צרכנות |
שיטות לייעול והוזלת המשלוחים בעסק |
![]() |
פלאשנט צרכנות יום רביעי, 23 ביוני 2021, 17:44 ממומן |
|
מערך המשלוחים בעסק הופך לחשוב במיוחד דווקא בתקופה הזאת, וכיום מרבית העסקים חייבים מערך שמצד אחד ישנע את המוצרים באופן מהיר אך לא פחות חשוב, גם ישמור על המוצר במצבו המיטב |
![]() |
שליח עם ארגזי קרטון (צילום: 123rf) |
יש לכם מסעדה או חנות מקוונת? רוצים לייעל ולהוזיל את מערך המשלוחים שלכם? הגעתם למקום הנכון. קבלו את כל הטיפים שיסייעו לכם לעשות זאת.
הפכו את המשלוח שלכם למיוחד כיום יש כל כך הרבה חברות שעובדות עם משלוחים, מה שאומר שאתם חייבים לבדל את עצמכם על מנת ליצור ערך מוסף בפני הלקוחות. אנחנו ממליצים לכם לעבוד עם חברה לייצור קרטונים שתוכל לשדרג עבורכם את הארגזים עצמם ולהדפיס עליהם איזה שהוא אלמנט שיעביר את המסר של המותג שלכם. כמו כן ייצור קרטון מותאם יכול לסייע לכם לשמור על פריטים מיוחדים, לשדר יוקרה ולעתים אפילו להוזיל את המשלוח! בסופו של דבר, לקוח חוזר זה לקוח שמרגיש מחובר לעשייה שלכם וזה עשוי להגדיל את ההכנסות שלכם בעסק. עבדו עם ממשק לקוח אם אתם חושבים שאתם יכולים לנהל את מערך המשלוחים בעסק בעצמכם ובמקביל להתייעל, זה הזמן לעשות חישוב מחדש. ניהול מערך משלוחים זה לא משחק ילדים ואם תנהלו אותו לא נכון, לא רק שהוא יגזול מכם לא מעט זמן ואנרגיה, הוא גם יפגע לכם בהכנסות. לכן, ההמלצה שלנו היא שתיעזרו בחברות שמציעות פתרונות של ממשק לקוח לניהול מערך המשלוחים בעסק. כיום יש מגוון רחב של חברות שמציעות לחברות שלהם ממשק, ממס תוכנה לעסק, שבעזרתה תבנו את מערך המשלוחים שלכם ותנהלו אותו במהירות וביעילות. באמצעות הממשק הזה תוכלו לטפל בכמות גדולה מאד של הזמנות במקביל וגם לוודא שהמשלוחים מגיעים ליעד שלהם בזמן, מה שכמובן יגדיל את ההכנסות שלכם ביג טיים. הקשיבו ללקוחות שלכם זה לא נעים לשמוע ביקורת ובטח לא ביקורת שלילית על העסק שלכם. אבל, וזה אבל גדול, במידה ואתם מקבלים ביקורות שליליות על רמת המשלוחים בעסק, אתם צריכים להתייחס לביקורת הזו כביקורת בונה. אחרי הכל, הביקורת של הלקוחות שלכם היא הביקורת הכי אמינה שיש ובמידה ויש לכם לקוחות שלא קיבלו את המשלוח בזמן או שהאוכל הגיע קר, אתם חייבים להפיק את הלקחים. שקפו ללקוחות את המצב לאורך כל הדרך, אתם חייבים לשקף ללקוחות שלכם מה הסטטוס של המשלוח שהם הזמינו. הדבר שאתם הכי רוצים להימנע ממנו זה לקוח כעוס שנמצא בחוסר ודאות ולא מבין מה קורה עם המשלוח שלו. לכן, מומלץ להיעזר בשירות מעקב אחרי המשלוחים, בין אם באמצעות אפליקציה מיוחדת ובין אם בשירות סמס שיעדכן כל הזמן את הלקוחות שלכם איפה המשלוח שלהם נמצא ומה הסטטוס שלו. שדרגו את המשלוחים שלכם האמינו לנו, לקוח מרוצה זה לקוח שמרגיש שאתם משקיעים בו ונותנים לו עוד איזה בונוס קטן על הדרך, סתם בגלל שהוא בחר להזמין מכם ולא מהמתחרים שלכם. לכן מומלץ להוסיף ללקוחות שלכם דוגמיות של מוצרים חדשים כדי לאפשר להם להתנסות בהם בחינם. בסופו של דבר, לקוח מרוצה זה לקוח שיחזור וישתמש בשירות שלכם ובסופו של דבר זו מטרת העל שלכם. עבדו עם כוח אדם איכותי זה לא משנה אם יש לכם מסעדה או חנות מקוונת, בסופו של דבר אתם יכולים לעשות אחלה עבודה והשליח שידבר בשפה לא נעימה או ידרוש טיפ בגסות יהרוס לכם את הכל. לכן, אל תקלו ראש באיכות כוח האדם שאתם מעסיקים במערך המשלוחים ותבינו שהשליחים הם הפנים של העסק. אנחנו ממליצים לכם אפילו לשלם יותר כסף ולעבוד עם כוח אדם איכותי, כזה שמבין משהו בשירות ושם את הלקוח במרכז. זהו, כעת כשיש לכם את כל הטיפים לייעול והוזלת מערך המשלוחים שלכם בעסק, זה הזמן להתחיל להוציא הזמנות. בהצלחה! |
|
כל הכתבות הקודמות |
עוד כתבות שיכולות לענין אותך |
כתבות נוספות |
|