טלי מולנר סגנית וממלאת מקום ראש עיריית נתניה בטור אישי ליום הכיפורים
השנה כשאנו נמצאים בפתחו של יום הכיפורים הלב כואב מתמיד, הלב מדמם מתמיד. המלחמה שפרצה לפני כשנה השאירה בנו צלקות עמוקות ופצעים שעדיין מדממים ברמה האישית והלאומית, ובימים אלו כשיום כיפור בפתח והכאב והאובדן עדיין טריים, אנו נדרשים לחשבון נפש.
המשימה השנה תהיה קשה מתמיד וכואבת מתמיד. חשבון הנפש יהיה אישי ולאומי. המדינה חטאה בהתעלמות מסימני האזהרה, הצבא חטא בחטא היוהרה, בקונספציה שגויה ששילמו עליה בחייהם אלפי יהודים. הצבא שידע והדחיק, התעלם מכל כך הרבה נורות אדומות, נדמה שידעו שהסכנה אורבת אך בחרו להדחיק והמחיר היה קשה מנשוא, מחיר כבד של רצח, טבח, אונס וחטיפות.
כולנו נפצענו בלב, הלב של כולנו מדמם כבר שנה מאז אותו יום של השבעה באוקטובר, יום שמאז עד היום עדיין לא נגמר.
ולצד זאת ודווקא ביום כיפור, זאת ההזדמנות גם לראות את האור בחשיכה. הזדמנות להביט בשכול ובכאב, ולהצמיח את התקווה מחדש. ראינו איך עם שלם התאחד מול הסכנה, ראינו איך הערבות ההדדית שוטפת את מדינתנו, ראינו את החמלה, את האחדות, את הביחד.
והצבא.... הצבא שלנו שב להזכיר לנו כי הוא הצבא הטוב ביותר בעולם, עם הישגים צבאיים אשר שינו את פני העתיד שלנו לעד.
כעת נזכור לקראת יום הכיפור לסלוח גם למדינה שלנו, לסלוח לצבא שלנו ולסלוח גם לעצמנו על רגעים של חולשה, על הפחד שאחז בנו, על הספקות שכרסמו בנו כי מתוך החשש והפחד צמחנו להיות יותר חזקים, יותר עוצמתיים ולמדנו להתאחד ולהתגבר על הכל, והזכרנו גם לעצמנו שעם הנצח לא מפחד.
ביום הכיפורים נעצור ונבקש גם סליחה ובעיקר הודיה מפצועי צה"ל, מהמשפחות השכולות, ממשפחות החטופים ומהחטופים עצמם. סליחה שעדיין אתם שם, סליחה שעדיין לא חזרתם הביתה, סליחה שחלפה לה שנה ולא הצלחנו להשיב אתכם לאדמת ישראל ולמשפחותיכם.
ביום כיפור כשישמע קול השופר, נזכור לצאת מבית הכנסת עם תחושת התחדשות ותקווה, נזכור כי למרות השנה הקשה שעברנו יש לנו את הכוח ליצור עתיד טוב יותר לילדינו, ומתוך והשכול, הכאב והאבל, העם שלנו יתחדש ויצמח, מתוך הכאב נגדל ונתעצם, נתאחד ונשאר מלוכדים, נמשיך להיות חברה צודקת יותר ומוסרית יותר.
נזכור לבקש סליחה גם מהשכן שלנו, מהחבר שלנו, מכל מי שפגענו בו במתכוון או שלא. נבקש את סליחתו, נזכור לבקש סליחה בין אדם לחברו וסליחה בין אדם למקום. השנה זה חשוב ומקבל משמעות חשובה אף יותר.
יום כיפור זהו לא רק זמן לחשבון נפש על העבר, אלא גם הזדמנות לעצב את העתיד. ובעתיד הזה נדאג שהמדינה שלנו תהיה מקום שטוב לחיות בו, מקום המאחד אותנו, מקום המאחד את כל חלקי החברה ואת כל המגזרים כי אין לנו ארץ אחרת. ועם הנצח לא מפחד.
בברכת התחדשות הגוף והנפש, עם תפילה ותקווה לעתיד טוב יותר למדינה האהובה שלנו.
מה הכוונה בכלי רכב ממונעים לילדים?
כלי רכב ממונעים יכולים לעלות את הביטחון העצמי של הילדים שלנו ולאפשר להם להרגיש בטוחים יותר בעצמם וביכולות האישיות שלהם...
פלאשנט צרכנות | 31.1.2022| ממומן
גן אירועים בחדרה
מחפשים גן אירועים בחדרה? הגעתם בדיוק למקום הנכון! במדריך הקצר הבא נציג בפניכם את מה שצריך לדעת לפני שבוחרים גן אירועים בחדרה...
