירה ומוזיקה קצבית. מיני-סדרת הרשת החדשה שצפויה לעלות כבר במהלך חודשי אפריל- מאי, תשודר אחת לשבועיים בזירות הדיגיטל השונות והפרקים המלאים ניתנים לצפייה ביוטיוב.