ארגון "מחברים בין אחים" להגברת הסולידריות והחוסן בין חילונים דתיים וחרדים בישראל, יקיים גם השנה את מיזם 'תהילים למען הנופלים'
השנה, בצל מלחמת "חרבות ברזל", ייקראו לראשונה בתולדות המיזם גם על אזרחים- חללי טבח השביעי באוקטובר ומעל 50 רשויות- ערים ומועצות מקומיות ישתתפו בו כשהצפי הוא שעוד רשויות יצטרפו במהלכו וגם תושביהם ייקראו על חלליהם.
ארגון "מחברים בין אחים" הוקם לפני 8 שנים בחדרה על ידי יושב ראש תנועת המחנה המאמין וחבר מועצת העיר בועז ביטון וחבר מועצת העיר חדרה לשעבר עורך דין אוהד מרחב.
הארגון מנוּהל בהתנדבות על ידי צפריר אלטרמן, מי שהיה עד לאחרונה מועמד ברשימת ("המחנה המאמין") למועצת העיר חדרה כנציג המגזר החילוני בעיר ומטרת הארגון לנסות ולאחות את הקרע שנוצר בין הציבור החילוני לבין הציבור הדתי וכן במטרה לייצר שיח של הידברות והבנה בין הציבורים- דבר שכשלעצמו נמצא בראש סדר העדיפויות של החברה הישראלית במיוחד בימים אלה.
המיזם השנה יכלול שיתוף פעולה עם רשת ההנצחה Remmber וארגון "לומדים ביחד" במיזם העולמי "תהילים לכל חלל" של הרב נפתלי וסרמן. במסגרת השת"פ בין הארגונים- תושבי הערים שיישלחו את שם לצורך קבלת שם חלל תושב העיר שלהם, יקבלו גם לינק דרכו יקבלו בצורה אוטומטית ע"י בוט ממוחשב את פרק התהילים בקבוצת ווצאפ ייעודית לכל עיר. בסוף המיזם יידע הארגון לומר כמה תושבים השתתפו וקראו וכמה מחזורים של ספרי תהילים סיימו באותה עיר. כמו כן יוזמנו המשתתפים לקרוא על החללים באתר Remmber ויוכלו לפתוח עמוד הנצחה ליקירהם באתר.
לדברי יו"ר 'המחנה המאמין' בועז ביטון: “כל פעילות כזו או אחרת של קירוב לבבות, תורמת לגיבוש ואחדות בין כל גווני האוכלוסייה שבעם היהודי ובמיוחד שמדובר בפרויקט שכל כולו הנצחת נשמתם של חיילי ישראל שנפלו על קידוש ה’ למען הגנת העם והארץ“.
צפריר אלטרמן: "מדינת ישראל נמצאת כבר 7 חודשים במצב מלחמה אחרי טבח נורא שלפניו היה שסע עמוק בעם ולכן קיומו של המיזם במיוחד בימים אלה הוא חשוב ומעביר מסר לאוייבים שלנו שעם ישראל מאוחד- חילונים דתיים וחרדים משתתפים כולם במיזם כמקשה אחת וזה גם סוג של ניצחון מבחינתנו. לראשונה השנה יוכלו לקחת חלק ולקרוא על החללים גם שאר תושבי ישראל שעירם לא משתתפת במיזם. בשנה הבאה- עשור למיזם- אנו צופים השתתפות של 100 ערים והוא ישתדרג יותר ברמה התפעולית שלו כאשר גם שליחת שמות החללים תתבצע אוטומטית יחד עם פרקי התהילים. אין עוד מיזם כזה בישראל שיודע לחבר בין אוכלוסיות שונות בחברה הישראלית"
תושבי חדרה המעוניינים לקחת חלק בפרויקט מוזמנים לשלוח הודעת sms או וואטסאפ (WhatsApp) היישוּמון להעברת מסרים מידיים, עם שמם לטלפון; 052-4434628 (הגב’ חגית איפרח) ויקבלו בחזרה את שם הנופל ואת הלינק דרכו ניתן לקבל פרק מתוך תהילים שיש לקרוא ביום שני 13/05 בשעה 13:00- יחד עם עוד אלפי משתתפים בכל רחבי הארץ.
