פלאשנט עסקים יום שלישי,
5 בנובמבר 2024, 16:34 ממומן
לכרטיסי תשלום טענים יש יתרונות רבים, ובראשם הפשטות שהם מציעים למשתמשים. לצד זאת, הם מאפשרים גישה לכסף באופן דיגיטלי ומאובטח, ומספקים שליטה על ההוצאות בלי חשש לחריגה מהמסגרת.
הכרטיס הנטען פועל על בסיס סכום קבוע שהמשתמש מטעין מראש, כלומר אין אפשרות להיכנס לחוב או להוציא מעבר למסגרת שנקבעה. היתרון הזה מתאים במיוחד למי שמחפש שליטה מדויקת בהוצאות – כמו צעירים, סטודנטים או משפחות שמעוניינות להגדיר תקציב נפרד להוצאות מסוימות, כגון קניות אונליין או בילויים.
מניעת כניסה לחובות
כרטיס נטען אינו בהכרח מקושר לחשבון בנק ואינו מציע אשראי במובן של הלוואה, ולכן הוא מונע את הסיכון לכניסה לחובות. המשתמש יכול להוציא רק את הסכום שטען בכרטיס מראש, וללא חשש ממינוס או חובות מצטברים. עבור מי שמעדיף להימנע מסיכונים ומעוניין בפשטות תקציבית, זה כלי נהדר.
שימוש קל ובטוח בקניות אונליין
רכישות באינטרנט דורשות אמצעי תשלום מקוון, ורבים חוששים לחשוף את פרטי כרטיס האשראי האישי שלהם. כרטיס נטען מאפשר ביצוע רכישות בצורה מאובטחת יותר, ללא חשש לדליפה של פרטים בנקאיים רגישים. גם במקרה של גניבה או אובדן, החשש מצומצם יותר כיוון שהכרטיס מוגבל לסכום שהוטען מראש.
מתאים לחינוך פיננסי לילדים ונוער
הורים רבים רוצים ללמד את ילדיהם על ניהול כספים, אך לא תמיד מרגישים בנוח לתת להם כרטיס אשראי רגיל. הכרטיס הנטען מהווה כלי לימודי נהדר עבור ילדים ובני נוער, כיוון שהוא מאפשר להם ללמוד לנהל את כספם ולחוות את החשיבות של תכנון כלכלי, מבלי חשש שייכנסו לחובות.
חוויית שימוש פשוטה וידידותית
שימוש בכרטיס נטען לרוב נעשה דרך ממשק אינטרנטי או אפליקציה שמאפשרים להטעין כסף ולצפות בהוצאות בקלות ובפשטות. בזכות הטכנולוגיה הזו, ניתן לעקוב אחר ההוצאות באופן מידי, ולוודא שהתקציב מנוהל היטב. ממשק זה ידידותי למשתמשים בכל הגילאים, גם למי שפחות בקיא בעולם הפיננסי.
למי הכרטיס מתאים?
הכרטיס הנטען מתאים למגוון רחב של אנשים, החל מצעירים וסטודנטים שרוצים לשלוט בתקציבם ועד משפחות שמבקשות להפריד תקציבים לצרכים שונים. גם עבור בעלי עסקים קטנים שמעוניינים להעניק כרטיס נטען לעובדים עבור הוצאות מוגדרות (כמו נסיעות או ארוחות), הכרטיס מהווה פתרון פרקטי.
בנוסף, הכרטיס מתאים למי שנוסעים לחו"ל ורוצים להימנע מהוצאות בלתי צפויות. הטענת הכרטיס מראש בכסף מקומי של מדינת היעד יכולה להפוך את השימוש לנוח וידידותי יותר, ואפילו להציע חיסכון בעמלות ההמרה הגבוהות הכרוכות בשימוש בכרטיסים רגילים.
בשורה התחתונה
כרטיס אשראי נטען הוא פתרון מצוין למי שמחפש שליטה קפדנית בהוצאות, חוויית תשלום בטוחה ונוחה, ומניעת כניסה לחובות. הוא מתאים למגוון רחב של משתמשים, מבני נוער ועד בעלי עסקים, ומציע גמישות רבה בניהול התקציב.
מה הכוונה בכלי רכב ממונעים לילדים?
כלי רכב ממונעים יכולים לעלות את הביטחון העצמי של הילדים שלנו ולאפשר להם להרגיש בטוחים יותר בעצמם וביכולות האישיות שלהם...
פלאשנט צרכנות | 31.1.2022| ממומן
גן אירועים בחדרה
מחפשים גן אירועים בחדרה? הגעתם בדיוק למקום הנכון! במדריך הקצר הבא נציג בפניכם את מה שצריך לדעת לפני שבוחרים גן אירועים בחדרה...
