ידע הוא הדבר החשוב ביותר בחיים והוא המפתח להצלחה אישית ואת זאת כולם מבינים ולכן אנשים לומדים שנים ארוכות להיות רופאים או כל דבר אחר. אך לא רבים מודעים לכך כי ידע הוא גם הכרחי בעולם העסקים. מנהל אשר יודע יותר הוא מנהל אשר יצליח יותר ויגיע להישגים גדולים יותר. הידע יכול להיות בכל דבר ואנו רוצים להתמקד בידע בנושא הפרסום.
אחד הדברים החשובים ביותר בעולם הפרסום הוא להבין האם קידום בפייסבוק שונה מקידום בגוגל? אם כן אנו חייבים לציין כי קידום בעולם הפייסבוק שונה לחלוטין מקידום בגוגל. מדובר על שני מנגנונים שונים לחלוטין אשר מופעלים בצורה אחרת לגמרי. לכן אתם יכולים למצוא חברה המומחית בפרסום בגוגל אך שאינה יודעת כיצד לפרסם בפייסבוק וההפך יכול להיות גם כן.
מדוע בעת פרסום בפייסבוק יש לבצע בדיקת A/B?
עליכם להבין כי קידום בפייסבוק מחייב התמחות עצומה וידע רב הדורש מאתנו לבצע המון דברים בשביל קמפיין מוצלח. כך אנו צריכים לבחור תמונה מוצלחת למודעה, לנסח אותה בצורה חכמה ולא פחות חשוב לבצע בדיקת A/B.
מהי הבדיקה הזאת? ומדוע היא כה חשובה לקידום בפייסבוק? אם כן הבדיקה הזאת היא למעשה שני נוסחים של מודעה אשר שונים זה מזה. אנו נפרסם בשתי השיטות הללו ואז נדע איזה מודעה מוצלחת יותר וכך נוכל לבחור את המודעה הטובה ביותר שיש. זו שיטה מעולה לפרסום בפייסבוק וכיום רוב החברות נוקטות בשיטה הזאת ולכן כדאי לכם להכיר אותה אם אתם מנהלים של חברה הרוצה לפרסם בפייסבוק.
האם אני יכול ללמוד קידום בפייסבוק לבד?
עליכם להבין ולדעת כי
קידום בפייסבוק דורש ידע רב והבנה עמוקה. עליכם להבין כי אם תנסו לקדם בפייסבוק את החברה שלכם ללא ידע אתם יכולים לגרום לחברה שלכם נזק רב. על רקע זה עולה השאלה האם אנו יכולים ללמוד לבד כיצד לקדם את החברה שלנו בפייסבוק?
אם כן אנו חייבים לציין כי זה מאוד קשה ללמוד את הנושא לבד מכיוון שאין ספר לימוד או בית ספר שבו אפשר ללמוד את הנושא. אז מה אנו יכולים לעשות וכיצד אנו יכולים לפרסם בצורה נאותה את החברה שלנו? אם כן הצעד החכם ביותר הוא לפנות אל חברת פרסום המתמחה בפייסבוק וכך לישון בשקט בלילה.
אל תבחרו חברת פרסום בפייסבוק מבלי לבצע את הדבר הבא
כאשר אתם בוחרים חברת פרסום בשביל קידום בפייסבוק כדאי לכם לבחון קודם כל את אנשי המקצוע של החברה. לקדם בפייסבוק זה לא משחק ילדים ואתם חייבים להבטיח כי החברה שאתם בוחרים בה היא מומחית אמיתית. כל חברה נופלת וקמה על העובדים שלה ולכן אתם חייבים לראות מי העובדים שיהיו אחראיים על הקמפיין שלכם.