במהלך השנה האחרונה, הפגינו תלמידי המגמה ידיעות רבות הן ברמה הלימודית והן ברמה המעשית, כאשר כל אחד מן המגמות יצרו בשטח בית הספר יצירות בהתאם למגמה אותה הם לומדים
לקראת עונת הרישום, מסכמים בתיכון "מדעים ויהדות" בסיפוק את הצלחתם של המגמות הרבות הפועלות בתחומי התיכון, כאשר תלמידי בית הספר נהנים ממגמות לימוד משמעותיות וברמה גבוהה, ומגיעים להישגים חסרי תקדים. בין היתר, ניתן למנות את מגמת מוטב, מגמת כימיה, מגמת אומנות, מגמת מדעי החברה, מגמת תקשורת ועוד, כאשר בכל אחת מן המגמות, התלמידים בכיתות י-י"א נהנים מלמידה חווייתית ומשמעותית, המעניקה להם כלים מעשיים לחיים.
במדעים ויהדות מציינים, כי היצע המגמות הותאם עפ"י הכוונת בוחני "מכון קרני" שאסף את נתוני תלמידי התיכון במבחן האישיות. לאחר שנת הלימודים, יוכלו התלמידים להיבחן ברמה של 5 יחידות לימוד, כמו כן יוכלו התלמידים לבחור הגבר נוסף ל5 יח"ל במתמטיקה, אנגלית ותנ"ך, ובכך להעשיר את עולמם במדעים וביהדות.
בהנהלת בית הספר מציינים במיוחד את מגמת כימיה צילום: יח"צ
במהלך השנה האחרונה, הפגינו תלמידי המגמה ידיעות רבות הן ברמה הלימודית והן ברמה המעשית, כאשר כל אחד מן המגמות יצרו בשטח בית הספר יצירות בהתאם למגמה אותה הם לומדים. במגמת כימיה נעשו ניסויים ברמה גבוהה, כל למשל הכינו מתרכובות של חומרים וצבעים שונים חנוכייה צבעונית שהוצבה במרכז בית הספר.
מגמת אומנות הכינו פסיפס ענק של פקקים ובו יצרו את סמל החטיבה. במגמת תקשורת ערכו את הסרט של מסיבת חנוכה שהתקיימה בבית הספר היסודי ובימים אלו ממש הן לומדות כיצד מדריכים, מצלמים ועורכים את הסרט לפי כללי התקשורת. יצוין כי המגמות נלמדות ברמה גבוהה וישנה בגרות בשנה הבאה.
בהנהלת בית הספר מציינים במיוחד את מגמת כימיה, בה מושקעים משאבים רבים, והתוצאות נראות בשטח. כך למשל, בנויה מערכת הלימוד במגמה זו, כאשר בשנה הראשונה נלמדים המושגים הבסיסיים של מקצוע הכימיה תוך הכרת מאפייני מדע הכימיה, בשנה השניה העמקת המושגים בנושאים נוספים כגון: חימצון חיזור, חומצות ובסיסים, כימיה של מזון, היבטים אנרגתיים של תגובות כימיות וקצב של תגובות כימיות.
ובשנה השלישית לומדים על סוכרים, המשך ההעמקה בהיבטים אנרגתיים של תגובות כימיות שיווי משקל ותרמודינאמיקה ולימוד נושא בחירה אחד מתוך האפשרויות הבאות: ביוכימיה וחלבונים או כימיה של מוליכים למחצה וחומרי צבע. בנוסף, לכל אורך הלמודים בתיכון התלמידים מבצעים ניסויים שהם מתכננים בעצמם תוך הנחייה של המורה.