למעלה מ-98 אלף פניות התקבלו במוקד העירוני בשנה החולפת
מאת: רון איתן יום רביעי,
17 בפברואר 2016, 11:09
הפניות הגיעו באמצעות כל ערוצי ההתקשרות שמעמידה העירייה לרשות התושבים: טלפון, פקס, דוא"ל, ווטסאפ, אתר אינטרנט, אפליקציה, דף פייסבוק, פניות בכתב, וקבלת קהל
המוקד העירוני הציג את דוח הפעילות לשנת 2015, ממנו עולה כי בשנה החולפת נרשמו יותר מ-98 אלף שיחות נכנסות למוקד, ממוצע של כ-270 שיחות ביום. את המוקד העירוני מנהלת אושרת סולומון, והוא כפוף לאגף אכיפה וביטחון של עיריית חדרה.
הפניות למוקד התבצעו בכל האמצעים העומדים לרשות התושבים, כאשר ההתפלגות מצביעה על עדיפות ברורה לפניות באמצעות הטלפון, ורק אחר כך פניות בדוא"ל, ווטסאפ עירוני, פקס, אתר האינטרנט של העירייה, אפליקציה "עיריית חדרה", דף הפייסבוק, פניות בכתב, וקבלת קהל.
המוקד העירוני. בתמונה הקטנה - מנהלת המוקד אושרת סולומון
בדוח השנתי עולה כי בסך הכל בשנת 2015 נכנסו 98,368 שיחות, כ-26 אלף מתוכן היו שיחות שלא המתינו למענה מסיבות שונות, למשל קבלת תשובה מההודעה המוקלטת לשאלה שהתכוונו לשאול; קבלת ההמלצה המוקלטת להיעזר באמצעי ההתקשרות הנוספים, ועוד.
מתוך יותר מ-72 אלף שיחות שנענו במוקד, כ-32 אלף שיחות היו שיחות שנענו בו במקום ולא דרשו המשך טיפול, רובן שיחות שביקשו מידע בנושאים שונים כמו למשל ימי קבלת קהל, שעות פתיחה בעירייה ובגופי סמך, מספרי טלפון, פרטים על אירועים עירוניים וכדומה.
יותר מ-40 אלף היו שיחות שבגינן נפתחה פנייה והופנו לטיפול האגפים הרלוונטיים בעירייה. בין השיחות שטופלו מופיעות פניות שאינן קשורות באופן ישיר לעיריית חדרה אלא לארגונים חיצוניים כמו משטרה, מד"א, כיבוי אש, בזק, הוט, חברת החשמל, איגוד ערים לאיכות הסביבה הכפוף למשרד להגנת הסביבה, חברת "נתיבי ישראל", תאגיד "מי חדרה" ואחרים.
מתוך 40,362 שיחות שהופנו לטיפול, טופלו בשנת 2015 יותר מ-39 אלף פניות שהם מעל 97 אחוזים. יתר הפניות, כ-2.5 אחוז בלבד, עדיין לא רשומות במוקד כפניות סגורות, כך שהטיפול בן עדיין ממשיך.
יודגש כי גם כאשר אגפי העירייה מדווחים למוקד העירוני על גמר טיפול, מתבצעות בדיקות נוספות שנועדו לוודא את אופן הטיפול.
בין היתר, במסגרת הנחייתו של ראש העיר צביקה גנדלמן לשיפור השירות לתושב, מבצע מנכ"ל העירייה יעקב זיגדון סיורי פתע מקצועיים שנועדו לבדוק את איכות הטיפול של מחלקות העירייה בקריאות שהתקבלו במוקד העירוני, ואת שביעות רצון התושבים מאופן הטיפול בפניותיהם.
סיורי המנכ"ל מתבצעים בליווי צוות מקצועי של העירייה הבודק בשטח האם פניות התושבים טופלו וכיצד.
בסיומו של כל סיור מתקיימת ישיבה של הפקת לקחים שנועדה לשפר את השירות ואת הקשר שבין נותני השירות לבין תושבי העיר.
השבוע התקיים במתחם הרוביז באצטדיון נתניה, ערב הוקרה לכל המתנדבים מהעמותות השונות. סגן ראש העיר, ים מאיר קרן, הממונה על תיק הרווחה הגיע לכבד ולומר דברי ברכה ושבח לכל העוסקים במלאכה. יישר כוח.
תערוכה חדשה: "וגר זאב עם כבש" –תערוכת יחיד לאמן איתן ארנון, במוזיאון היכל שלמה בירושלים. אוצרת התערוכה:מיכל סדן. ייעוץ אמנותי והפקה: לב קיפרמן. פתוחה עד לתאריך: 5.5.25. הצייר איתן ארנון, יליד ותושב קיבוץ בית זרע, מציג יצירה ריאליסטית-פואטית המתכתבת עם תולדות ההתיישבות, הזיכרון הקולקטיבי והאדמה הישראלית. בציוריו המונוכרומטיים הוא מתעד ברגישות את חיי החלוצים ונופי התקופה, תוך שילוב חפצים יומיומיים ליצירת קומפוזיציות מורכבות. ארנון בוחן את המציאות דרך עדשת הנוסטלגיה, ויוצר דיאלוג עשיר בין עבר להווה, בין חומר לדמיון. חפשו בפייסבוק:
Eitan Arnon Art.
סדרת רשת חדשה תעלה עם הזמרת ויוצרת התוכן פרידה עוזיאל שתארח זמרים ויוצרים. הסדרה עולה על ידי מותג האיפור מייבלין ניו יורק, והיא מצולמת תוך כדי נסיעה במונית צהובה, המעוצבת בסגנון המוניות בעיר ניו יורק. בשלב הראשון תעלה סדרה של ארבע פרקים, כשבכל פרק תארח עוזיאל זמר/יוצר מוביל, ביניהם: נועם קליינשטיין, ליהי טולדנו ושחר טבוך. איתם תיצור שיח פתוח ומרענן, שיעסוק בנושאים כמו: זוגיות, אהבות, אכזבות, קריירה, הצלחות, אופנה, איפור ומה שבניהם, לצד קטעי שירה ומוזיקה קצבית. מיני-סדרת הרשת החדשה שצפויה לעלות כבר במהלך חודשי אפריל- מאי, תשודר אחת לשבועיים בזירות הדיגיטל השונות והפרקים המלאים ניתנים לצפייה ביוטיוב.