מופע לזכרו של שחר בן נעים, בן 42, אב לשלושה ילדים שנרצח במסיבת הנובה
במסגרת חודש האזרח הוותיק – התקיים ביום ראשון השבוע במתנ"ס דורה מופע לזכרו של שחר בן נעים, בן 42, אב לשלושה ילדים שנרצח במסיבת הנובה ולזכרם של נרצחי ונפגעי השבעה באוקטובר. האירוע נערך בסימן של תקווה, אחדות ורעות והוזמנו אליו ותיקים, ניצולי שואה, משפחות שכולות ושורדי נובה. הערב הופק על ידי ״עמותת אור השחר העולה״ בשיתוף האגף לאזרחים ותיקים שבמנהל הרווחה והביטחון החברתי בעירייה.
בערב המרגש, העמוק והמשמעותי הודגם האסון אבל גם החוסן החברתי וכן הפעילות הענפה שעושה מאז העמותה בקרב ניצולי המסיבה, משפחות השכול והלוחמים תוך הסתייעות בספורט הימי המשלב גלישה וחתירה במועדון הגלישה הפועל בחוף הארגמן.
גילה גלעדי, מנהלת האגף לאזרחים ותיקים שפתחה את האירוע: "חווית הטראומה של ה-7 באוקטובר צרובה בכולנו, ולצערנו מאז כולנו עוברים תקופה מורכבת ומאתגרת. קשה מנשוא הוא חווית המשפחות השכולות , החטופים ואלה המתמודדים עם פצעים מורכבות. ליבנו עם כולם, ונישא תפילה לימים טובים ולריפוי.
"במהלך השנה האחרונה, נעשו מיזמים רבים, תוכניות סיוע ותמיכה למשפחות שכולות, לניצולים, למפונים, למשפחות מילואים וכמובן לחיילים. מועדון הגלישה שקיים כבר מספר שנים בחוף ארגמן ומוביל קהילה האוהבת ים וגלישה, התגייס גם הוא, כאשר מובילות המועדון בחרו למנף את עולם העשייה שלהן למען ניצולים. משפחות וחיילים, ודווקא באמצעות המים והים הן מייצרים ביטחון, תקווה וריפוי".
באירוע הופיעו בהתנדבות מלאה: רמי קליינשטיין, יואב גינאי, מנחה האירוע, המפיק המוזיקלי טל קרביץ וכן הרכב האקפלה ממלאווי שהגיע ארצה למספר הופעות במטרה לתמוך בעם ישראל. ההרכב הופיע במופע גוספל ובשירה.
יש לציין כי העמותה הוקמה על ידי חגית גולן גורמן אחותו של שחר ז״ל ומעיין גנור שותפתה למועדון הגלישה בחוף הארגמן.
מבצע "רביעי משפחתי" של רשת בתי הקולנוע PLANET ממשיך גם במהלך חודש דצמבר 2024 ב-PLANET זכרון יעקב ומציע הזדמנות נהדרת להורים ולילדים ליהנות מחוויית קולנוע בלתי נשכחת. במסגרת המבצע, בימי רביעי של חודש דצמבר (למעט ערבי חג), בשעה 17:30, יוכלו לקוחות PLANET זכרון יעקב לרכוש כרטיס לסרט ילדים מדובב לעברית יחד עם פופקורן אישי ושתייה אישית במחיר מפתיע של 29 ש"ח בלבד בקופות או 33.5 ש"ח דרך הזמנה מקוונת באינטרנט. הסרטים שיוצגו במהלך "רביעי משפחתי" דצמבר: 11.12- מרשעת, 18.12- מואנה. הקרנת ילדים תכלול כרטיס לסרט + פופקורן אישי ושתייה אישית. לילדים עד גיל 12, המחיר תקף גם למלווה.
2. רשת מסעדות ההמבורגרים 'מוזס שופ', מקבוצת BBB, ממשיכה לגדול ופותחת 3 סניפים חדשים, המצטרפים ל -13 סניפי הרשת. בהקמתם משקיעה הקבוצה כ- 750,000 ₪ פר סניף. סה"כ השקעה בשלושת הסניפים נאמדת בכ- 2.3 מיליון ₪. שלושת הסניפים החדשים יפתחו בסטר פארק חדרה פארק; חבקניון שער צפון בקרית אתא; ובצמרות במושה בבאר יעקב; הסניפים החדשים יופעלו ע"י זכיינים על פי אסטרטגיית המותג: תפריט מהודק ואיכותי, עם הגשה במקום לצד ניהול מערך מקצועי ויעיל של שירות משלוחים ואיסוף עצמי.
רשת SACARA בקמפיין עם אג'נדה חברתית, בכיכובן של פרזנטורית המותג אנה זק ולצידה נטע ברזילי, שזהו קמפיין הביוטי הראשון שלה. הקמפיין בתקציב הנאמד בכ-800,000 ומטרתו לשנות את מהות המחשבה ותפיסת היופי הנשי. במסגרת זו יילווה הקמפיין בטקסטים בעלי אג'נדה חברתית, המנפצים את תבנית היופי המושלם, לדוגמא: "בול כמו שאת", "איפור בווליום שלך", "כל צבע - בצבע", "תני לגוונים שבך לזרוח", "יופי ללא הגדרות" ועוד.
מוזיאון הלובר בפריז וקבוצת לוריאל משיקים שיתוף פעולה תרבותי ייחודי, במסגרתו תוצג תערוכה חדשה ומרתקת בנושא יופי, תחת השם: "מכל היופי!" (‘De toutes beautés!’). השת"פ נועד להנגיש את עולם היופי לקהל הרחב, ולחשוף את הרבגוניות והמורכבות של היופי לאורך ההיסטוריה. התערוכה החדשה מזמינה את המבקרים למסע דרך 10,000 שנות אמנות והיסטוריה, וחושפת את התפתחות תפיסות היופי לאורך התקופות, בתרבויות שונות החל מהשבוע הקרוב ולמשך שלוש השנים הקרובות, מבקרי הלובר מוזמנים לחקור את עולם היופי דרך 108 יצירות אמנות נבחרות המתארות טקסי יופי, אידיאלים של יופי, ואת השאלות שהעלו תרבויות שונות בנוגע ליופי ודימוי גוף. בנוסף לתערוכה עצמה, פותחה אפליקציה אינטרנטית ייעודית, להעשרת חווית המבקרים. האפליקציה, הנגישה באמצעות קוד QR מציגה חומרים כתובים וקוליים ומאפשרת למבקרים להעמיק את הידע שלהם על יצירות האמנות.