פלאשנט צרכנות | 9.5.2021
יתרונות הבישול על כיריים אינדוקציה
יש הרבה יתרונות לבישול על כיריים אינדוקציה, ואם אתם מתכננים לרכוש כיריים חדשות אבל תוהים אם כדאי לכם לעבור למכשיר זה או לא, הגעתם למקום הנכון...
פלאשנט צרכנות | 31.3.2021| ממומן
כך תוכלו להימנע מהצורך בביצוע הסרת כתמים ממזרון
זכרו שאתם לא רוצים לקום בבוקר שיש לכם אוכל על המיטה, ואתם לא רוצים להגיע למצב שבו תצטרכו לבצע הסרת כתמים ממזרון...
פלאשנט צרכנות | 10.3.2021| ממומן
תפוחי – מדוע אנשים בוחרים לקנות פירות וירקות במשקים פרטיים
לפני שנסביר מדוע יותר ויותר צרכנים בוחרים לרכוש מוצרים כמו פירות וירקות, דרך משקים פרטיים, חשוב להדגיש, שיש לאינטרנט תפקיד חשוב בכך...
מבצע "רביעי משפחתי" של רשת בתי הקולנוע PLANET ממשיך גם במהלך חודש דצמבר 2024 ב-PLANET זכרון יעקב ומציע הזדמנות נהדרת להורים ולילדים ליהנות מחוויית קולנוע בלתי נשכחת. במסגרת המבצע, בימי רביעי של חודש דצמבר (למעט ערבי חג), בשעה 17:30, יוכלו לקוחות PLANET זכרון יעקב לרכוש כרטיס לסרט ילדים מדובב לעברית יחד עם פופקורן אישי ושתייה אישית במחיר מפתיע של 29 ש"ח בלבד בקופות או 33.5 ש"ח דרך הזמנה מקוונת באינטרנט. הסרטים שיוצגו במהלך "רביעי משפחתי" דצמבר: 11.12- מרשעת, 18.12- מואנה. הקרנת ילדים תכלול כרטיס לסרט + פופקורן אישי ושתייה אישית. לילדים עד גיל 12, המחיר תקף גם למלווה.
2. רשת מסעדות ההמבורגרים 'מוזס שופ', מקבוצת BBB, ממשיכה לגדול ופותחת 3 סניפים חדשים, המצטרפים ל -13 סניפי הרשת. בהקמתם משקיעה הקבוצה כ- 750,000 ₪ פר סניף. סה"כ השקעה בשלושת הסניפים נאמדת בכ- 2.3 מיליון ₪. שלושת הסניפים החדשים יפתחו בסטר פארק חדרה פארק; חבקניון שער צפון בקרית אתא; ובצמרות במושה בבאר יעקב; הסניפים החדשים יופעלו ע"י זכיינים על פי אסטרטגיית המותג: תפריט מהודק ואיכותי, עם הגשה במקום לצד ניהול מערך מקצועי ויעיל של שירות משלוחים ואיסוף עצמי.
רשת SACARA בקמפיין עם אג'נדה חברתית, בכיכובן של פרזנטורית המותג אנה זק ולצידה נטע ברזילי, שזהו קמפיין הביוטי הראשון שלה. הקמפיין בתקציב הנאמד בכ-800,000 ומטרתו לשנות את מהות המחשבה ותפיסת היופי הנשי. במסגרת זו יילווה הקמפיין בטקסטים בעלי אג'נדה חברתית, המנפצים את תבנית היופי המושלם, לדוגמא: "בול כמו שאת", "איפור בווליום שלך", "כל צבע - בצבע", "תני לגוונים שבך לזרוח", "יופי ללא הגדרות" ועוד.
מוזיאון הלובר בפריז וקבוצת לוריאל משיקים שיתוף פעולה תרבותי ייחודי, במסגרתו תוצג תערוכה חדשה ומרתקת בנושא יופי, תחת השם: "מכל היופי!" (‘De toutes beautés!’). השת"פ נועד להנגיש את עולם היופי לקהל הרחב, ולחשוף את הרבגוניות והמורכבות של היופי לאורך ההיסטוריה. התערוכה החדשה מזמינה את המבקרים למסע דרך 10,000 שנות אמנות והיסטוריה, וחושפת את התפתחות תפיסות היופי לאורך התקופות, בתרבויות שונות החל מהשבוע הקרוב ולמשך שלוש השנים הקרובות, מבקרי הלובר מוזמנים לחקור את עולם היופי דרך 108 יצירות אמנות נבחרות המתארות טקסי יופי, אידיאלים של יופי, ואת השאלות שהעלו תרבויות שונות בנוגע ליופי ודימוי גוף. בנוסף לתערוכה עצמה, פותחה אפליקציה אינטרנטית ייעודית, להעשרת חווית המבקרים. האפליקציה, הנגישה באמצעות קוד QR מציגה חומרים כתובים וקוליים ומאפשרת למבקרים להעמיק את הידע שלהם על יצירות האמנות.