שימוש בקירות מסך מזכוכית בבנייני משרדים – כל מה שצריך לדעת
פלאשנט עסקים יום חמישי,
20 ביוני 2024, 05:21 ממומן
קירות מסך זכוכית הפכו בשנים האחרונות לסמל לתחכום, חדשנות וקיימות. חזיתות אלגנטיות ושקופות משפרות את האסתטיקה של הבניינים ולצד זאת מביאות יתרונות פונקציונליים שונים. לצד היתרונות הרבות של קירות אלו חשוב להכיר את היתרונות והחסרונות שלהם ולהבין כיצד נכון להטמיע אותם בעיצוב האדריכלי.
קירות מסך מזכוכית הם למעשה חזיתות חיצוניות קלות משקל שאינן מבניות ושמעניקות מראה מודרני מלוטש. הם יעילים מאד בכל הנוגע לשיפור צריכת האנרגיה בתוך המבנה ומכאן אפשר להבין כי הם מביאים יתרונות סביבתיים משמעותיים. ישנם יתרונות רבים לשילוב קירות אלו אך יש לציין כי הם לא יתאימו לכל מבנה וכי חשוב להטמיע אותם במקומות ובדרכים הנכונות.
מהם קירות מסך מזכוכית?
אחת השאלות שיכולות לעלות ובצדק היא למה אנחנו מתכוונים כשאנחנו מדברים על קירות שהם מסך זכוכית. התשובה לכך היא שמדובר במערכת חיפוי חיצונית העשויה בעיקר מזכוכית ושנתמכת במסגרת אלומיניום. בניגוד לקירות מסורתיים, אלו אינם נושאים, כלומר הם לא תומכים במשקל של המבנה.
במקום הם מוצמדים למבנה הקיים ומתוך כך נוצרת חזית רחבה המספקת נוף ללא הפרעה ואור טבעי. אלו חלק מהיתרונות שלהם:
משיכה אסתטית – הקירות הללו יוצרים מראה מודרני מלוטש המשפר את העיצוב הכללי של הבניין.
אור טבעי – הקירות ממקסמים את כמות האור הטבעי שנכנס למבנה ומכאן שהם מפחיתים את הצורך בתאורה מלאכותית ולכן יוצרים סביבת עבודה נעימה.
יעילות אנרגטית – טכנולוגיות מודרניות הכוללות זיגוג כפול וציפויים בעלי פליטה נמוכה, משפרות את הבידוד ומפחיתות את עלויות האנרגיה הנצרכת.
יתרונות סביבתיים – קירות אלו יכולים להיות חלק בלתי נפרד משיטות הבנייה ברות-קיימא כשהם יכולים לזכות את הבניין בנקודות לקבלת תקן LEED.
עמידות – השימוש בחומרים האיכותיים ובהם זכוכית ומסגרת איכותית מאפשר להשיג עמידות ארוכת טווח בתחזוקה מינימלית.
יישומים בבנייני משרדים
לרוב נראה את קירות המסך בבנייני משרדים וזאת בשל מספר סיבות. הם מספקים מראה חיצוני מקצועי ואסתטי אשר מאפיין את סביבות העבודה ובכך הם תורמים לתדמית הארגונית במקום. האור הטבעי שנכנס פנימה יכול לשפר את רווחת העובדים ומכאן גם את הפרודוקטיביות כשהשקיפות המתקבלת מקדמת תחושה של פתיחות וחיבור עם הסביבה. לצד זאת בתכנון המבנה יש להתחשב במספר גורמים:
עיצוב והנדסה – העיצוב יכול להיות הגורם המוביל להחלטה ליישם קירות מסוג זה אך כמובן שהגורם ההנדסי צריך להיות זה שמוביל את קבלת ההחלטות. המשימה של הגורם המתכנן היא להבטיח שלמות מבנים וביצוע יוצא דופן.
אקלים ומיקום – האקלים המקומי כמו גם כיווני הבניין חייבים להיות גורמים שבאים לידי ביטוי בתכנון וזאת כדי להצליח לייעל את הביצועים התרמיים וליעל את צריכת האנרגיה. בתכנון נכון אפשר ליהנות מכל העולמות.
תחזוקה – יש לזכור כי במקרה של קירות מסך חשוב להקפיד על תחזוקה תקופתית של ניקוי. הניקיון שומר על האיכות ועל האסתטיקה והפונקציונליות של מרכיב זה.
מה הכוונה בכלי רכב ממונעים לילדים?
כלי רכב ממונעים יכולים לעלות את הביטחון העצמי של הילדים שלנו ולאפשר להם להרגיש בטוחים יותר בעצמם וביכולות האישיות שלהם...
פלאשנט צרכנות | 31.1.2022| ממומן
גן אירועים בחדרה
מחפשים גן אירועים בחדרה? הגעתם בדיוק למקום הנכון! במדריך הקצר הבא נציג בפניכם את מה שצריך לדעת לפני שבוחרים גן אירועים בחדרה...
