פלאשנט למען העסקים. נינה יחזקאל בעלת הקונדיטוריה "נינה קונדיטורית בוטיק", הנמצאת בדרך הבנים 74 בפרדס חנה כרכור, מזמינה אתכם לחגיגה של טעמים
נינה יחזקאל: "העסק הוא קונדיטוריה בוטיקית עם מגוון קינוחים עבודת יד, הכל מיוצר כאן במטבח פתוח שניתן להיכנס ולראות אותי, את גיא ושאר הצוות בזמן הייצור".
כמה זמן העסק קיים?
"אני קונדיטורית מעל 13 שנה, התחלתי כתחביב ביתי לייצר עוגות מעוצבות וקינוחים לאירועים קטנים. עם הזמן הרחבתי את העסק והמקום הפך לקונדיטוריה ורודה וכייפית. קהל רחב מגיע מכל הארץ להתפנק בקינוחים ותוצרים בעבודת יד. ו"נינה" הפכה למותג איכותי ברמה גבוהה בכרכור ובשאר הארץ.
בשנים האחרונות גיא, בעלי, אשר יצא לפנסיה מהצבא, הצטרף לממלכה הקסומה הזו וביחד ביד רמה אנחנו מנהלים את הקונדיטוריה המשגעת הזו. גיא אחראי על כל התחום הלוגיסטי, ספקים ודוחות, יד ימיני, ואני ממשיכה לייצר בשיא האנרגיות".
מאין נולד הרעיון?
"לפני כ-13 שנה הבת הבכורה שלנו, אופיר, ביקשה עוגת יומולדת לכיתה. אני שלא ידעתי לאפות בכלל, קניתי עוגה מקונדיטוריה, לקחתי אותה הביתה והתחלתי לפסל עליה דמויות מבצק סוכר. העוגה גרפה מחמאות רבות, וכך התחלתי לאפות בבית עד שהגעתי לעוגת השוקולד המוצלחת.
תודה לאופיר ולשוקולד! העוגות הראשונות שנמכרו היו עוגות יומולדת מעוצבות. משם המשכתי ללימודי קונדיטוריה בבית הספר אסטלה, שם התמקצעתי, פיתחתי מתכונים בעצמי והרחבתי את הידע הקולינרי".
מהי ההתמחות/השירות?
"קונדיטוריית נינה מתמחה בקינוחי בוטיק, בעוגות מעוצבות, בעוגיות, מאפי שמרים וקרואסונים. בנוסף אנו עורכים גם אירועי קייטרינג חלבי מפנקים במיוחד, וסדנאות ילדים ומבוגרים.
בקונדיטוריה אני שמה דגש על טריות ועל חומרי גלם איכותיים, מקפידה לשלב את הטעמים של פעם ויחד עם זאת לגוון ולהעשיר את הקונדיטוריה בקינוחים עכשוויים ובוטיקים".
מה אפשר למצוא אצלכם בקונדיטוריה?
"בקונדיטוריה ניתן לרכוש מאפי שמרים במגוון טעמים, קרואסונים מיוחדים, טארטים, עוגות גבינה, מוסים, בחושות, עוגיות, קרמבו וארטיקי שוקובו עבודת יד, פחזניות, קינוחים אישיים, קינוחים ללא גלוטן, טבעוניים וללא סוכר. מגוון של מאפי קייטרינג- קישים, מאפים מלוחים ועוד. וכמובן להשתתף בסדנאות אפייה ובישול לילדים ומבוגרים".
מה הקינוח הכי מבוקש בקונדיטוריה?
"וואוו יש המון... ישנם מתכונים שפיתחתי בעצמי והם מבוקשים ביותר בקרב הקהל, קוביות הסניקרס, הלימוניות, הטארט תפוחים עם הקראמבל אגוזים. שווה ביקור".
איך מתנהלים בזמן מלחמה?
"הקונדיטוריה בתחילת המלחמה הייתה סגורה למספר ימים, לאחר שיצאנו מההלם וניסינו להתאושש ולהרים את הראש מהמכה הגדולה שחטפה המדינה, הפכנו את הקונדיטוריה לייצור עוגות ומאפים לחיילים ולחיילות צה"ל. המאפים הגיעו להמון בסיסים ברחבי הארץ, לבתי מלון ששהו בהם מפונים, לשטחי כינוס ולבתי חולים לעודד פצועים. זה חימם את הלב שאנחנו יכולים לעזור, לתרום ולקחת חלק במערכה הקשה הזו".
