עם הפנים לתושב: מערכת חדשה לניהול הקשר עם תושבי העיר
מאת: ראובן יגיל יום חמישי,
22 ביולי 2021, 11:37
עיריית חדרה ממקדת מאמצים לשיפור השרות לתושב ומשיקה מערכת חדשה שמטרתה לסייע בניהול הקשר עם תושבי ותושבות העיר. לאחרונה התקיימה הדרכה מיוחדת לעובדי העירייה לקראת הטמעת המערכת
במסגרת יעדי הליבה שהגדיר ראש העיר בחזון העירוני, אגף מערכות מידע בעיריית חדרה מקדם ביתר שאת את נושא שיפור השירותים העירוניים לתושבי העיר. כחלק משורה של צעדים שהעירייה מבצעת לאחרונה בתחום שיפור השרות לתושב, ביניהם הקמת אגף שרות לתושב, שייצר שירותים נגישים, נוחים וזמינים וחוויית משתמש חיובית, הוכנסה לאחרונה לארגון מערכת מתקדמת לניהול קשרי לקוחות (CRM), שמטרתה לסייע בניהול הקשר עם התושב, תוך ייעול תהליכים פנים ארגוניים, מיפוי מלא של כלל הפניות המגיעות לכלל אגפי העירייה השונים והוספת שירותים מקוונים נוספים, אשר בשאיפה יאפשרו מתן כלל השירותים העירוניים מהבית, בזמינות מלאה וללא צורך להגיע לבניין העירייה. בשבוע שעבר, לקראת הטמעת המערכת בארגון, עברו עובדי העירייה הדרכה מקצועית על ידי צוות א. ש. בינה- הדרכה, ייעוץ ופיתוח בע"מ, החברה שגם בנתה עבור העירייה את המערכת באופן המותאם אישית לצרכיה.
העובדים שעברו את ההדרכה מספרים כי המערכת החדשה היא ידידותית למשתמש, "ה CRM מאפשרת לנו לייעל ולפשט את תהליכי העבודה, לנהל את הקשר עם הלקוחות שלנו באופן המיטבי ולשים את צרכיהם במרכז, תוך הענקת שירות טוב יותר וקיצור זמני הטיפול בפניות תושב בצורה משמעותית." אמרו השבוע עובדים שלקחו חלק בהדרכה."
ניהול קשרי לקוחות הנו תחום חשוב העוסק בשיפור שירות לקוחות, בהבנה וניתוח של צרכיהם, העדפותיהם ומידת שביעות הרצון שלהם מהארגון ומרמת השירותים הניתנים להם, זאת באמצעות כלים מתקדמים של טכנולוגיית המידע. בהתאם למדיניות ראש העיר לשיפור השירות, המערכת החדשה מהווה כלי מרכזי בניהול השירות לתושב ומאפשרת תהליכי עבודה נוחים, חיסכון בזמן ועבודה ומענה מהיר ומיטבי. המערכת מתעדת את הקשר הרציף של התושב עם הארגון, מרכזת את נתוניו לממשק אחד ומשתפת את המידע בין העובדים הרלוונטיים, כך שמתקבלת תמונת מצב עדכנית ושלמה אודותיו במערכת מרכזית אחת.
חבר הכנסת אלי דלל ממשיך לחזק את הקשרים מעבר לים. השבוע נפגש עם נשיא טאיוואן ושוחח עמו על שיתופי פעולה בתחומי הבריאות, ההיי־טק והשבבים, החקלאות, התיירות וגם התפלת המים בהמשך הגיע לביקור בחברה לייצור שבבים, ולא שכח לתעד את הרגעים. שנה טובה.
הרמת כוסית לעובדי רגעים - העמותה לחינוך בלתי פורמלי, התקיימה בנוכחות סגן ראש העיר הרב אורן גבגי, הרב משה לחובר, מנכ״ל העמותה משה קייזלר, המשנה לראש העיר ליאורה לוי, נטלי שטיין ודורון גלאם. חג שמח ושנה טובה.
בועז כספי משתף: ״אני מקבל אות מצטיין ראש העיר, הגיעו חברים רבים. ריגש אותי במיוחד יו"ר סיעת העבודה וסגן יו"ר ההסתדרות פיני קבלו, שהגיע לאחר ניתוח קשה וחייב להישאר בבית, אבל עזב הכל, נהג מבית שאן כדי להיות בטקס שלי. באמת, למרות שאנחנו בפוליטיקה, מתברר שיש בינינו חברות אמת. תודה לך אוהב אותך".
בוריס צירולניק משתף: "אני חוזר לארץ אחרי מסע עבודה והרפתקאות בארה"ב וקנדה. במיניאפוליס, שיקגו, וושינגטון וטורונטו התרשמתי מניקיון מופתי ברחובות ומהנוכחות המתמדת של דגלי המדינה בכל מקום. שמתי לב גם לפער מעניין: בשכונות מבוססות, ספורט הוא דרך חיים ואילו בשכונות חלשות – מקדונלד'ס בכל פינה. חזרתי עם רעיונות וכוחות חדשים, ועם ההבנה כמה החיים אצלנו שונים וסוערים. למרות הג'ט לג אני מחייך ואומר - שבת שלום, בריאות וחדשות טובות לכולם".