אנחנו חיים בעידן דיגיטלי שבו יותר ויותר פעולות עוברות למרחב הדיגיטלי – וגם הפרסום והשיווק עוברים בהיקפים הולכים וגדלים אל הערוצים השונים שמציע האינטרנט. למעשה, כבר ב-2015 עקף האינטרנט את הפרינט מבחינת היקף ההשקעה בפרסום בישראל (27% מסך תקציבי השיווק הוקדשו לדיגיטל, 21% בלבד לעיתונות). ב-2022 הושלם המהפך, כשהדיגיטל התייצב בראש הטבלה, עם 49% מעוגת הפרסום בישראל, בעוד הטלוויזיה איבדה מכוחה וזכתה ל-40% בלבד. אין כמעט מומחה שיעריך כי המגמה תשתנה, ולמעשה סביר להניח שהיא תואץ – ואנחנו נראה עוד ועוד משאבים מופנים לעולם החדש, ולכן כדאי גם לכם להבין אילו שירותים מעניק משרד פרסום ושיווק דיגיטלי.
בניית אתרים וקידומם
גם כשכבר יש לנו בינה מלאכותית חכמה למדי, שיודעת לעשות דברים רבים, עדיין כדאי להפקיד את מלאכת בניית האתר בידי מומחים אנושיים. הסיבה לכך היא שרק אנשי
משרד פרסום ושיווק דיגיטלי יכולים להבין באמת את הצרכים של בעל או בעלת עסק, לזהות את כל הניואנסים החשובים, לדעת ממה להימנע וגם כמובן איך להשתמש בכלים מתקדמים כדי לבנות אתר שמותאם באופן מושלם למאפיינים הספציפיים של העסק.
לאחר הבנייה נדרשת עוד פעולה חשובה – קידום האתר. בעולם שמשתנה בקצב תזזיתי, רק מקצוענים אמיתיים שנמצאים עם היד על הדופק ומקפידים להתעדכן בכל שינוי, יכולים להבטיח מקסימום חשיפה לאתר ולעסק – וגם לקיים את ההבטחה. זוהי כמובן סיבה טובה נוספת לשכור את שירותיה של
חברת פרסום ושיווק דיגיטלי.
קידום ברשתות חברתיות
אחד המרכיבים המרכזיים בעולם הדיגיטלי הוא הרשתות החברתיות: כולנו מכירים את פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר וטיקטוק, גם ליוטיוב יש מאפיינים של רשת חברתית, ובנוסף עשויות לצוץ בכל נקודת זמן עוד רשתות (למשל, Threads של מטא שהשיק מארק צוקרברג בקיץ 2023 בניסיון להתחרות בטוויטר).
נוכחות ברשתות חברתיות היא מאסט עבור רוב סוגי העסקים. איך לבחור ברשת שתספק את התועלת המרבית? איך להיות נוכח בה בצורה חכמה? כמה זמן/כסף להשקיע בכך? על השאלות האלה, ורבות אחרות כמובן, יכולים לענות רק אנשי משרד פרסום ושיווק דיגיטלי עם ניסיון רב.
הפקת סרטונים עם משרד פרסום ושיווק דיגיטלי
התוכן המשכנע ביותר הוא וידיאו. כל עסק יכול לייצר מגוון רחב של סרטונים. לדוגמה, סרטונים עם טיפים מועילים בתחום המומחיות – כך למשל מאלף כלבים יכול לספק עצות לגבי כלב חששן, ואינסטלטור מנוסה ישתף את הידע שלו בנוגע לפתיחת סתימות בכיור. סוג נוסף הוא סרטוני תדמית שמציגים את העסק ואת אנשי העסק באור מחמיא. אמנם כיום כל סמארטפון הוא גם מצלמת וידיאו משוכללת, אבל בכל זאת כדאי ליצור סרטונים מקצועיים עם ערך מוסף אמיתי, גם מבחינה טכנית וגם מבחינת תוכן – וכדי לסמן V על המטרה הזו כבר נדרשות יכולות מקצועיות של משרד פרסום ושיווק בדיגיטל.