ראשי רשויות יהודים ובדואים חתמו על אמנה משותפת לקידום חיים משותפים
בכנס הנהגה של אשכול נגב מזרחי, נפגשו בצל המלחמה ראשי רשויות האשכול במטרה לקדם חיבורים, שיתופי פעולה, ושיח בין הרשויות. במהלך הכנס הוקדש חלק לאתגר ״מרחב חיים משותפים״ בו עוסק צוות החדשנות של תוכנית הזירה באשכול והתקיים דיון מעמיק של הנוכחים בהובלת טלי טבלן מנהלת צוות החדשנות באשכול וקארין לוינשטיין מנהלת אגף חברה ורווחה, אשר בסיומו חתמו ראשי הרשויות, יהודים ובדואים כאחד, על אמנה לחיים משותפים.
תכנית 'הזירה' היא תכנית ארצית של CIVIX, גוף ארצי העוסק במחקר, פיתוח פתרונות לאתגרים חברתיים מורכבים, במסגרתה פועלים להקמה וליווי של צוותי חדשנות ברשויות המקומיות ובאשכולות האזוריים במטרה ליצור, להאיץ ולהטמיע דרכי התמודדות חדשניות עם אתגרים מורכבים ברשויות מקומיות בישראל, למען רווחת תושביהן. התכנית פועלת בשיתוף קרן בלומברג, מרכז פרס לשלום ולחדשנות, יד הנדיב ומשרד הפנים.
הצוות באזור אשכול נגב מזרחי סיים את שלב המחקר המקדים ומתחיל את שלב מחקר השטח בו יפגוש תושבים ותושבות ובעזרתם יעמיק ברעיונות לקידום החיים המשותפים במרחב.
טלי טבלן מנהלת צוות החדשנות: ״עוד בשלבים המוקדמים של העבודה והמחקר, זיהינו כי הכרות בינאישית תוביל לקירוב ותוריד חסמים. המפגש בין האוכלוסיות, הדיאלוג והשיח המשותף הם הצעד הראשון ליצירת אינטראקציה ושיתופי פעולה. בכדי לחיות ביחד, עלינו לפעול ביחד״
אפרת דובדבני מנכ"לית מרכז פרס לשלום ולחדשנות: "המרכז הציב לעצמו כמטרה את שיקום החברה הישראלית לפי חזונו של שמעון פרס ובעזרת כלים של שלום וחדשנות. הכנס באשכול נגב מזרחי הוא המשך חזונו של הנשיא שמעון פרס. כפי שפרס נהג לומר "את העתיד לא צריך רק לדמיין. צריך ליצור אותו".
מה הכוונה בכלי רכב ממונעים לילדים?
כלי רכב ממונעים יכולים לעלות את הביטחון העצמי של הילדים שלנו ולאפשר להם להרגיש בטוחים יותר בעצמם וביכולות האישיות שלהם...
פלאשנט צרכנות | 31.1.2022| ממומן
גן אירועים בחדרה
מחפשים גן אירועים בחדרה? הגעתם בדיוק למקום הנכון! במדריך הקצר הבא נציג בפניכם את מה שצריך לדעת לפני שבוחרים גן אירועים בחדרה...
פלאשנט צרכנות | 9.5.2021
יתרונות הבישול על כיריים אינדוקציה
יש הרבה יתרונות לבישול על כיריים אינדוקציה, ואם אתם מתכננים לרכוש כיריים חדשות אבל תוהים אם כדאי לכם לעבור למכשיר זה או לא, הגעתם למקום הנכון...
פלאשנט צרכנות | 31.3.2021| ממומן
כך תוכלו להימנע מהצורך בביצוע הסרת כתמים ממזרון
זכרו שאתם לא רוצים לקום בבוקר שיש לכם אוכל על המיטה, ואתם לא רוצים להגיע למצב שבו תצטרכו לבצע הסרת כתמים ממזרון...
