בחירת חנות מותגים לגברים – כיצד נוהגים גברים לרכוש באינטרנט - -
סטיילינג
בחירת חנות מותגים לגברים – כיצד נוהגים גברים לרכוש באינטרנט

פלאשנט סטיילינג
יום ראשון, 31 באוקטובר 2021, 06:02
ממומן

מותגים לגברים (צילום: יח"צ)

בימינו ניתן לקנות מותגים ללא חשש בחנויות און ליין. אתרי המסחר משתמשים בממשק חדשני המאפשר בחירה מדוייקת של המידה המתאימה וקבלת אינפורציה מלאה על המוצר. גברים ונשים כאחד נוהגים לרכוש באינטרנט אך ישנם כמה הבדלים בסיסיים באופן הרכישה. ישנה דעה רוווחת שגברים נוטים לבצע פחות רכישות און ליין ובכלל ומסתבר שלא כך הדבר. עפ"י סקר שוק מבצעים הגברים לא פחות רכישות מהנשים. כשמדובר ברכישות פיזיות הנשים אולי מובילות אך ברכישות און ליין המצב שונה. על מנת להבין טוב יותר יש לעמוד על ההבדלים הבסיסים באופן הרכישה ולנפץ מספר מיתוסים נפוצים:

1. גברים מסתפקים במועט - לכולנו עולה לראש התמונה של ארון בגדים של גבר אל מול ארון בגדים של אישה והדימוי שמופיע לרוב הוא ארון עם מספר פריטים מצומצם עבור הגבר וארון גדוש ושופע פריטים עבור האישה. אומנם לא כך הדבר, הגבר הטיפוסי אומנם ישתמש בפחות פריטים אך אותם יבחר בקפידה רבה. בכל פריט ישקיע יותר מבחינה כלכלית ויעדיף איכות על פני כמות וכך גם מתבצעות הרכישות שלו און ליין, לעומת האישה שהארון שלה עלול להיות גדוש בפריטים רבים שבהם היא לא משתמשת או במקרים מסויימים לא מודעת לקיומם וכך גם מתבצע האופן בו היא רוכשת, לרוב היא תעדיף כמות על פני איכות.

2. גברים לא אוהבים את פעולת הקנייה - זהו מיתוס ידוע אך כשמדובר בקניות און ליין גברים אומנם לא יבצעו רכישות קטנות ורבות לאורך זמן אלה יתנהלו באופן פונקציונאלי יותר, הם יחכו לנקודת הזמן המתאימה בה יעלה צורך לחידוש המלתחה (פחות לשם ההנאה שבפעולת הקנייה) ובזמן הרכישה יהיו ממוקדים ויעילים וירכשו בכמות גדולה. לעיתים ירכשו את אותה חולצה בצבעים שונים, דבר שמראה על הפונקציונאליות שבפעולה. הנשים לעומת זאת יקנו גם לשם החוויה לכן יפזרו את פעולת הקנייה למספר פעולות קטנות בכל פעם ולא בהכרח כשעולה הצורך. ניתן לבחון זאת גם מקודת המבט של הצייד והמלקטת, הצייד הזכרי מכוון מטרה והמלקטת עסוקה בחוויה.

3. גברים לא מגוונים בלבוש - גברים אומנם פחות יגוונו בלבוש אבל יעשו זאת באופן אחר מנשים. לנשים חשוב מאוד להחליף פרטי לבוש ולא להשתמש באותו הפריט בשני אירועים שונים והן ישימו יותר לב לפרטים הקטנים, לכן הן גם ירכשו יותר אביזרי אקססוריז. גברים לעומת זאת לא ישימו דגש מיוחד על נושא זה ויעדיפו להחליף רק פריט אחד בכל פעם כמו חגורה או עניבה.

בחירת חנות מותגים לגברים - סוגי מותגים שונים למטרות שונות:
ישנם שיקולים שונים בבחירת מותגים מסויימים, בגדול רוב הגברים יעדיפו לרכוש מותגים
המטרות יכולות להיות שונות כמו: מותגי ספורט ואימון כמו: שוז פקטורי חנות מותגים, אופנה יומיומית לעבודה ולבילוי כמו חולצות פולו מכופתרות או חליפות יוקרה לפגישות עסקים.