מה החזון שלך?
"החזון להמשיך לטפח את הקונדיטוריה המתוקה הזו, להמשיך לשמח אנשים ולהמשיך לקבל ביקורות טובות מקהל הלקוחות. לגוון ולהוביל טרנדים, לחדש, ולהמשיך להיות ייחודית ואיכותית וכמובן לפתוח סניפים נוספים של "נינה".".
מה תאחל/י לעצמך לימים שאחרי המלחמה?
"מאחלת לאחדות העם, לפרנסה טובה, לבריאות, לאושר ושנחיה ימים טובים רגועים ושלווים.
מבצע "רביעי משפחתי" של רשת בתי הקולנוע PLANET ממשיך גם במהלך חודש דצמבר 2024 ב-PLANET זכרון יעקב ומציע הזדמנות נהדרת להורים ולילדים ליהנות מחוויית קולנוע בלתי נשכחת. במסגרת המבצע, בימי רביעי של חודש דצמבר (למעט ערבי חג), בשעה 17:30, יוכלו לקוחות PLANET זכרון יעקב לרכוש כרטיס לסרט ילדים מדובב לעברית יחד עם פופקורן אישי ושתייה אישית במחיר מפתיע של 29 ש"ח בלבד בקופות או 33.5 ש"ח דרך הזמנה מקוונת באינטרנט. הסרטים שיוצגו במהלך "רביעי משפחתי" דצמבר: 11.12- מרשעת, 18.12- מואנה. הקרנת ילדים תכלול כרטיס לסרט + פופקורן אישי ושתייה אישית. לילדים עד גיל 12, המחיר תקף גם למלווה.
2. רשת מסעדות ההמבורגרים 'מוזס שופ', מקבוצת BBB, ממשיכה לגדול ופותחת 3 סניפים חדשים, המצטרפים ל -13 סניפי הרשת. בהקמתם משקיעה הקבוצה כ- 750,000 ₪ פר סניף. סה"כ השקעה בשלושת הסניפים נאמדת בכ- 2.3 מיליון ₪. שלושת הסניפים החדשים יפתחו בסטר פארק חדרה פארק; חבקניון שער צפון בקרית אתא; ובצמרות במושה בבאר יעקב; הסניפים החדשים יופעלו ע"י זכיינים על פי אסטרטגיית המותג: תפריט מהודק ואיכותי, עם הגשה במקום לצד ניהול מערך מקצועי ויעיל של שירות משלוחים ואיסוף עצמי.
רשת SACARA בקמפיין עם אג'נדה חברתית, בכיכובן של פרזנטורית המותג אנה זק ולצידה נטע ברזילי, שזהו קמפיין הביוטי הראשון שלה. הקמפיין בתקציב הנאמד בכ-800,000 ומטרתו לשנות את מהות המחשבה ותפיסת היופי הנשי. במסגרת זו יילווה הקמפיין בטקסטים בעלי אג'נדה חברתית, המנפצים את תבנית היופי המושלם, לדוגמא: "בול כמו שאת", "איפור בווליום שלך", "כל צבע - בצבע", "תני לגוונים שבך לזרוח", "יופי ללא הגדרות" ועוד.
מוזיאון הלובר בפריז וקבוצת לוריאל משיקים שיתוף פעולה תרבותי ייחודי, במסגרתו תוצג תערוכה חדשה ומרתקת בנושא יופי, תחת השם: "מכל היופי!" (‘De toutes beautés!’). השת"פ נועד להנגיש את עולם היופי לקהל הרחב, ולחשוף את הרבגוניות והמורכבות של היופי לאורך ההיסטוריה. התערוכה החדשה מזמינה את המבקרים למסע דרך 10,000 שנות אמנות והיסטוריה, וחושפת את התפתחות תפיסות היופי לאורך התקופות, בתרבויות שונות החל מהשבוע הקרוב ולמשך שלוש השנים הקרובות, מבקרי הלובר מוזמנים לחקור את עולם היופי דרך 108 יצירות אמנות נבחרות המתארות טקסי יופי, אידיאלים של יופי, ואת השאלות שהעלו תרבויות שונות בנוגע ליופי ודימוי גוף. בנוסף לתערוכה עצמה, פותחה אפליקציה אינטרנטית ייעודית, להעשרת חווית המבקרים. האפליקציה, הנגישה באמצעות קוד QR מציגה חומרים כתובים וקוליים ומאפשרת למבקרים להעמיק את הידע שלהם על יצירות האמנות.