המסע השנתי שהפך להנצחה מרגשת של חלל צה"ל, עמית צור ז"
פלאשנט חדשות יום שני,
20 במאי 2024, 20:17
את הטיול הזה, תלמידי שכבת כיתות ח' בחטיבת ביניים- תיכון חדש בית אליעזר לא ישכחו
את הטיול הזה, תלמידי שכבת כיתות ח' בחטיבת ביניים- תיכון חדש בית אליעזר לא ישכחו. המסע נערך בגליל המזרחי ובמסגרתו ביקרו התלמידים בצוק הארבל , עמק המעיינות ונחל שוקק.
בשיתוף פעולה בין יו"ר וועד ההורים; יקיר נדף עם מחנכת כיתת הספורט; ענבל שובל והצוות החינוכי בבית הספר , החליטו שכחלק מהמסע יונצח זכרו של עמית צור ז"ל, חלל צה"ל, מגדוד 51 של גולני שנפל בקרבות מלחמת חרבות ברזל.
אימו של צור מספרת המוטו של עמית היה " לא משאירים חבר מאחור "
במסגרת המסע התלמידים דיברו על עמית, על הדברים שהיו ייחודים לו ואף הקריאו מכתב מאמו של עמית יחד עם שיח ער על נושא ההנצחה.
במסגרת השיח על עמית גילו התלמידים כי עמית נהג לצאת למסעות בצבא עם בובת קוף מחבק. לכן, וועד ההורים חילק לתלמידים את אותה בובה והתלמידים הצטלמו איתה באתרים שונים לאורך הטיול.
לאחר הטיול סיכם אותו יקיר נדף באומרו: "זו דוגמא למסע עם משמעות. מצד אחד ראינו את נופי הארץ היקרה שלנו אך מצד שני דיברנו על המחיר שאנו משלמים על כך. אני בטוח שהתלמידים לא ישכחו את המסע ואת החוויה הייחודית".
מבצע "רביעי משפחתי" של רשת בתי הקולנוע PLANET ממשיך גם במהלך חודש דצמבר 2024 ב-PLANET זכרון יעקב ומציע הזדמנות נהדרת להורים ולילדים ליהנות מחוויית קולנוע בלתי נשכחת. במסגרת המבצע, בימי רביעי של חודש דצמבר (למעט ערבי חג), בשעה 17:30, יוכלו לקוחות PLANET זכרון יעקב לרכוש כרטיס לסרט ילדים מדובב לעברית יחד עם פופקורן אישי ושתייה אישית במחיר מפתיע של 29 ש"ח בלבד בקופות או 33.5 ש"ח דרך הזמנה מקוונת באינטרנט. הסרטים שיוצגו במהלך "רביעי משפחתי" דצמבר: 11.12- מרשעת, 18.12- מואנה. הקרנת ילדים תכלול כרטיס לסרט + פופקורן אישי ושתייה אישית. לילדים עד גיל 12, המחיר תקף גם למלווה.
2. רשת מסעדות ההמבורגרים 'מוזס שופ', מקבוצת BBB, ממשיכה לגדול ופותחת 3 סניפים חדשים, המצטרפים ל -13 סניפי הרשת. בהקמתם משקיעה הקבוצה כ- 750,000 ₪ פר סניף. סה"כ השקעה בשלושת הסניפים נאמדת בכ- 2.3 מיליון ₪. שלושת הסניפים החדשים יפתחו בסטר פארק חדרה פארק; חבקניון שער צפון בקרית אתא; ובצמרות במושה בבאר יעקב; הסניפים החדשים יופעלו ע"י זכיינים על פי אסטרטגיית המותג: תפריט מהודק ואיכותי, עם הגשה במקום לצד ניהול מערך מקצועי ויעיל של שירות משלוחים ואיסוף עצמי.
רשת SACARA בקמפיין עם אג'נדה חברתית, בכיכובן של פרזנטורית המותג אנה זק ולצידה נטע ברזילי, שזהו קמפיין הביוטי הראשון שלה. הקמפיין בתקציב הנאמד בכ-800,000 ומטרתו לשנות את מהות המחשבה ותפיסת היופי הנשי. במסגרת זו יילווה הקמפיין בטקסטים בעלי אג'נדה חברתית, המנפצים את תבנית היופי המושלם, לדוגמא: "בול כמו שאת", "איפור בווליום שלך", "כל צבע - בצבע", "תני לגוונים שבך לזרוח", "יופי ללא הגדרות" ועוד.
מוזיאון הלובר בפריז וקבוצת לוריאל משיקים שיתוף פעולה תרבותי ייחודי, במסגרתו תוצג תערוכה חדשה ומרתקת בנושא יופי, תחת השם: "מכל היופי!" (‘De toutes beautés!’). השת"פ נועד להנגיש את עולם היופי לקהל הרחב, ולחשוף את הרבגוניות והמורכבות של היופי לאורך ההיסטוריה. התערוכה החדשה מזמינה את המבקרים למסע דרך 10,000 שנות אמנות והיסטוריה, וחושפת את התפתחות תפיסות היופי לאורך התקופות, בתרבויות שונות החל מהשבוע הקרוב ולמשך שלוש השנים הקרובות, מבקרי הלובר מוזמנים לחקור את עולם היופי דרך 108 יצירות אמנות נבחרות המתארות טקסי יופי, אידיאלים של יופי, ואת השאלות שהעלו תרבויות שונות בנוגע ליופי ודימוי גוף. בנוסף לתערוכה עצמה, פותחה אפליקציה אינטרנטית ייעודית, להעשרת חווית המבקרים. האפליקציה, הנגישה באמצעות קוד QR מציגה חומרים כתובים וקוליים ומאפשרת למבקרים להעמיק את הידע שלהם על יצירות האמנות.