כך קבע בית הדין האזורי לעבודה בעתירה שהוגשה על ידי חברי אופוזיציה בעיריית נתניה
בית הדין האזורי לעבודה בחיפה דחה את תביעתם של חברי האופוזיציה אבי סלמה, אלון אלראי, שלו אלגלי, דני בישארי, מירב רודה, ניבה נקש ואירנה ליפשיץ שעתרו כנגד עיריית נתניה, ראש העירייה, משרד הפנים וועד העובדים של עיריית נתניה לגבי הליך מינוייה של היועצת המשפטית לעירייה.
לטענת העותרים היה על העירייה לפרסם מכרז פומבי (חיצוני) לבחירתה של היועצ/ת המשפטית לעירייה ולא להסתפק במכרז פנימי. זאת מאחר שמדובר באחד מן התפקידים הסטטוטוריים בעירייה.
בעירייה מציינים כי התביעה הוגשה בבית המשפט המחוזי בחוסר סמכות, הועברה לבית הדין האזורי לעבודה בחיפה וכבר במהלך השלבים המוקדמים של ניהול התיק סירב בית המשפט וגם בית הדין לתת צו מניעה זמני ואיפשר לקיים את הדיון במכרז, בכפוף לתוצאות המשפט.
במכרז הפנימי נבחרה עו"ד רומית סמסון, המשרתת בשירות המשפטי של העירייה כ - 30 שנה, מתוכן 9 שנים כמשנה ליועצת המשפטית היוצאת, עו"ד נילי ארז וכממלאת מקומה.
השבוע כאמור גילה בית המשפט את דעתו שהייתה ברורה מעצם הסירוב לתת צו מניעה כי לא נפל פגם בהתנהלות העירייה ובשיקול הדעת שהפעילה, וציין כי העירייה פעלה בסבירות ובהתאם להוראות החוק.
בדברי הסיכום ציין בא כוח התובעים כי לאחר ששקל את דברי בית הדין, החליטו התובעים לחזור בהם מהתביעה ואף בירכו את עוה"ד רומית סמסון על זכייתה במכרז שאותו כינו כ'מינוי ראוי'.
עוד נמסר כי בחירתה של עו"ד רומית סמסון תבוא לאישור מועצת העיר, בהתאם לקבוע בחוק.
מבצע "רביעי משפחתי" של רשת בתי הקולנוע PLANET ממשיך גם במהלך חודש דצמבר 2024 ב-PLANET זכרון יעקב ומציע הזדמנות נהדרת להורים ולילדים ליהנות מחוויית קולנוע בלתי נשכחת. במסגרת המבצע, בימי רביעי של חודש דצמבר (למעט ערבי חג), בשעה 17:30, יוכלו לקוחות PLANET זכרון יעקב לרכוש כרטיס לסרט ילדים מדובב לעברית יחד עם פופקורן אישי ושתייה אישית במחיר מפתיע של 29 ש"ח בלבד בקופות או 33.5 ש"ח דרך הזמנה מקוונת באינטרנט. הסרטים שיוצגו במהלך "רביעי משפחתי" דצמבר: 11.12- מרשעת, 18.12- מואנה. הקרנת ילדים תכלול כרטיס לסרט + פופקורן אישי ושתייה אישית. לילדים עד גיל 12, המחיר תקף גם למלווה.
2. רשת מסעדות ההמבורגרים 'מוזס שופ', מקבוצת BBB, ממשיכה לגדול ופותחת 3 סניפים חדשים, המצטרפים ל -13 סניפי הרשת. בהקמתם משקיעה הקבוצה כ- 750,000 ₪ פר סניף. סה"כ השקעה בשלושת הסניפים נאמדת בכ- 2.3 מיליון ₪. שלושת הסניפים החדשים יפתחו בסטר פארק חדרה פארק; חבקניון שער צפון בקרית אתא; ובצמרות במושה בבאר יעקב; הסניפים החדשים יופעלו ע"י זכיינים על פי אסטרטגיית המותג: תפריט מהודק ואיכותי, עם הגשה במקום לצד ניהול מערך מקצועי ויעיל של שירות משלוחים ואיסוף עצמי.
רשת SACARA בקמפיין עם אג'נדה חברתית, בכיכובן של פרזנטורית המותג אנה זק ולצידה נטע ברזילי, שזהו קמפיין הביוטי הראשון שלה. הקמפיין בתקציב הנאמד בכ-800,000 ומטרתו לשנות את מהות המחשבה ותפיסת היופי הנשי. במסגרת זו יילווה הקמפיין בטקסטים בעלי אג'נדה חברתית, המנפצים את תבנית היופי המושלם, לדוגמא: "בול כמו שאת", "איפור בווליום שלך", "כל צבע - בצבע", "תני לגוונים שבך לזרוח", "יופי ללא הגדרות" ועוד.
מוזיאון הלובר בפריז וקבוצת לוריאל משיקים שיתוף פעולה תרבותי ייחודי, במסגרתו תוצג תערוכה חדשה ומרתקת בנושא יופי, תחת השם: "מכל היופי!" (‘De toutes beautés!’). השת"פ נועד להנגיש את עולם היופי לקהל הרחב, ולחשוף את הרבגוניות והמורכבות של היופי לאורך ההיסטוריה. התערוכה החדשה מזמינה את המבקרים למסע דרך 10,000 שנות אמנות והיסטוריה, וחושפת את התפתחות תפיסות היופי לאורך התקופות, בתרבויות שונות החל מהשבוע הקרוב ולמשך שלוש השנים הקרובות, מבקרי הלובר מוזמנים לחקור את עולם היופי דרך 108 יצירות אמנות נבחרות המתארות טקסי יופי, אידיאלים של יופי, ואת השאלות שהעלו תרבויות שונות בנוגע ליופי ודימוי גוף. בנוסף לתערוכה עצמה, פותחה אפליקציה אינטרנטית ייעודית, להעשרת חווית המבקרים. האפליקציה, הנגישה באמצעות קוד QR מציגה חומרים כתובים וקוליים ומאפשרת למבקרים להעמיק את הידע שלהם על יצירות האמנות.