מבצע "רביעי משפחתי" של רשת בתי הקולנוע PLANET ממשיך גם במהלך חודש דצמבר 2024 ב-PLANET זכרון יעקב ומציע הזדמנות נהדרת להורים ולילדים ליהנות מחוויית קולנוע בלתי נשכחת. במסגרת המבצע, בימי רביעי של חודש דצמבר (למעט ערבי חג), בשעה 17:30, יוכלו לקוחות PLANET זכרון יעקב לרכוש כרטיס לסרט ילדים מדובב לעברית יחד עם פופקורן אישי ושתייה אישית במחיר מפתיע של 29 ש"ח בלבד בקופות או 33.5 ש"ח דרך הזמנה מקוונת באינטרנט. הסרטים שיוצגו במהלך "רביעי משפחתי" דצמבר: 11.12- מרשעת, 18.12- מואנה. הקרנת ילדים תכלול כרטיס לסרט + פופקורן אישי ושתייה אישית. לילדים עד גיל 12, המחיר תקף גם למלווה.
2. רשת מסעדות ההמבורגרים 'מוזס שופ', מקבוצת BBB, ממשיכה לגדול ופותחת 3 סניפים חדשים, המצטרפים ל -13 סניפי הרשת. בהקמתם משקיעה הקבוצה כ- 750,000 ₪ פר סניף. סה"כ השקעה בשלושת הסניפים נאמדת בכ- 2.3 מיליון ₪. שלושת הסניפים החדשים יפתחו בסטר פארק חדרה פארק; חבקניון שער צפון בקרית אתא; ובצמרות במושה בבאר יעקב; הסניפים החדשים יופעלו ע"י זכיינים על פי אסטרטגיית המותג: תפריט מהודק ואיכותי, עם הגשה במקום לצד ניהול מערך מקצועי ויעיל של שירות משלוחים ואיסוף עצמי.
רשת SACARA בקמפיין עם אג'נדה חברתית, בכיכובן של פרזנטורית המותג אנה זק ולצידה נטע ברזילי, שזהו קמפיין הביוטי הראשון שלה. הקמפיין בתקציב הנאמד בכ-800,000 ומטרתו לשנות את מהות המחשבה ותפיסת היופי הנשי. במסגרת זו יילווה הקמפיין בטקסטים בעלי אג'נדה חברתית, המנפצים את תבנית היופי המושלם, לדוגמא: "בול כמו שאת", "איפור בווליום שלך", "כל צבע - בצבע", "תני לגוונים שבך לזרוח", "יופי ללא הגדרות" ועוד.
מוזיאון הלובר בפריז וקבוצת לוריאל משיקים שיתוף פעולה תרבותי ייחודי, במסגרתו תוצג תערוכה חדשה ומרתקת בנושא יופי, תחת השם: "מכל היופי!" (‘De toutes beautés!’). השת"פ נועד להנגיש את עולם היופי לקהל הרחב, ולחשוף את הרבגוניות והמורכבות של היופי לאורך ההיסטוריה. התערוכה החדשה מזמינה את המבקרים למסע דרך 10,000 שנות אמנות והיסטוריה, וחושפת את התפתחות תפיסות היופי לאורך התקופות, בתרבויות שונות החל מהשבוע הקרוב ולמשך שלוש השנים הקרובות, מבקרי הלובר מוזמנים לחקור את עולם היופי דרך 108 יצירות אמנות נבחרות המתארות טקסי יופי, אידיאלים של יופי, ואת השאלות שהעלו תרבויות שונות בנוגע ליופי ודימוי גוף. בנוסף לתערוכה עצמה, פותחה אפליקציה אינטרנטית ייעודית, להעשרת חווית המבקרים. האפליקציה, הנגישה באמצעות קוד QR מציגה חומרים כתובים וקוליים ומאפשרת למבקרים להעמיק את הידע שלהם על יצירות האמנות.