פלאשנט צרכנות | 10.3.2021| ממומן
תפוחי – מדוע אנשים בוחרים לקנות פירות וירקות במשקים פרטיים
לפני שנסביר מדוע יותר ויותר צרכנים בוחרים לרכוש מוצרים כמו פירות וירקות, דרך משקים פרטיים, חשוב להדגיש, שיש לאינטרנט תפקיד חשוב בכך...
מבצע "רביעי משפחתי" של רשת בתי הקולנוע PLANET ממשיך גם במהלך חודש דצמבר 2024 ב-PLANET זכרון יעקב ומציע הזדמנות נהדרת להורים ולילדים ליהנות מחוויית קולנוע בלתי נשכחת. במסגרת המבצע, בימי רביעי של חודש דצמבר (למעט ערבי חג), בשעה 17:30, יוכלו לקוחות PLANET זכרון יעקב לרכוש כרטיס לסרט ילדים מדובב לעברית יחד עם פופקורן אישי ושתייה אישית במחיר מפתיע של 29 ש"ח בלבד בקופות או 33.5 ש"ח דרך הזמנה מקוונת באינטרנט. הסרטים שיוצגו במהלך "רביעי משפחתי" דצמבר: 11.12- מרשעת, 18.12- מואנה. הקרנת ילדים תכלול כרטיס לסרט + פופקורן אישי ושתייה אישית. לילדים עד גיל 12, המחיר תקף גם למלווה.
2. רשת מסעדות ההמבורגרים 'מוזס שופ', מקבוצת BBB, ממשיכה לגדול ופותחת 3 סניפים חדשים, המצטרפים ל -13 סניפי הרשת. בהקמתם משקיעה הקבוצה כ- 750,000 ₪ פר סניף. סה"כ השקעה בשלושת הסניפים נאמדת בכ- 2.3 מיליון ₪. שלושת הסניפים החדשים יפתחו בסטר פארק חדרה פארק; חבקניון שער צפון בקרית אתא; ובצמרות במושה בבאר יעקב; הסניפים החדשים יופעלו ע"י זכיינים על פי אסטרטגיית המותג: תפריט מהודק ואיכותי, עם הגשה במקום לצד ניהול מערך מקצועי ויעיל של שירות משלוחים ואיסוף עצמי.
רשת SACARA בקמפיין עם אג'נדה חברתית, בכיכובן של פרזנטורית המותג אנה זק ולצידה נטע ברזילי, שזהו קמפיין הביוטי הראשון שלה. הקמפיין בתקציב הנאמד בכ-800,000 ומטרתו לשנות את מהות המחשבה ותפיסת היופי הנשי. במסגרת זו יילווה הקמפיין בטקסטים בעלי אג'נדה חברתית, המנפצים את תבנית היופי המושלם, לדוגמא: "בול כמו שאת", "איפור בווליום שלך", "כל צבע - בצבע", "תני לגוונים שבך לזרוח", "יופי ללא הגדרות" ועוד.
מוזיאון הלובר בפריז וקבוצת לוריאל משיקים שיתוף פעולה תרבותי ייחודי, במסגרתו תוצג תערוכה חדשה ומרתקת בנושא יופי, תחת השם: "מכל היופי!" (‘De toutes beautés!’). השת"פ נועד להנגיש את עולם היופי לקהל הרחב, ולחשוף את הרבגוניות והמורכבות של היופי לאורך ההיסטוריה. התערוכה החדשה מזמינה את המבקרים למסע דרך 10,000 שנות אמנות והיסטוריה, וחושפת את התפתחות תפיסות היופי לאורך התקופות, בתרבויות שונות החל מהשבוע הקרוב ולמשך שלוש השנים הקרובות, מבקרי הלובר מוזמנים לחקור את עולם היופי דרך 108 יצירות אמנות נבחרות המתארות טקסי יופי, אידיאלים של יופי, ואת השאלות שהעלו תרבויות שונות בנוגע ליופי ודימוי גוף. בנוסף לתערוכה עצמה, פותחה אפליקציה אינטרנטית ייעודית, להעשרת חווית המבקרים. האפליקציה, הנגישה באמצעות קוד QR מציגה חומרים כתובים וקוליים ומאפשרת למבקרים להעמיק את הידע שלהם על יצירות האמנות.