לקראת חגי תשרי נרתמו בני נוער לגייס מוצרי מזון כדי לארגן חבילות ולהביא את שמחת החג לשולחנן של משפחות נזקקות
לקראת חגי תשרי לקחה מועצת התלמידים והנוער העירונית חלק בגיוס סלי מזון למשפחות נזקקות. מועצת התלמידים והנוער, בשיתוף עמותת "לתת" וסניפי שופרסל, השתתפה במבצע גיוס של סלי מזון לחג למען משפחות נזקקות. במשך עשרה ימים, טרום הסגר, התנדבו בני נוער בכל אחד מסניפי שופרסל בחדרה, וגייסו מציבור הקונים מוצרי מזון יבשים למשפחות במצוקה כלכלית.
יו"ר ועדת פנים לקהילה במועצה, ליהיא כהן, סיפרה כי, ״תושבי העיר שיתפו פעולה באופן בלתי רגיל ותרמו ביד רחבה ומכל הלב. נוכחנו לדעת שהנתינה היא ערך חשוב לתושבי העיר שלנו. הארגזים התמלאו וכך גם ליבי. אני מאמינה בכוחו העצום של הנוער, ויודגש כי דווקא בזמנים כאלה של אי ודאות ושל עמימות אנו מסתכלים קדימה, רואים את הטוב ומקווים ליצור שינוי. ההבנה שאנחנו מסוגלים לסייע לאנשים אשר צריכים את עזרתנו יוצרת תחושה המרחיבה את הלב ומהמקום הזה של לעשות טוב אנו פועלים ונפעל גם בעתיד במועצת הנוער".
השבוע התקיים במתחם הרוביז באצטדיון נתניה, ערב הוקרה לכל המתנדבים מהעמותות השונות. סגן ראש העיר, ים מאיר קרן, הממונה על תיק הרווחה הגיע לכבד ולומר דברי ברכה ושבח לכל העוסקים במלאכה. יישר כוח.
תערוכה חדשה: "וגר זאב עם כבש" –תערוכת יחיד לאמן איתן ארנון, במוזיאון היכל שלמה בירושלים. אוצרת התערוכה:מיכל סדן. ייעוץ אמנותי והפקה: לב קיפרמן. פתוחה עד לתאריך: 5.5.25. הצייר איתן ארנון, יליד ותושב קיבוץ בית זרע, מציג יצירה ריאליסטית-פואטית המתכתבת עם תולדות ההתיישבות, הזיכרון הקולקטיבי והאדמה הישראלית. בציוריו המונוכרומטיים הוא מתעד ברגישות את חיי החלוצים ונופי התקופה, תוך שילוב חפצים יומיומיים ליצירת קומפוזיציות מורכבות. ארנון בוחן את המציאות דרך עדשת הנוסטלגיה, ויוצר דיאלוג עשיר בין עבר להווה, בין חומר לדמיון. חפשו בפייסבוק:
Eitan Arnon Art.
סדרת רשת חדשה תעלה עם הזמרת ויוצרת התוכן פרידה עוזיאל שתארח זמרים ויוצרים. הסדרה עולה על ידי מותג האיפור מייבלין ניו יורק, והיא מצולמת תוך כדי נסיעה במונית צהובה, המעוצבת בסגנון המוניות בעיר ניו יורק. בשלב הראשון תעלה סדרה של ארבע פרקים, כשבכל פרק תארח עוזיאל זמר/יוצר מוביל, ביניהם: נועם קליינשטיין, ליהי טולדנו ושחר טבוך. איתם תיצור שיח פתוח ומרענן, שיעסוק בנושאים כמו: זוגיות, אהבות, אכזבות, קריירה, הצלחות, אופנה, איפור ומה שבניהם, לצד קטעי שירה ומוזיקה קצבית. מיני-סדרת הרשת החדשה שצפויה לעלות כבר במהלך חודשי אפריל- מאי, תשודר אחת לשבועיים בזירות הדיגיטל השונות והפרקים המלאים ניתנים לצפייה ביוטיוב.