כל הכתבות הקודמות
עוד כתבות שיכולות לענין אותך
מתן גיא - כך תהפכו את הרעיון החדשני שלכם לרווח עסקי מתן גיא - כך תהפכו את הרעיון החדשני שלכם לרווח עסקי
17/9/2025 פלאשנט עסקים
מתן גיא מגלה לכם עולם עסקי חדש מתן גיא מגלה לכם עולם עסקי חדש
17/9/2025 פלאשנט עסקים
עובדי חברת ICL  למען המשפחות הנזקקות עובדי חברת ICL למען המשפחות הנזקקות
16/9/2025 פלאשנט לוקאלי
מגשים לאירועים – הדרך הכי קלה שיש לארח אנשים מגשים לאירועים – הדרך הכי קלה שיש לארח אנשים
16/9/2025 פלאשנט עסקים
איך לגלות בזמן אמת טיסות זולות? איך לגלות בזמן אמת טיסות זולות?
14/9/2025 פלאשנט עסקים
נפתחה ההרשמה לחוגי פנאי העיר נפתחה ההרשמה לחוגי פנאי העיר
14/9/2025 פלאשנט לוקאלי
שלא יעבדו עליכם!! שלא יעבדו עליכם!!
12/9/2025 פלאשנט לוקאלי
ידעתי שאם לא אציל את עצמי אף אחד לא יעשה את זה במקומי ידעתי שאם לא אציל את עצמי אף אחד לא יעשה את זה במקומי
12/9/2025 פלאשנט לוקאלי
הבית החכם נכנס גם לחדר הרחצה – מקלחונים בהתאמה אישית בעידן הטכנולוגי הבית החכם נכנס גם לחדר הרחצה – מקלחונים בהתאמה אישית בעידן הטכנולוגי
7/9/2025 פלאשנט עסקים
תאונת עבודה והחלקה על מים תאונת עבודה והחלקה על מים
4/9/2025 פלאשנט חוק ומשפט
הכירו את Nako: מותגים בינלאומיים ובגדי בייסיק איכותיים במשלוח מהיר עד הבית הכירו את Nako: מותגים בינלאומיים ובגדי בייסיק איכותיים במשלוח מהיר עד הבית
1/9/2025 פלאשנט עסקים
אל תגידו לי זה לא יקרה אל תגידו לי זה לא יקרה
31/8/2025 פלאשנט לוקאלי
שינויים קוגניטיביים אצל מבוגרים? מתי MRI מוח הוא בדיקת חובה שינויים קוגניטיביים אצל מבוגרים? מתי MRI מוח הוא בדיקת חובה
23/8/2025 פלאשנט עסקים
ביטוח בניין משותף – לא רק חובה משפטית ביטוח בניין משותף – לא רק חובה משפטית
21/8/2025 פלאשנט עסקים
עצרו את השגרה להזדהות עם משפחות החטופים עצרו את השגרה להזדהות עם משפחות החטופים
21/8/2025 פלאשנט לוקאלי
חברת השיפוצים מטרופוליס – הגיע הרגע לשפץ את הבית חברת השיפוצים מטרופוליס – הגיע הרגע לשפץ את הבית
20/8/2025 פלאשנט עסקים
צוואה בעסק משפחתי – טיפים של עו צוואה בעסק משפחתי – טיפים של עו"ד עודד וולף למניעת סכסוכים עתידיים
20/8/2025 פלאשנט עסקים
שינויים קוגניטיביים אצל מבוגרים? מתי MRI מוח הוא בדיקת חובה שינויים קוגניטיביים אצל מבוגרים? מתי MRI מוח הוא בדיקת חובה
19/8/2025 פלאשנט לוקאלי
השתלות שיניים למבוגרים מעל 60 השתלות שיניים למבוגרים מעל 60
19/8/2025 פלאשנט עסקים
כך תתכננו טיול מושלם בישראל עם שירות הסעות תיירים מותאם אישית כך תתכננו טיול מושלם בישראל עם שירות הסעות תיירים מותאם אישית
19/8/2025 פלאשנט עסקים
עילות תביעות תלמידים בבית ספר / בגן עילות תביעות תלמידים בבית ספר / בגן
14/8/2025 פלאשנט חוק ומשפט
על חוק הזנות והמאבק החברתי שלנו על חוק הזנות והמאבק החברתי שלנו
14/8/2025 פלאשנט לוקאלי
שטיחים לסלון – המתנה המושלמת! שטיחים לסלון – המתנה המושלמת!
13/8/2025 פלאשנט עסקים
גרד בפות? אסור להזניח! גרד בפות? אסור להזניח!
12/8/2025 פלאשנט עסקים
תביעות מול המוסד לביטוח לאומי תביעות מול המוסד לביטוח לאומי
8/8/2025 פלאשנט חוק ומשפט
כתבות נוספות
שלא יעבדו עליכם!! שלא יעבדו עליכם!!
12/9/2025 
ידעתי שאם לא אציל את עצמי אף אחד לא יעשה את זה במקומי ידעתי שאם לא אציל את עצמי אף אחד לא יעשה את זה במקומי
12/9/2025 
הבית החכם נכנס גם לחדר הרחצה – מקלחונים בהתאמה אישית בעידן הטכנולוגי הבית החכם נכנס גם לחדר הרחצה – מקלחונים בהתאמה אישית בעידן הטכנולוגי
7/9/2025 
תאונת עבודה והחלקה על מים תאונת עבודה והחלקה על מים
4/9/2025 
הכירו את Nako: מותגים בינלאומיים ובגדי בייסיק איכותיים במשלוח מהיר עד הבית הכירו את Nako: מותגים בינלאומיים ובגדי בייסיק איכותיים במשלוח מהיר עד הבית
1/9/2025