פלאשנט צרכנות | 9.5.2021
יתרונות הבישול על כיריים אינדוקציה
יש הרבה יתרונות לבישול על כיריים אינדוקציה, ואם אתם מתכננים לרכוש כיריים חדשות אבל תוהים אם כדאי לכם לעבור למכשיר זה או לא, הגעתם למקום הנכון...
פלאשנט צרכנות | 31.3.2021| ממומן
כך תוכלו להימנע מהצורך בביצוע הסרת כתמים ממזרון
זכרו שאתם לא רוצים לקום בבוקר שיש לכם אוכל על המיטה, ואתם לא רוצים להגיע למצב שבו תצטרכו לבצע הסרת כתמים ממזרון...
פלאשנט צרכנות | 10.3.2021| ממומן
תפוחי – מדוע אנשים בוחרים לקנות פירות וירקות במשקים פרטיים
לפני שנסביר מדוע יותר ויותר צרכנים בוחרים לרכוש מוצרים כמו פירות וירקות, דרך משקים פרטיים, חשוב להדגיש, שיש לאינטרנט תפקיד חשוב בכך...
מבצע "רביעי משפחתי" של רשת בתי הקולנוע PLANET ממשיך גם במהלך חודש דצמבר 2024 ב-PLANET זכרון יעקב ומציע הזדמנות נהדרת להורים ולילדים ליהנות מחוויית קולנוע בלתי נשכחת. במסגרת המבצע, בימי רביעי של חודש דצמבר (למעט ערבי חג), בשעה 17:30, יוכלו לקוחות PLANET זכרון יעקב לרכוש כרטיס לסרט ילדים מדובב לעברית יחד עם פופקורן אישי ושתייה אישית במחיר מפתיע של 29 ש"ח בלבד בקופות או 33.5 ש"ח דרך הזמנה מקוונת באינטרנט. הסרטים שיוצגו במהלך "רביעי משפחתי" דצמבר: 11.12- מרשעת, 18.12- מואנה. הקרנת ילדים תכלול כרטיס לסרט + פופקורן אישי ושתייה אישית. לילדים עד גיל 12, המחיר תקף גם למלווה.
2. רשת מסעדות ההמבורגרים 'מוזס שופ', מקבוצת BBB, ממשיכה לגדול ופותחת 3 סניפים חדשים, המצטרפים ל -13 סניפי הרשת. בהקמתם משקיעה הקבוצה כ- 750,000 ₪ פר סניף. סה"כ השקעה בשלושת הסניפים נאמדת בכ- 2.3 מיליון ₪. שלושת הסניפים החדשים יפתחו בסטר פארק חדרה פארק; חבקניון שער צפון בקרית אתא; ובצמרות במושה בבאר יעקב; הסניפים החדשים יופעלו ע"י זכיינים על פי אסטרטגיית המותג: תפריט מהודק ואיכותי, עם הגשה במקום לצד ניהול מערך מקצועי ויעיל של שירות משלוחים ואיסוף עצמי.
רשת SACARA בקמפיין עם אג'נדה חברתית, בכיכובן של פרזנטורית המותג אנה זק ולצידה נטע ברזילי, שזהו קמפיין הביוטי הראשון שלה. הקמפיין בתקציב הנאמד בכ-800,000 ומטרתו לשנות את מהות המחשבה ותפיסת היופי הנשי. במסגרת זו יילווה הקמפיין בטקסטים בעלי אג'נדה חברתית, המנפצים את תבנית היופי המושלם, לדוגמא: "בול כמו שאת", "איפור בווליום שלך", "כל צבע - בצבע", "תני לגוונים שבך לזרוח", "יופי ללא הגדרות" ועוד.
מוזיאון הלובר בפריז וקבוצת לוריאל משיקים שיתוף פעולה תרבותי ייחודי, במסגרתו תוצג תערוכה חדשה ומרתקת בנושא יופי, תחת השם: "מכל היופי!" (‘De toutes beautés!’). השת"פ נועד להנגיש את עולם היופי לקהל הרחב, ולחשוף את הרבגוניות והמורכבות של היופי לאורך ההיסטוריה. התערוכה החדשה מזמינה את המבקרים למסע דרך 10,000 שנות אמנות והיסטוריה, וחושפת את התפתחות תפיסות היופי לאורך התקופות, בתרבויות שונות החל מהשבוע הקרוב ולמשך שלוש השנים הקרובות, מבקרי הלובר מוזמנים לחקור את עולם היופי דרך 108 יצירות אמנות נבחרות המתארות טקסי יופי, אידיאלים של יופי, ואת השאלות שהעלו תרבויות שונות בנוגע ליופי ודימוי גוף. בנוסף לתערוכה עצמה, פותחה אפליקציה אינטרנטית ייעודית, להעשרת חווית המבקרים. האפליקציה, הנגישה באמצעות קוד QR מציגה חומרים כתובים וקוליים ומאפשרת למבקרים להעמיק את הידע שלהם על יצירות האמנות.