פלאשנט צרכנות | 9.5.2021
יתרונות הבישול על כיריים אינדוקציה
יש הרבה יתרונות לבישול על כיריים אינדוקציה, ואם אתם מתכננים לרכוש כיריים חדשות אבל תוהים אם כדאי לכם לעבור למכשיר זה או לא, הגעתם למקום הנכון...
פלאשנט צרכנות | 31.3.2021| ממומן
כך תוכלו להימנע מהצורך בביצוע הסרת כתמים ממזרון
זכרו שאתם לא רוצים לקום בבוקר שיש לכם אוכל על המיטה, ואתם לא רוצים להגיע למצב שבו תצטרכו לבצע הסרת כתמים ממזרון...
פלאשנט צרכנות | 10.3.2021| ממומן
תפוחי – מדוע אנשים בוחרים לקנות פירות וירקות במשקים פרטיים
לפני שנסביר מדוע יותר ויותר צרכנים בוחרים לרכוש מוצרים כמו פירות וירקות, דרך משקים פרטיים, חשוב להדגיש, שיש לאינטרנט תפקיד חשוב בכך...
מבצע "רביעי משפחתי" של רשת בתי הקולנוע PLANET ממשיך גם במהלך חודש דצמבר 2024 ב-PLANET זכרון יעקב ומציע הזדמנות נהדרת להורים ולילדים ליהנות מחוויית קולנוע בלתי נשכחת. במסגרת המבצע, בימי רביעי של חודש דצמבר (למעט ערבי חג), בשעה 17:30, יוכלו לקוחות PLANET זכרון יעקב לרכוש כרטיס לסרט ילדים מדובב לעברית יחד עם פופקורן אישי ושתייה אישית במחיר מפתיע של 29 ש"ח בלבד בקופות או 33.5 ש"ח דרך הזמנה מקוונת באינטרנט. הסרטים שיוצגו במהלך "רביעי משפחתי" דצמבר: 11.12- מרשעת, 18.12- מואנה. הקרנת ילדים תכלול כרטיס לסרט + פופקורן אישי ושתייה אישית. לילדים עד גיל 12, המחיר תקף גם למלווה.
2. רשת מסעדות ההמבורגרים 'מוזס שופ', מקבוצת BBB, ממשיכה לגדול ופותחת 3 סניפים חדשים, המצטרפים ל -13 סניפי הרשת. בהקמתם משקיעה הקבוצה כ- 750,000 ₪ פר סניף. סה"כ השקעה בשלושת הסניפים נאמדת בכ- 2.3 מיליון ₪. שלושת הסניפים החדשים יפתחו בסטר פארק חדרה פארק; חבקניון שער צפון בקרית אתא; ובצמרות במושה בבאר יעקב; הסניפים החדשים יופעלו ע"י זכיינים על פי אסטרטגיית המותג: תפריט מהודק ואיכותי, עם הגשה במקום לצד ניהול מערך מקצועי ויעיל של שירות משלוחים ואיסוף עצמי.
רשת SACARA בקמפיין עם אג'נדה חברתית, בכיכובן של פרזנטורית המותג אנה זק ולצידה נטע ברזילי, שזהו קמפיין הביוטי הראשון שלה. הקמפיין בתקציב הנאמד בכ-800,000 ומטרתו לשנות את מהות המחשבה ותפיסת היופי הנשי. במסגרת זו יילווה הקמפיין בטקסטים בעלי אג'נדה חברתית, המנפצים את תבנית היופי המושלם, לדוגמא: "בול כמו שאת", "איפור בווליום שלך", "כל צבע - בצבע", "תני לגוונים שבך לזרוח", "יופי ללא הגדרות" ועוד.
מוזיאון הלובר בפריז וקבוצת לוריאל משיקים שיתוף פעולה תרבותי ייחודי, במסגרתו תוצג תערוכה חדשה ומרתקת בנושא יופי, תחת השם: "מכל היופי!" (‘De toutes beautés!’). השת"פ נועד להנגיש את עולם היופי לקהל הרחב, ולחשוף את הרבגוניות והמורכבות של היופי לאורך ההיסטוריה. התערוכה החדשה מזמינה את המבקרים למסע דרך 10,000 שנות אמנות והיסטוריה, וחושפת את התפתחות תפיסות היופי לאורך התקופות, בתרבויות שונות החל מהשבוע הקרוב ולמשך שלוש השנים הקרובות, מבקרי הלובר מוזמנים לחקור את עולם היופי דרך 108 יצירות אמנות נבחרות המתארות טקסי יופי, אידיאלים של יופי, ואת השאלות שהעלו תרבויות שונות בנוגע ליופי ודימוי גוף. בנוסף לתערוכה עצמה, פותחה אפליקציה אינטרנטית ייעודית, להעשרת חווית המבקרים. האפליקציה, הנגישה באמצעות קוד QR מציגה חומרים כתובים וקוליים ומאפשרת למבקרים להעמיק את הידע שלהם על יצירות האמנות.